Michal Sadilek (M)

Sadilek deed het best prima, echter was hij wel diegene die die bal moest wegrossen waar die 1-2 uit voortkwam. Hij liep van de paal weg, waardoor het gat viel...o.O
Maar ook een heerlijke knal die de corner opleverde waar die 3-2 uit voortkwam. ?
 
Toni kan het dan wel schudden. Het kan raar lopen.
Het erge is dat ik helemaal geen vertrouwen in Lato heb. Nergens op gebaseerd dus ik hoop dat ik het verkeert heb.

Sadilek zie ik liever op het middenveld overigens in een verdedigende rol. Gewoonweg om de verdediging te ontzien.
 
Het erge is dat ik helemaal geen vertrouwen in Lato heb. Nergens op gebaseerd dus ik hoop dat ik het verkeert heb.

Sadilek zie ik liever op het middenveld overigens in een verdedigende rol. Gewoonweg om de verdediging te ontzien.

Je hebt het verkeerd. Het kan verkeren. ;)
 
Is t raar om te zeggen dat sadilek me beetje aan kuyt doet denken; verdomd harder werker die je waar je m ook neerzet zich vast wel 100% inzet. Niet bovenmatig getalenteerd maar meer dan nuttig.
 
Als je hem dan helemaal dolgespeeld ziet worden tegen Heracles dan moet je gewoon tot de conclusie komen dat dit niet meer kan. Ik vind Sadilek al geen speler die het beoogde niveau van PSV heeft en als back, tja, hoe vaak moet het nog gezegd worden. Aanvallend voegt hij niet meer toe dan een gemiddelde wijde middenvelder en verdedigend mist hij de slimmigheid, positionering en is hij niet opgewassen tegen behendige (buiten)spelers. Vooral dat laatste is als back een ramp. PSV krijgt straks geld binnen, haal er een linksback voor, want blijkbaar is er geen vertrouwen in Boscagli. Laatstgenoemde mag van mij wel de plek van Sadilek innemen. Ik zag mensen hem al afbranden toen hij inviel, maar hij kwam er wel in terwijl PSV toch nog even in de verdrukking zat omdat Heracles een slotoffensief eruit gooide. Geef die jongen wat vertrouwen en laat hem een paar wedstrijden staan en je zult zien dat het beter gaat. Het is in ieder geval een echte back en dat heb je gewoon nodig. Harde werker hoor, Sadilek, maar zeker tegen de sterkere tegenstanders kan hij het niet bijbenen. Je moet er toch niet aan denken dat je straks tegen Ajax met Sadilek nog op back positie staat. En dat moet dan een Ziyech gaan afstoppen. Och jeetje.
 
Als je hem dan helemaal dolgespeeld ziet worden tegen Heracles dan moet je gewoon tot de conclusie komen dat dit niet meer kan. Ik vind Sadilek al geen speler die het beoogde niveau van PSV heeft en als back, tja, hoe vaak moet het nog gezegd worden. Aanvallend voegt hij niet meer toe dan een gemiddelde wijde middenvelder en verdedigend mist hij de slimmigheid, positionering en is hij niet opgewassen tegen behendige (buiten)spelers. Vooral dat laatste is als back een ramp. PSV krijgt straks geld binnen, haal er een linksback voor, want blijkbaar is er geen vertrouwen in Boscagli. Laatstgenoemde mag van mij wel de plek van Sadilek innemen. Ik zag mensen hem al afbranden toen hij inviel, maar hij kwam er wel in terwijl PSV toch nog even in de verdrukking zat omdat Heracles een slotoffensief eruit gooide. Geef die jongen wat vertrouwen en laat hem een paar wedstrijden staan en je zult zien dat het beter gaat. Het is in ieder geval een echte back en dat heb je gewoon nodig. Harde werker hoor, Sadilek, maar zeker tegen de sterkere tegenstanders kan hij het niet bijbenen. Je moet er toch niet aan denken dat je straks tegen Ajax met Sadilek nog op back positie staat. En dat moet dan een Ziyech gaan afstoppen. Och jeetje.
Als je een snelle rechtervleugelaanvaller bent, kun je je heerlijk uitleven, wanneer Sadilek op LB staat. Hij oogt behoorlijk onbeholpen op die positie. Als tegenstander laat je hem lekker opkomen, omdat hij toch geen (lange) pass naar voren heeft, nauwelijks gevaar sticht, en omdat hij een matige opbouwer is. Aan alles zie je dat hij, de rol die de trainer hem geeft, hem totaal niet ligt.
Ik denk dat er veel PSV fans zijn die blij zullen zijn met die ligstoelen, met deze coach aan het roer....:metal:
http://ermaggezongenworden.nl/psv-v...-nog-fijner-slapen-tijdens-saaie-wedstrijden/
256894335.jpg
 
Als je hem dan helemaal dolgespeeld ziet worden tegen Heracles dan moet je gewoon tot de conclusie komen dat dit niet meer kan. Ik vind Sadilek al geen speler die het beoogde niveau van PSV heeft en als back, tja, hoe vaak moet het nog gezegd worden. Aanvallend voegt hij niet meer toe dan een gemiddelde wijde middenvelder en verdedigend mist hij de slimmigheid, positionering en is hij niet opgewassen tegen behendige (buiten)spelers. Vooral dat laatste is als back een ramp. PSV krijgt straks geld binnen, haal er een linksback voor, want blijkbaar is er geen vertrouwen in Boscagli. Laatstgenoemde mag van mij wel de plek van Sadilek innemen. Ik zag mensen hem al afbranden toen hij inviel, maar hij kwam er wel in terwijl PSV toch nog even in de verdrukking zat omdat Heracles een slotoffensief eruit gooide. Geef die jongen wat vertrouwen en laat hem een paar wedstrijden staan en je zult zien dat het beter gaat. Het is in ieder geval een echte back en dat heb je gewoon nodig. Harde werker hoor, Sadilek, maar zeker tegen de sterkere tegenstanders kan hij het niet bijbenen. Je moet er toch niet aan denken dat je straks tegen Ajax met Sadilek nog op back positie staat. En dat moet dan een Ziyech gaan afstoppen. Och jeetje.

Dit! Maar als wij als supporters dit kunnen zien, waarom maakt van Bommel dan elke week dezelfde domme keuze(s).
 
Dit! Maar als wij als supporters dit kunnen zien, waarom maakt van Bommel dan elke week dezelfde domme keuze(s).
Dat betreft toch niet alleen de onlogische taktische zet betreffende Sadilek?
Als dat de enige domme keuze van de trainer was, dan was er nog enigszins mee te leven.
 
Sadilek als linksback van PSV is een teken van armoede en slecht beleid. Twee linksbacks gehaald maar toch speelt daar een gemankeerde middenvelder. Toch heb ik liever dat we voor ons zelf opleiden dan voor Valencia!
 
Terug
Bovenaan Onderaan