Memphis Depay

Bas

Routinier
Naam: Memphis Depay
Positie: Aanvaller
Woonplaats: Moordrecht
Geboortedatum: 13-02-1994
Leeftijd: 16 jaar
Vorige club: Sparta
Favoriete speler: Robinho

590_memphis_depay.jpg


Ik vind dat deze jongen wel een topic verdient.

#rutten onder indruk van ontwikkeling memphis #depay. 16-jarige aanvaller van #psv gaat misschien zelfs mee naar la manga
 
Laatst bewerkt:
Deze naam spookt al een tijdje door mijn hoofd. Heb al langer het idee dat deze jongen een talent is, zonder dat ik hem ook echt aan het werk heb gezien: Slechts een paar beelden van PSV TV.
 
Wat voor een speler is die jongen? Centrumspits, vleugelaanvaller? Hoe zit het met z'n fysiek, z'n lengte? Kenmerken, dribbel, snel, goede afmaker?
 
http://psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=7581 Hier zie je hem een beetje aan het werk. Linksvoor, snelle technische jongen. Heerlijke pot van Depay.

Da's inderdaad een heerlijke wedstrijd van zijn kant. Alleen jammer dat het geen linkspoot is, maar goed, dat zie je tegenwoordig niet meer vaak.

Logisch dat jongens als Labyad, Mokthar en Depay de kans krijgen in La Manga. Daar zullen ze moeten uitvechten wie de eerste keus van die drie jongens wordt als er een linksbuiten uit de jeugd nodig is.
 
Memphis... Die gozer is nou al een held. Echt een hele vette naam, maar goed, daar wordt 'ie helaas niet op beoordeeld. Laat maar zien wat je kan jongen!
 
Jongens toch... Een blik op www.PSVjeugd.nl bij de A1 en in Jong PSV en je bent volledig op de hoogte wat er rondloopt en waar je in korte tijd mogelijk wat van gaat horen.
 
Jongens toch... Een blik op www.PSVjeugd.nl bij de A1 en in Jong PSV en je bent volledig op de hoogte wat er rondloopt en waar je in korte tijd mogelijk wat van gaat horen.
Vorig jaar keek ik regelmatig bij de A1, omdat ze eigenlijk alles wonnen enzo.
Nu ik 'alleen' minder positief nieuws te lezen krijg, volg ik ze eigenlijk helemaal niet meer. Schandalig, ik weet het.:eek:

Jong PSV en PSV I volg ik altijd wel, ongeacht de prestaties.

Maar je hebt helemaal gelijk Pavlos, die informatie kunnen we allemaal heel makkelijk vinden.
 
Als je 16 jaar bent en zo speelt in de A1 dan kun je denk ik wel wat, al heeft hij een hele lange weg te gaan. Ik hoop echt dat Rutten de jeugd een kans geeft en ze iig in de bekerwedstrijden of bij een stand van 3-0 thuis laat invallen. Naar mijn mening doet Rutten dat nog te weinig.
 
Als je 16 jaar bent en zo speelt in de A1 dan kun je denk ik wel wat, al heeft hij een hele lange weg te gaan. Ik hoop echt dat Rutten de jeugd een kans geeft en ze iig in de bekerwedstrijden of bij een stand van 3-0 thuis laat invallen. Naar mijn mening doet Rutten dat nog te weinig.
Toch is het Rutten die zegt onder de indruk te zijn van zijn ontwikkeling en overweegt 'm mee te nemen op trainingskamp.
Me dunkt dat dát een flinke mentale opsteker is voor Memphis.(Y)
 
PSV-trainer Fred Rutten laat A1-speler Memphis Depay de komende weken enkele keren meetrainen met de A-selectie, zo meldt Voetbal International. Mogelijk gaat de jongeling ook mee op trainingskamp.

"Memphis maakt een uitstekende ontwikkeling door en ik wil hem graag eens van dichtbij observeren. Ik denk dat ik hem deze week één of twee keer laat meetrainen. Als dat bevalt, kan hij ook mee naar Spanje", zo zegt Rutten in gesprek met het weekblad. Depay is in beeld gekomen door de blessure van Jonathan Reis en het aanstaande vertrek van Nordin Amrabat.

Rutten zit momenteel dun in zijn aanvallers, waardoor ook Genero Zeefuik een kans maakt om mee te mogen op trainingskamp naar La Manga, waar PSV oefenwedstrijden speelt tegen Anderlecht en Cartagena. De aanvaller was onlangs nog op proef bij het Belgische KV Mechelen, dat de spits geen contract aanbood.

Mocht Depay met PSV op trainingskamp gaan, is het niet de enige jongeling die door Rutten wordt opgeroepen. Marcel Ritzmaier en Abel Tamata al de toezegging dat zij kort na de winterstop op een snuffelstage van enkele weken mochten rekenen. Daarnaast worden mogelijk ook Jason Bourdouxe en Dries Wuytens bij de selectie betrokken. Het viertal begint woensdagavond op de bank tijdens het oefenduel met SC Telstar, Depay en Zeefuik behoren niet tot de selectie.

Bron: Voetbalprimeur

Hij kan ook niet anders. Fin. mogelijkheden zijn beperkt. Wat mij betreft komen er meer jeugdspelers bij de selectie.

Verplaatst:cool:
 
Naam: Memphis Depay
Positie: Aanvaller
Woonplaats: Moordrecht
Geboortedatum: 13-02-2994
Leeftijd: 16 jaar
Vorige club: Sparta
Favoriete speler: Robinho

590_memphis_depay.jpg


Ik vind dat deze jongen wel een topic verdient.

Geen speler voor de toekomst, maar een speler uit de toekomst :cool:
 
Terug
Bovenaan Onderaan