Volgens soccernews, heeft PSV een oogje op Sebastian Cordova.
Ik ken de beste man niet, maar het is een international en speelt alles bij z n club. Verder ken ik hem niet echt

Als de Jong dat lukt krijgt hij wel weer een klein beetje krediet. Maar kwaliteit centraal in de verdediging is ook nodig.
 
Als de Jong dat lukt krijgt hij wel weer een klein beetje krediet. Maar kwaliteit centraal in de verdediging is ook nodig.
Totdat hij 3 wedstrijden slecht speelt en dan gaat John zijn hoofd weer op het hakblok. Het is zijn werk dus dat is dan ook terecht.
 
een suggestie op de late avond,
Tomás Belmonte een argentijnse middenvelder van Lanus, groot talent en international van argentinie onder 23. Zijn contract loopt af op 30 juni. Gratis en een goede optie om de plek in de zomer van Guti of Rosario in te nemen.
 
PSV gaat hopelijk doorselecteren hadden ze veel eerder moeten doen sommige spelers staan stil of renderen niet wat aangekocht is.
Jorrit Hendrix staat al een hele tijd stil ik zie hem eerder achteruit gaan dan vooruitgang hebben in zijn potentie daar zouden we eigenlijk afscheid van moeten nemen en aan een mooie Italiaanse club zien te slijten.
Ik zie in Joey Veerman van Heerenveen wel potentie om hem te vervangen.
Net als een Rosario hij is te licht bevonden doet meer fout dan goed in het veld snel verkopen die kunnen wij opvangen met een Ryan Thomas die we in de gelederen al hebben.
Guti van de hand doen verkopen en Marco van Ginkel in zijn plaats transfervrij halen i.v.m. ervaring ook nodig is.
 
PSV gaat hopelijk doorselecteren hadden ze veel eerder moeten doen sommige spelers staan stil of renderen niet wat aangekocht is.
Jorrit Hendrix staat al een hele tijd stil ik zie hem eerder achteruit gaan dan vooruitgang hebben in zijn potentie daar zouden we eigenlijk afscheid van moeten nemen en aan een mooie Italiaanse club zien te slijten.
Ik zie in Joey Veerman van Heerenveen wel potentie om hem te vervangen.
Net als een Rosario hij is te licht bevonden doet meer fout dan goed in het veld snel verkopen die kunnen wij opvangen met een Ryan Thomas die we in de gelederen al hebben.
Guti van de hand doen verkopen en Marco van Ginkel in zijn plaats transfervrij halen i.v.m. ervaring ook nodig is.

Ik vrees dat Thomas ook te licht gaat uitvallen op die positie , dan nog liever Hendriks die als een van de weinigen ten minste zijn voet durft te zetten .
 
Blijkbaar zou PSV interesse hebben in Azor Matusiwa van Groningen, verdedigende middenvelder/controleur. Moet zeggen dat ik nooit zo op hem heb gelet dus niet echt kan zeggen of ik dit toejuich of niet. Zou wel een duidelijk signaal naar Rosario en/of Hendrix zijn. Een vriend van mij die Groningen fan is, is wel enthousiast over hem.
 
Laatst bewerkt:
Blijkbaar zou PSV interesse hebben in Azor Matusiwa van Groningen, verdedigende middenvelder/controleur. Moet zeggen dat ik nooit zo op hem heb gelet dus niet echt kan zeggen of ik dit toejuich of niet. Zou wel een duidelijk signaal naar Rosario en/of Hendrix zijn.
Goeie, solide speler die wekelijks bij de besten hoort in Groningen. Geen idee of hij de stap naar PSV kan maken, het lijkt me eerder iemand voor de breedte dan iemand die ons direct sterker maakt. Maar het zou kunnen als vervanging voor een Rosario/Hendrix/Sadilek.

Staat ook wel op lijstjes van buitenlandse clubs. Kan ook zomaar zijn dat hij een Hateboer / De Roon / Gosens gevalletje is.
 
Ach, zou Hateboer geen slechte vervanger van Dumfries vinden. Of met Gosens uberhaupt een linksback hebben.

Hateboer is onbetaalbaar voor PSV. Al twee seizoenen basisspeler bij Atalanta, wat inmiddels een Italiaanse (sub)topper is, erg gewaardeerd daar, onlangs nog 2 goals tegen Valencia. 26, dus in zijn beste jaren. Dat kun je echt vergeten.
 
Hateboer is onbetaalbaar voor PSV. Al twee seizoenen basisspeler bij Atalanta, wat inmiddels een Italiaanse (sub)topper is, erg gewaardeerd daar, onlangs nog 2 goals tegen Valencia. 26, dus in zijn beste jaren. Dat kun je echt vergeten.
Precies. Misschien zeggen we dat over 2 seizoenen over Matusiwa.
Maar wellicht ook niet hoor. Het risico zit hem in de prijs. Als hij nietbzo duur is, kun je het wellicht proberen.
 
Al hebben Hateboer, De Roon en Gosens het nooit mogen bewijzen bij een topclub in Nederland.
Ik bedoelde meer in het algemeen: ik zie uitblinkers van clubs als Groningen niet vaak een onvergetelijke indruk maken bij bijv. PSV. Ik denk dan aan Maher, Ramselaar, Luckassen, Doan. Dumfries is echt een uitzondering voor mijn gevoel.
 
Ik bedoelde meer in het algemeen: ik zie uitblinkers van clubs als Groningen niet vaak een onvergetelijke indruk maken bij bijv. PSV. Ik denk dan aan Maher, Ramselaar, Luckassen, Doan. Dumfries is echt een uitzondering voor mijn gevoel.
Tja ligt er aan wie je als voorbeeld neemt: Pröpper, Mertens, Strootman, Willems.
Maar ik geef toe, die zijn allen minder recent.
 
Meende dat er al alom verbazing was dat Ajax hem liet gaan na een heel sterk half jaar bij de Graafschap.
misschien wel een krachtig manneke die in t systeem past wat onze Duitse nieuwe vriend voor ogen heeft. En wellicht niet te duur. En zeg nou zelf, oud Ajaxjeugdspelers doen het hier geregeld best aardig..
 
Terug
Bovenaan Onderaan