Michal Sadilek (M)

Twente kan dan misschien wel 1,5 mln op tafel leggen. Maar als ze zoals Jans al zei niet aan zijn financielle eisen kunnen voldoen hebben ze alsnog pech. Stel hij wil een 1mln salaris en hij verlengt bij ons, speelt regelmatig en word vaste international. Gaat naar het WK. Is hij echt wel tussen de 5-10mln waard.

Ze gaan naar mijn idee eigen jeugd spelers die presteren beter belonen. Zo blijven ze ook wat langer en/of leveren ze bij verkoop op meer op.

PSV moest Gakpo na zijn prestaties wel zijn contract opwaarderen/verlengen als je ziet wat Zahavi, Bruma en Vinicius krijgen voor wat ze brengen.

Daarom gaan bij Ajax nu ook de jeugdspelers klagen (Mazroui, Brobbey en Gravenbergh).

Volgens mij hebben de meeste van jullie niet op Sadileks spel bij Twente gelet. En ja vrijblijvend bij Twente so what. Dat was met Veerman ook zo. Die bakt er nu bij ons ook niks van zeker?
Noem dan naast Veerman ook een Maher, en Ramselaar.
 
Jij hebt het over met nog meer geld smijten.:FP: Ik geef een rede waarom ik denk dat PSV Gakpo wel een salaris verhoging moest geven. Dit is in de winter gebeurt. Zeker gezien zijn prestaties tot dan vergeleken met wat de spelers krijgen die ik noemde. Dat hij daarbij PSV ook wat gunt door een jaar te verlengen is mooi van hem.

Toch zal het waarschijnlijk wel helpen als je een keer medeforummers geen idioten noemt, want dat is vaak wel de onderliggende boodschap als ze met je in discussie gaan. Het forum is voor discussie. Meerdere meningen enzo.
 
Laatst bewerkt:
Weet je wat nog makkelijker is mensen op negeer zetten.
Mensen die al jaren op een forum zitten, zitten ze er niet om steeds maar de negeer functie aan te klikken als het ze niet bevalt. Op dit forum moet iemand het voor jou zo enorm bont maken, wil je het negeer knopje gaan aanzetten. De forummers zijn duidelijk geen mooi weer forummers hier ;)
 
Als men hier eens een keer hun fout zouden toegeven zou ook helpen. En de mensen die het bericht een duimpje geven of gaan lachen die zijn nog erger.
Trek je daar niets van aan joh. Je hebt hier verschillende mensen met verschillende smaken. Sommige dingen gewoon laten gaan. Je gaat merken dat je twee dagen later het alweer vergeten bent.
 
Begin toch te twijfelen of Sadílek niet bruikbaar is als stand-in voor Guti. Hij ontwikkelt zich echt goed bij Twente. Daarentegen is z’n maatje op ‘t middenveld, Zerrouki, echt een goede voetballer om in de gaten te houden.
 
Begin toch te twijfelen of Sadílek niet bruikbaar is als stand-in voor Guti. Hij ontwikkelt zich echt goed bij Twente. Daarentegen is z’n maatje op ‘t middenveld, Zerrouki, echt een goede voetballer om in de gaten te houden.
Twijfel is goed, ik hoop dat we geleerd hebben van de periode Van Bommel en iets terughoudender zijn op het gebied van middenvelders om kwantiteit over kwaliteit tegen te gaan.
Guti heeft een paar goede potjes gespeeld maar veel andere spelers deden dit ook en vielen daarna hard terug. Als hij dit seizoen goed blijft spelen dan zou je Guti kunnen houden want dan toon je iets contante aan.

Sadilek was jong en kon op geen enkele positie zijn stempel drukken, ook als invaller niet. Ik heb hem niet gevolgd bij Twente maar hij schijnt het daar goed te doen. Misschien heeft hij zich ontwikkeld. Mauro kwam goed van een huur terug maar er zijn ook zat voorbeelden van spelers die het bij een andere club leuk doen maar hier weinig te zoeken hebben.
Ook hier weer goed kijken of het binnen een goed elftal en en uitgebalanceerde selectie past. Zo te zien kijk je wel eens naar Twente. Wat is de rol van Sadilek bij Twente en waarin valt hij op?
 
