Memphis Depay

Dit komt een beetje fout over, Ralf.

Waarom? Ik zie het niet in hem zitten en ik zit er niet vaak naast. Net als Nijland, Ojo, en die gozer die meedeed in de beker ons niks gaan brengen. PSV moet is gaan scouten op de goede kop. Ik heb het niet over een lelijke kop, maar over een kop die je over 3 jaar niet meer kent.
 
Waarom? Ik zie het niet in hem zitten en ik zit er niet vaak naast. Net als Nijland, Ojo, en die gozer die meedeed in de beker ons niks gaan brengen. PSV moet is gaan scouten op de goede kop. Ik heb het niet over een lelijke kop, maar over een kop die je over 3 jaar niet meer kent.

Hij is 16, en volgens Rutten al bijna goed genoeg voor PSV-1. Dan boeit z'n kop mij echt niet hoor. :puh:

Edit; hij speelt trouwens ook bij Oranje -17 klik
 
Laatst bewerkt:
Waarom? Ik zie het niet in hem zitten en ik zit er niet vaak naast. Net als Nijland, Ojo, en die gozer die meedeed in de beker ons niks gaan brengen. PSV moet is gaan scouten op de goede kop. Ik heb het niet over een lelijke kop, maar over een kop die je over 3 jaar niet meer kent.

Dus je ziet zelf niet in waarom die 'statement' fout over kan kome?

:unsure:


(je vorige post dus, niet deze)
 
Labyad zal wel meegaan, ik denk dat hij als eerste elftal speler wordt gezien. Mokhtar weet ik niet.

Labyad verwacht ik inderdaad ook. Mokthar ben ik erg benieuwd naar, aangezien ook hij vaak op links speelt in het tweede, toch? Zou opvallend zijn als de linksbuiten van de A1 wel mee mag, en Mokthar niet.
 
Labyad verwacht ik inderdaad ook. Mokthar ben ik erg benieuwd naar, aangezien ook hij vaak op links speelt in het tweede, toch? Zou opvallend zijn als de linksbuiten van de A1 wel mee mag, en Mokthar niet.

Ik denk niet dat Mokhtar meegaat, bij PSV TV noemde ze alleen maar Depay, Ritzmaier, Bourdouxhe, Zeefuik, D. Wuytens, en Tamata.

klik
 
Ik heb Depay zelfs ook maar niet zien spelen. Maar ik ben wel erg benieuwd, er zijn zoveel lovende dingen over hem gezegd. Hopelijk zien we er nog wat van terug in de toekomst
 
blij dat ze hem een kans geven denk dat ze dan ook hoge verwachtingen van hem hebben.
maar we zullen zien heb hem eigenlijk nog nooit zien spelen maar dat zal wel goed komen
 
Ik las dat fred rutten positief was over Depay! Alleen zijn rap muziek was niet leuk, rutten beweerde dit niet te luisteren als hij in de auto zat. Wie houdt er nu niet van (amateur) rap muziek!? :p
 
verklaar rutte's "hij zakte niet door de ondergens heen"

heb hem eigenlijk niet zien spelen omdat ik de wedstrijd heb gemkist maarrja
 
blij dat ze hem een kans geven denk dat ze dan ook hoge verwachtingen van hem hebben.
maar we zullen zien heb hem eigenlijk nog nooit zien spelen maar dat zal wel goed komen

Je zal hem ook nooit zien spelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan