Ik mag in een discussie toch hopelijk wel zeggen dat ik een argument te makkelijk vind? Dat is geen diskwalificatie van jou als discussiepartner, dat is hoe ik een argument zie. Ik leg vervolgens rustig uit wat ik ervan vind en in mijn ogen reageer jij zwaar overdreven met “hoe durf je dat te zeggen”.
Dat ik het heb over brugklas-geschiedenis is een reactie op jouw overreactie. Ik sprak hier ook op, zoals ik aangaf, persoonlijke titel wat ik van jouw argumenten vond, en gaf jou geen waarschuwing of reprimande als moderator. Ik vind Teamspirits reactie - waar ik het niet mee eens ben, maar dat kan (en hoort!) op een forum - een stuk rustiger en normaler dan jouwe. Sowieso vind ik - en dat is weer op persoonlijke titel - dat je in heel veel topics zwaar over de kook reageert op van alles. Daar mag ik dan wat van vinden, hoop ik.
Edit, toevoeging: een forum is bedoelt voor discussie, geen echochamber. Als je in elke post wil uithalen naar alles Israël ben je vrij om dat te doen, maar je mag een reactie verwachten. En dat durf ik te zeggen, inderdaad. Daar is namelijk een forum voor bedoelt.