Begin toch te twijfelen of Sadílek niet bruikbaar is als stand-in voor Guti. Hij ontwikkelt zich echt goed bij Twente. Daarentegen is z’n maatje op ‘t middenveld, Zerrouki, echt een goede voetballer om in de gaten te houden.
Zeker de perfecte stand in wanneer plaatsing voor de Conference league je doelstelling is.
 
Twijfel is goed, ik hoop dat we geleerd hebben van de periode Van Bommel en iets terughoudender zijn op het gebied van middenvelders om kwantiteit over kwaliteit tegen te gaan.
Guti heeft een paar goede potjes gespeeld maar veel andere spelers deden dit ook en vielen daarna hard terug. Als hij dit seizoen goed blijft spelen dan zou je Guti kunnen houden want dan toon je iets contante aan.

Sadilek was jong en kon op geen enkele positie zijn stempel drukken, ook als invaller niet. Ik heb hem niet gevolgd bij Twente maar hij schijnt het daar goed te doen. Misschien heeft hij zich ontwikkeld. Mauro kwam goed van een huur terug maar er zijn ook zat voorbeelden van spelers die het bij een andere club leuk doen maar hier weinig te zoeken hebben.
Ook hier weer goed kijken of het binnen een goed elftal en en uitgebalanceerde selectie past. Zo te zien kijk je wel eens naar Twente. Wat is de rol van Sadilek bij Twente en waarin valt hij op?
Ik kijk inderdaad wel eens Twente - maar ik ben een maniak die bijna al het voetbal kijkt, binnen- of buitenland. Sadílek is een verdedigende middenvelder bij FC Twente en valt op dat hij heel goed is in ballen afpakken en kort druk zetten op de tegenstander. Precies de rol die Gutí momenteel heel goed invult bij ons. Vergeet niet dat sommige spelers onder van Bommel niet rendeerden maar onder Schmidt van bruikbaar naar goed zijn gegaan (Gutí, Doan, Bruma, Boscagli, Teze).
Zeker de perfecte stand in wanneer plaatsing voor de Conference league je doelstelling is.
Ik zeg niet dat hij per definitie basisspeler moet zijn, maar als stand-in voor Gutí (die in zijn huidige vorm m.i. wel bruikbaar is op Europa League en wellicht zelfs Champions League niveau - mits hij een kwaliteitsspeler als Sangaré naast en Götze voor zich heeft) zou hij wel heel bruikbaar kunnen zijn. Ik zie potentie in die jongen.
 
Ik kijk inderdaad wel eens Twente - maar ik ben een maniak die bijna al het voetbal kijkt, binnen- of buitenland. Sadílek is een verdedigende middenvelder bij FC Twente en valt op dat hij heel goed is in ballen afpakken en kort druk zetten op de tegenstander. Precies de rol die Gutí momenteel heel goed invult bij ons. Vergeet niet dat sommige spelers onder van Bommel niet rendeerden maar onder Schmidt van bruikbaar naar goed zijn gegaan (Gutí, Doan, Bruma, Boscagli, Teze).

Ik zeg niet dat hij per definitie basisspeler moet zijn, maar als stand-in voor Gutí (die in zijn huidige vorm m.i. wel bruikbaar is op Europa League en wellicht zelfs Champions League niveau - mits hij een kwaliteitsspeler als Sangaré naast en Götze voor zich heeft) zou hij wel heel bruikbaar kunnen zijn. Ik zie potentie in die jongen.
voor het soort speler dat hij is speelt zijn lengte wel een rol op hoger niveau.
 

Ok dat is dus de eerste van de verhuurde spelers die niet terugkeert. Blij om te lezen dat het waarscheinlijk niet bij die €1,5mln blijft.
Contract voor slechts 2 seizoenen? Vreemd, maar dat is Twente wel vaker.
 
Optie voor extra jaar. Zie hem daar al in 2023 vertrekken. Durft niet eens de strijd aan te gaan bij ons komend seizoen. Terwijl zijn kansen dan juist stijgen. Dus graag of niet. Zal wel een gelimiteerde transfersom in staan.
Of hij heeft te horen gekregen dat er geen plek is voor hem en misschien voelt hij zich prima op z'n plek daar in Twente. Niet zo negatief he
 
Terug
Bovenaan Onderaan