Michal Sadilek (M)

Zie liever Thomas en Hendrix in de gelederen dan Sadilek. Hendrix is te dol en komt te kort voor de basis maar je weet wel wat je aan hem hebt.
Thomas kan het tempo redelijk bijbenen en weet wat er van hem gevraagd wordt in een wedstrijd.
Sadilek voegt voetballend niets toe en is samen met Guti eigenlijk een niveau lager, dat zijn spelers die het spel vertragen en ook als wisselspelers vind ik ze te kort komen. In het beste geval kun je Sadilek nog verhuren maar een verkoop is ook prima.
Guti zou ik verkopen wanneer je de kans krijgt.
 
Eerlijk gezegd, we zouden Sadilek moeten verkopen voor ca. 7 miljoen euro en met dat geld een CV moeten halen...Sadilek voegt momenteel helemaal niets toe aan de selectie...dan is Hendrix wel 2x beter dan Sadilek.
 
Eerlijk gezegd, we zouden Sadilek moeten verkopen voor ca. 7 miljoen euro en met dat geld een CV moeten halen...Sadilek voegt momenteel helemaal niets toe aan de selectie...dan is Hendrix wel 2x beter dan Sadilek.
Ik zou Sadilek verkopen voor 25m en dan een top CV halen😉.
Nu serieus, denk je echt dat er een club is die 7m voor Sadilek geeft? En denk je echt dat PSV als er een bod is van 7m mogelijk is, ook maar 1 seconde twijfelt?
 
Hopelijk wordt hij verhuurd; met Rosario, Sangare, Thomas en Hendrix (en later Guti) zit het qua kwantiteit wel goed.

Als hij een jaar bij ons bankt is dat niet goed voor z'n ontwikkeling en vang je er volgende zomer misschien 1 of 2 miljoen voor. Als hij tijdens zijn verhuur leuk speelt dan kan hij het seizoen daarop misschien wel nuttig voor ons zijn of anders verkoop je hem voor 7 miljoen. En als hij niet goed speelt... dan valt er weinig te verliezen.

Als hij bij een trainer goed uit de verf kan komen met zijn spel is het wel Schmidt. Dynamische jongen die in theorie het pressing voetbal goed zou moeten kunnen invullen. Maar als hij te licht wordt bevonden dan zie ik het somber voor hem in. Wel jammer, had gedacht dat hij wel een nuttige kracht zou kunnen worden. Wellicht laatste kans gunnen en een jaar verhuren aan een eredivisieclub...
 
Ik zou Sadilek verkopen voor 25m en dan een top CV halen😉.
Nu serieus, denk je echt dat er een club is die 7m voor Sadilek geeft? En denk je echt dat PSV als er een bod is van 7m mogelijk is, ook maar 1 seconde twijfelt?

Denk dat Ajax deze week wel zou happen hoor :D
 

Michal Sadílek vertrekt op huurbasis van PSV naar Europa League-deelnemer Slovan Liberec​

link

Michal Sadílek wordt door PSV voor een seizoen verhuurd aan de Tsjechische Europa League-deelnemer Slovan Liberec. De 21-jarige Tsjech kan in zijn thuisland de nodige ervaring opdoen om in de toekomst van meerwaarde voor PSV te kunnen zijn. Sadílek stond ook in de belangstelling van Sparta, maar de meerwaarde van deelname aan het Europa League-toernooi is voor hem uiteraard groot.

:unsure: Welke meerwaarde. :confused: :cautious:
 
Sadilek heeft zojuist geblesseerd het veld verlaten tegen Viktoria Plzen.

Tegenstander kreeg een gele kaart, nadat de scheids het terug keek, werd dat een rode. Sadilek heeft daarna nog 1 minuutje op het veld gestrompeld, maar kon toch niet verder spelen.

Hopelijk valt het mee, een geblesseerde speler verkopen/verhuren is een stuk lastiger.
 
Sadilek heeft zojuist geblesseerd het veld verlaten tegen Viktoria Plzen.

Tegenstander kreeg een gele kaart, nadat de scheids het terug keek, werd dat een rode. Sadilek heeft daarna nog 1 minuutje op het veld gestrompeld, maar kon toch niet verder spelen.

Hopelijk valt het mee, een geblesseerde speler verkopen/verhuren is een stuk lastiger.
Als zelfs verhuurde spelers geblesseerd raken weet je dat t een beroerd seizoen is :(
 
Maar in Sadilek zie ik alleen een soort Hendrix. Leuk voor op de bank als backup, meer niet. En 4 doelpunten in de Tsjechische competitie is ook amper indrukwekkend.
Ik zit er vermoedelijk naast, maar ik vindt Sadilek juist wel een fijne gifkikker. Verdedigend moet je m twee keer voorbij, zet spelers die koppen groter vaak opzij, is verrassend wendbaar en explosief, hij beweegt ontzettend veel zonder bal, staat bijna altijd open als aanspeeloptie en heeft een enorm uithoudingsvermogen. Een beetje een Marco Veratti achtige speler maar dan wel met als grootste handicap een gebrek aan balcontrolle en traptechniek (wat juist twee van Marco's sterktes zijn, i know ;)), hopelijk kan hij daarin als basispeler en spelverdeler tijdens zijn verhuur stappen zetten en beter worden, maar voor een 21 jarige met nog weinig vaste speeltijd vind ik het nog te vroeg om hem nu al af te schrijven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan