Memphis Depay

"Voor jou tien andere", "Een nacht met mij kan je leven veranderen"
Hoe oud was hij ookal weer, volgens mij moet hij het maar gewoon op voetballen houden.

so you wanna be gerard joling...

wat een grap, geef ik fredje toch maar mooi gelijk dat ie t niks vind:puh: (niet zijn letterlijke woorden maar toch)
 
Boeien wat hij in zijn eigen tijd doet. Het gaat maar om één ding op het veld en dat is kwaliteit.
 
Boeien wat hij in zijn eigen tijd doet. Het gaat maar om één ding op het veld en dat is kwaliteit.

Het is de vraag of dit nog zijn eigen tijd is. Rutten had het over optredens enzo. Dat gaat niet als topsporter.
 
"Voor jou tien andere", "Een nacht met mij kan je leven veranderen"
Hoe oud was hij ookal weer, volgens mij moet hij het maar gewoon op voetballen houden.

Ach joh, daar kijk je toch niet van op? Vraag een gemiddeld kind/jongere dat rap luistert om even een tekstje te maken en grote kans dat dit eruit komt.

Voor mij totaal onduidelijk waarom er zo moeilijk over gedaan wordt. Ik ben het dan ook gewoon eens met Mocro zijn post. Zolang hij op trainingen en in wedstrijden maar doet wat hij moet doen.

http://www.youtube.com/watch?v=NWi5QJ6GLxg --> dit vond ik wel grappige beelden.
 
Laat die jongen toch zijn hobby hebben, hij is 16! Als hij daadwerkelijk door zou gaan breken, komt dit 'probleem' wel weer.
 
Gaat hij lekker rappen bij de cornervlag als hij gescoord heeft is weer eens wat anders dan afrikaans dansen.:D
 
Laat die jongen toch zijn hobby hebben, hij is 16! Als hij daadwerkelijk door zou gaan breken, komt dit 'probleem' wel weer.

Precies, het is niet meer dan een hobby. Het is overigens gebruikelijk in het bedrijfsleven dat werkgevers zich contractueel indekken tegen nevenactiviteiten van werknemers. Als hij een profcontract bij PSV krijgt, dan zal dat denk ik niet anders zijn. Kun je best een keer een nummer opnemen, maar optredens zullen er niet in zitten.
 
Precies, het is niet meer dan een hobby. Het is overigens gebruikelijk in het bedrijfsleven dat werkgevers zich contractueel indekken tegen nevenactiviteiten van werknemers. Als hij een profcontract bij PSV krijgt, dan zal dat denk ik niet anders zijn. Kun je best een keer een nummer opnemen, maar optredens zullen er niet in zitten.

Het stond in de krant dat Depay ergens ging optreden zodat hij een training moest missen ofzo. Bij Depay kan het dus verder gaan dan een hobby want hij is talentvol. De hobby is juist goed, maar de afwezigheid die daarbij komt is heel slecht
 
Het stond in de krant dat Depay ergens ging optreden zodat hij een training moest missen ofzo. Bij Depay kan het dus verder gaan dan een hobby want hij is talentvol. De hobby is juist goed, maar de afwezigheid die daarbij komt is heel slecht

Ik zou het gewoon bij het rappen houden want net als onze gitarist vd Doelen heeft ook hij niks bij PSV te zoeken.
 
Ik ga daar over ophouden maar ik vind het echt heel belangrijk.

Volgens mij vindt jij dat niet heel belangrijk, maar allesbepalend. Zo komt het bij mij tenminste over. Het zou PSV veel reiskosten schelen als mensen aan de hand van foto's succesvol een selectie zouden maken. :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan