Michal Sadilek (M)

Drie, drie linksbacks zijn er deze transferperiode aangetrokken... Nog altijd spelen wij met Sadilek op de linksback positie. Ligt het dan aan de eigenwijzheid van Mark van Bommel, of aan de totaal gebrekkige inzichten van ons scoutings apparaat en John de Jong incluis. Zeg mij het maar, iets klopt er niet..
 
Sadilek als linksback van PSV is een teken van armoede en slecht beleid. Twee linksbacks gehaald maar toch speelt daar een gemankeerde middenvelder. Toch heb ik liever dat we voor ons zelf opleiden dan voor Valencia!

\Goed punt, maar een dubbeltje wordt nooit een kwartje. Sadilek is een middenvelder, een sleurder, een harde werker, een Hendrix, een Willy vd Kerkhoff (met net iets minder talent), een gatendichter. Weg van de backpositie en laten groeien lijkt mij.
 
Keuze(s). Meesterzet van van Bommel is toch nog altijd Rosario aanvoerder maken en constant op blijven stellen / niet wisselen.
Nee, meesterzet van Mark is om Afellay, die plots uit het niets kwam en nog geen wedstrijden gespeeld heeft tot eerste aanvoerder te maken.....hoe haalt hij dat toch in zijn hoofd..??
 
Nee, meesterzet van Mark is om Afellay, die plots uit het niets kwam en nog geen wedstrijden gespeeld heeft tot eerste aanvoerder te maken.....hoe haalt hij dat toch in zijn hoofd..??
Tja, sommige mensen hebben een plaat voor hun kop. Van Bommel heeft er een gigantische bouwplaats voor zitten.
 
Ronduit schandalig dat hij de linksback van PSV is. Beschaamd transferbeleid.
 
Het blijft jammer dat niemand sadilek nog als middenvelder heeft zien spelen, maar nu toch al helemaal afgebrand word.
Het is geen linksback, maar blijft zo opgesteld worden, dit is een jonge speler kapot maken en dat is van Bommel aan te rekenen.
 
Het blijft jammer dat niemand sadilek nog als middenvelder heeft zien spelen, maar nu toch al helemaal afgebrand word.
Het is geen linksback, maar blijft zo opgesteld worden, dit is een jonge speler kapot maken en dat is van Bommel aan te rekenen.

Jawel, vorig seizoen. Ook als middenvelder vind ik het een vlees noch vis speler; hij blinkt nergens echt in uit. Een mindere versie van Rosario, en dat zegt wel wat.
 
Jawel, vorig seizoen. Ook als middenvelder vind ik het een vlees noch vis speler; hij blinkt nergens echt in uit. Een mindere versie van Rosario, en dat zegt wel wat.
Veel rennen en vliegen. Komt uiteindelijk ook gewoon body tekort voor het middenveld. Dat is niet erg als je heel goed kan voetballen, maar helaas kan Sadilek dat niet. Alleen hard werken blijft over, maar de lat mag van mij wel wat hoger dan dat.
 
Je hoeft ook niet veel te kunnen, als je maar een koppige trainer hebt die vertrouwen in je heeft dan kom je er wel.
Wanneer Bommeltje ontslagen word zou het wel fair zijn als Sadilek dan zegt dat die zijn ontslag ook neemt gelijk.
 
Je hoeft ook niet veel te kunnen, als je maar een koppige trainer hebt die vertrouwen in je heeft dan kom je er wel.
Wanneer Bommeltje ontslagen word zou het wel fair zijn als Sadilek dan zegt dat die zijn ontslag ook neemt gelijk.

Nee joh, Sadilek lekker laten blijven. Een van de eerste tests voor de nieuwe coach is dan om te bepalen wat er met Sadilek gebeurt. Laat hij Sadilek verkopen aan een club van het niveau Heerenveen, wat zijn niveau is, dan is de nieuwe coach geslaagd voor de eerste test.
 
Sadilek voelt de kritiek en weet dat hij foutjes maakt op de backpositie. Zijn reactie:
Maar ik doe echt me best.

En daarom kan ik ook prima leven dat hij niet de beste is op die positie. Hij speelt er ook maar omdat Bommel hem daar neerzet. Gewoon een prima jongen met een even zo goede karakter die gewoon het niveau van een topclub in Nederland niet aan kan.
Daarom kan ik meer leven met kritiek op Rosario omdat ik bij hem het gevoel heb dat hij echt beter kan maar gewoonweg het risico niet meer durft te nemen. Het is ook geen luiheid bij Rosario, maar angst.
Om hier geen Rosario discussie te krijgen weer naar Sadilek. Die jongen kan niet beter, geeft alles, en verdient daarom de steun van het publiek.
 
Sadilek voelt de kritiek en weet dat hij foutjes maakt op de backpositie. Zijn reactie:
Maar ik doe echt me best.

En daarom kan ik ook prima leven dat hij niet de beste is op die positie. Hij speelt er ook maar omdat Bommel hem daar neerzet. Gewoon een prima jongen met een even zo goede karakter die gewoon het niveau van een topclub in Nederland niet aan kan.
Daarom kan ik meer leven met kritiek op Rosario omdat ik bij hem het gevoel heb dat hij echt beter kan maar gewoonweg het risico niet meer durft te nemen. Het is ook geen luiheid bij Rosario, maar angst.
Om hier geen Rosario discussie te krijgen weer naar Sadilek. Die jongen kan niet beter, geeft alles, en verdient daarom de steun van het publiek.

Dat is bij mij ook nooit het punt geweest, en bij de meesten hier niet. Sadilek heeft een topmentaliteit als voetballer. Helaas voor hem is hij verder gewoon geen bijzondere voetballer. Ik heb helemaal niks tegen Sadilek, maar verzucht mij toch weer als ik hem op het wedstrijdformulier zie staan. Daar kan hij niks aan doen, tevens ook niet dat hij er moet spelen. Ik had hem meer talent gegund en had liever gezien dat hij wel bracht wat we nodig hadden, want juist zijn mentaliteit is waar hij in uitblinkt. Dat alleen is bij PSV natuurlijk niet genoeg. Maar goed, als ik hier mijn kritiek uit op Sadilek doe ik dat op de speler, niet op het persoon. Ik gun hem in de toekomst een transfer naar een Groningen of Heerenveen, waar hij meer op zijn plek zal zitten wat betreft niveau en meer gewaardeerd zal worden.
 
Sadilek voelt de kritiek en weet dat hij foutjes maakt op de backpositie. Zijn reactie:
Maar ik doe echt me best.

En daarom kan ik ook prima leven dat hij niet de beste is op die positie. Hij speelt er ook maar omdat Bommel hem daar neerzet. Gewoon een prima jongen met een even zo goede karakter die gewoon het niveau van een topclub in Nederland niet aan kan.
Daarom kan ik meer leven met kritiek op Rosario omdat ik bij hem het gevoel heb dat hij echt beter kan maar gewoonweg het risico niet meer durft te nemen. Het is ook geen luiheid bij Rosario, maar angst.
Om hier geen Rosario discussie te krijgen weer naar Sadilek. Die jongen kan niet beter, geeft alles, en verdient daarom de steun van het publiek.
Hoe dan ook en hoe lullig ook voor zo’n goede jongen: ongeschikt en snel een fatsoenlijke linksback halen. Sadilek mag dan wegens goed gedrag gratis weg, naar Heerenveen oid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan