Memphis Depay

FC Barcelona-aanvaller Memphis Depay gaat op zoek naar een nieuwe club. Volgens de Catalaanse krant El Nacional heeft de Oranje-international besloten om zijn heil elders te zoeken.

link

Naar verluidt heeft Memphis zijn management officieel opdracht gegeven om een nieuwe club te vinden. Atlético Madrid zou het meest geïnteresseerd zijn op dit moment, waarbij het een mogelijkheid is om hem in de deal rond Álvaro Morata te betrekken.
FC Barcelona heeft Memphis laten weten dat hij keihard moet knokken en vooral geduld moet hebben. Richting de zomer zou de aanvaller echter voor een nieuw avontuur opteren. De Nederlander wil immers voorkomen dat de hoeveelheid speeltijd slinkt in aanloop naar het WK 2022 in Qatar.

Opvallend. Hij krijgt toch voldoende speeltijd?
 
Voor speeltijd en plezier in het voetbal terugvinden moet je naar PSV. Dat weet iedereen. Hoewel, ik zie Schmidt er wel voor aan om Vinicius op te stellen en Memphis te laten banken.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Geef Memphis 4 miljoen per jaar en haal hem gewoon terug! De topscorer van de Eredivisie heb je dan meteen binnen en Europees ga je ook veel plezier aan hem bleven. Plus dat hij er voor gaat zorgen dat de hiërarchie hersteld wordt binnen de ploeg.
Wishful thinking 🧐
 
Geef Memphis 4 miljoen per jaar en haal hem gewoon terug! De topscorer van de Eredivisie heb je dan meteen binnen en Europees ga je ook veel plezier aan hem bleven. Plus dat hij er voor gaat zorgen dat de hiërarchie hersteld wordt binnen de ploeg.
Wishful thinking 🧐
Gini er meteen bij! Dan Cody overtuigen om nog 5 jaar te blijven, ergens structureel 20 miljoen per jaar vinden en een absolute top CV en backs halen.

:S:
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
In de wandelgangen hoor ik dat Ajax interesse heeft in Memphis. Dat zou pas erg zijn, veel erger dan als Bergwijn daar zou spelen of Mo. Vraag me alleen af of Barca nou zo graag van hem af wil dat ze genoegen zullen nemen met een bedrag rond de 20 miljoen oid.
 
In de wandelgangen hoor ik dat Ajax interesse heeft in Memphis. Dat zou pas erg zijn, veel erger dan als Bergwijn daar zou spelen of Mo. Vraag me alleen af of Barca nou zo graag van hem af wil dat ze genoegen zullen nemen met een bedrag rond de 20 miljoen oid.
Gewoon uit de wandelgangen blijven dan hoor je niet iedere brainfart uit Mokum
 
In de wandelgangen hoor ik dat Ajax interesse heeft in Memphis. Dat zou pas erg zijn, veel erger dan als Bergwijn daar zou spelen of Mo. Vraag me alleen af of Barca nou zo graag van hem af wil dat ze genoegen zullen nemen met een bedrag rond de 20 miljoen oid.
Geloof er helemaal niks van.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Lijkt me toch dat Depay eerst in het buitenland wil slagen? Ja Lyon, maar wat hebben die bereikt en hoe zwaar was die competitie.
 

Is natuurlijk ook niet alleen zijn schuld. Natuurlijk was hij niet top en een wereldspeler is het niet (te inconsistent voor), maar ze hebben hem daar wel collectief tot zondebok gemaakt, en dat vind ik kwalijk. Op een paar spelers na (zoals Frenkie, die echter ook een slecht seizoen heeft), had/heeft dat Barca team waar hij mee samenspeelde zo weinig kwaliteit dat Depay wel heel veel moest doen om die aanval daar een beetje te laten lopen. Tegenstanders hoefde alleen maar Depay af te stoppen en ze hadden beet. Ik heb meerdere Barcelona wedstrijden gekeken uit interesse, en dat viel mij op. In de periode dat Depay veel speelde bij Barca werd er buiten de goals van Depay om bijna niet gescoord. Het is allemaal erg makkelijk en wispelturig als de pest. Luuk de Jong was absoluut persona non grata, maar omdat hij een paar keer scoorde was Xavi ineens helemaal idolaat van hem en zette hem meermaals in de basis. Bij Barcelona lijken ze ongeduldig te zijn en meteen weer helemaal terug naar de top te willen. Ze moeten langzaam aan een team bouwen, en niet meteen verwachten dat de paar spelers met kwaliteit een team dat voor de rest aan elkaar hangt met vergane glorie en jeugdspelers de hele kar kunnen trekken, en al helemaal niet die paar spelers dan maar weer onder de bus flikkeren omdat ze niet presteren zoals Barcelona van haar ''sterspelers'' verwacht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan