Men begrijpt @
Slaro89 duidelijk niet, maar hij heeft wel degelijk gelijk. Dat er mensen zijn die de zaak kennen, volgen en mening hebben prima, maar overige 70% is meelopers die met de trend meegaan, iedereen is pro Palestina, anti Israël, en doen mee met de groep die het hardst schreeuwt, anti israel dus.

Ik lach me dood op social media en de comments, van mensen of kinderen die komen met free palestina, en dan lees je in de comments van ok, wat weet je van Palestina dan of wat er echt speelt? .... eh Niks, maar ik vind toch free palestine want dat vind iedereen dus ik ook... En zulk volk aka meelopers aka trendhoppers heb je heeeeeeeel veel in deze discussie over Israël/palestina. Mensen die niet eens wisten wat Palestina was, of je het in de atlas kon vinden of in een snackbar, die dan komen roepen wat de meerderheid wilt horen want ja, likes of aardig gevonden worden is leuk, dus kies de veilige kant van wat iedereen roept uhu..
En zoveel overige conflicten in de wereld, waar men in europa niet van de daken schreeuwt of om huilt, dat boeit niemand dus ook die trendsetters niet, maar met Palestinagejank scoor je automatisch. En zulk volk kent geen compromis of tussenweg, nee, het is alleen 1 kant is goed en 1 kant is alleen maar fout haha. Mijn #1 leedvermaak leesvoer altijd zulke berichten en comments.
En mensen die wel verstand van zaken hebben, en dingen van 2 kanten inzien en oordelen prima, maar de grote meerderheid, aka 70% lach ik uit. Omdat die niet iets doen uit ''oprechtheid, menselijkheid of whatever'' maar puur uit meeloperij