Dat had je vast ook gezegd over Doan en kijk hem nu. En de 'kansen' die hij heeft gekregen waar hij het niet liet zien.. hij speelde veel meer op de linksback dan op zijn echte positie. Ik weet dat hij geen Sangare is, maar je hoeft geen Sangare te zijn om Sangare te vervangen. En nogmaals, Sadilek hoeft Sangare niet op te volgen na Sangare's definietieve vertrek. Ik zeg niet dat als zijn terugkomst niet geslaagd is, dat hij dan moet blijven. Ik zie in hem wel een redelijke speler voor op de bank als Sangare dit seizoen wedstrijden moet missen door een rode kaart/blessure of wat dan ook. Want nu hebben we sowieso niemand achter Sangare..
Nee, dat heb ik niet gezegd over Doan. Daar zag ik altijd wel wat in. Pleitte ook altijd voor een tweede kans voor hem. Doan is een speler die ook technische bagage heeft, en daar heb ik altijd een zwak voor.
 
Als je een Sangare na dit seizoen verkoopt aan een New Castle United zou ik Quinten Timber van Fc Utrecht wel een goede vervanger vinden bij Fey in de jeugd het vechtvoetbal geleerd en bij de jeugd van Ajakkes aan zijn techniek gewerkt is 1 van de uitblinkers van Fc Utrecht nu.
FC Utrecht staat ook bekend om het bikkelen vechtvoetbal zijn alleen maar + punten.
Daarnaast een speler uit zuid Amerikaanse landen of een Afrika ben je ook kwijt aan die toernooien wat je met een Quinten Timber niet heb.
 
Ben het zeker met je eens!!
Als je een Sangare na dit seizoen verkoopt aan een New Castle United zou ik Quinten Timber van Fc Utrecht wel een goede vervanger vinden bij Fey in de jeugd het vechtvoetbal geleerd en bij de jeugd van Ajakkes aan zijn techniek gewerkt is 1 van de uitblinkers van Fc Utrecht nu.
FC Utrecht staat ook bekend om het bikkelen vechtvoetbal zijn alleen maar + punten.
Daarnaast een speler uit zuid Amerikaanse landen of een Afrika ben je ook kwijt aan die toernooien wat je met een Quinten Timber niet heb.

Ben het zeker met je eens! Veermannetje alleen is niet genoeg!
 

Name in home country: Sander Gard Bolin Berge
Date of birth: Feb 14, 1998
Place of birth: Bærum
Norway

Age: 23
Height: 1,95 m
Citizenship:
Norway
Norway
Position: midfield - Defensive Midfield
Foot: right
Player agent: Keypass AS
Current club: Sheffield United Sheffield United
Joined: Jan 30, 2020
Contract expires: Jun 30, 2024

Dit was toch wel een erg groot talent bij Genk (en erg goed op FM altijd :p), maar heeft het niet helemaal kunnen maken in Engeland blijkbaar. Nou is de stap van de Belgische competitie naar de PL ook gewoon zo groot als van de Eredivisie. Zou voor ons wel een prima speler zijn, denk ik.
 
Ik zou als ik PSV was gewoon voor Eriksen gaan. Hem verleiden met het WK in het vooruitzicht en het niveau Eredivisie enz. Uitstekende speler en Blind toont aan dat het goed te doen is, profvoetbal en zo’n hartritmestoornis.
Zeg ik allemaal ook een beetje uit nijdig zijn: jullie Ihattaren en wij Eriksen.
 
Ik zou als ik PSV was gewoon voor Eriksen gaan. Hem verleiden met het WK in het vooruitzicht en het niveau Eredivisie enz. Uitstekende speler en Blind toont aan dat het goed te doen is, profvoetbal en zo’n hartritmestoornis.
Zeg ik allemaal ook een beetje uit nijdig zijn: jullie Ihattaren en wij Eriksen.
Een beetje concurrentie voor Götze kan ook geen kwaad. Maar goed. Je zet die ook niet op de bank. Toch? Al houdt het niet over de laatste tijd.
 
Een beetje concurrentie voor Götze kan ook geen kwaad. Maar goed. Je zet die ook niet op de bank. Toch? Al houdt het niet over de laatste tijd.
Dat gaat Schmidt niet doen nee, maar hij speelt echt als een natte dweil de laatste tijd. Hopelijk komt dat omdat hij zich gespaard heeft voor de wedstrijd tegen Ajax, maar ik heb daar best een hard hoofd in.
 

Verwacht niet dat deze man ooit gaat komen, maar wat een speler is dit. Over 5 jaar zit die bij Barca of City.
 

Verwacht niet dat deze man ooit gaat komen, maar wat een speler is dit. Over 5 jaar zit die bij Barca of City.
Als Barca al spelers als Dest en Depay en zelfs Luuk haalt dan kan deze jongen morgen al beginnen.
 
Begrijp vanuit verschillende media dat Wijnaldum het niet best doet bij PSG. Langlopend contract nog dus kopen zal wel te duur zijn, misschien optie om hem te huren zodat hij gewoon elke week 90 min kan maken en fit is voor het WK. Zou een mooie opvolger van gotze zijn.
 
Begrijp vanuit verschillende media dat Wijnaldum het niet best doet bij PSG. Langlopend contract nog dus kopen zal wel te duur zijn, misschien optie om hem te huren zodat hij gewoon elke week 90 min kan maken en fit is voor het WK. Zou een mooie opvolger van gotze zijn.
Huren prima, maar ik zou hem nu niet contracteren. Veel te duur en ik verwacht niet dat hij PSV dusdanig zal boosten dat het die grote investering waard is.

Ik zou Timber van Utrecht halen. Jong en erg talentvol. Die had het bij Ajax kunnen redden als daar niet zoveel concurrentie was. Die koos voor speeltijd. Hoeft niet direct voor de basis te komen, maar je versterkt je opties er mee.
 
Huren prima, maar ik zou hem nu niet contracteren. Veel te duur en ik verwacht niet dat hij PSV dusdanig zal boosten dat het die grote investering waard is.

Ik zou Timber van Utrecht halen. Jong en erg talentvol. Die had het bij Ajax kunnen redden als daar niet zoveel concurrentie was. Die koos voor speeltijd. Hoeft niet direct voor de basis te komen, maar je versterkt je opties er mee.
Zou hij wel haalbaar zijn? Heeft toch net getekend bij Utrecht?
 
Zou hij wel haalbaar zijn? Heeft toch net getekend bij Utrecht?
Klopt, maar het is Utrecht. Meer dan een miljoen of 5-6 verwacht ik niet dat ze zouden vragen. Dat is wel een fors bedrag waarvan ik niet weet of dat direct verstandig is, maar het is te doen. Deze jongen gaat, mits hij niet wegzakt, niet lang bij Utrecht spelen. Ajax zal hem ongetwijfeld ook nog volgen.
 
Klopt, maar het is Utrecht. Meer dan een miljoen of 5-6 verwacht ik niet dat ze zouden vragen. Dat is wel een fors bedrag waarvan ik niet weet of dat direct verstandig is, maar het is te doen. Deze jongen gaat, mits hij niet wegzakt, niet lang bij Utrecht spelen. Ajax zal hem ongetwijfeld ook nog volgen.
Direct halen als opvolger van Sangare, zit ook een goede kop op vgm dit gokje moet je wagen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan