Memphis Depay

Definitief groen licht voor Memphis: kan spelen voor FC Barcelona​

link

Het is FC Barcelona gelukt om Memphis Depay op tijd in te schrijven voor La Liga. Dat betekent dat hij zondagavond gewoon kan meedoen in het eerste competitieduel van de Catalanen tegen Real Sociedad.
Omdat Gerrad Piqué salaris inleverde ontstond er ruimte voor Depay en García. De club praat nog met aanvoerder Sergio Busquets en oudgediende Jordi Alba over een geste van hun kant.
 
Lekker mooi moment ingestapt Koeman (Y)
En Memphis ook. Was ie zó blind voor de problemen bij Barcelona omdat ie er per se naar toe wilde?
Of heeft zn zaakwaarnemer zitten slapen?
Als je vooral in bonussen wordt uitbetaald, zou je dat toch ook t moeten denken zetten.
En toch kan het voor beide best prima uitkomen. Memphis speelt bij een grote club. Messi was daar een icoon maar nu die weg is. Is er denk ik juist meer ruimte voor iemand als Memphis.

Koeman heb ik altijd het idee dat die juist goed presteerd als er weinig budget is en lage verwachting. En tja, het is zijn droomclub. Als hij dit op de rit weet te krijgen is het wel een heel erg jongens droom. Lijkt wel onmogelijk trouwens
 
En toch kan het voor beide best prima uitkomen. Memphis speelt bij een grote club. Messi was daar een icoon maar nu die weg is. Is er denk ik juist meer ruimte voor iemand als Memphis.

Koeman heb ik altijd het idee dat die juist goed presteerd als er weinig budget is en lage verwachting. En tja, het is zijn droomclub. Als hij dit op de rit weet te krijgen is het wel een heel erg jongens droom. Lijkt wel onmogelijk trouwens
Zou zomaar kunnen.

Memphis heeft wel mazzel nu, maar zal m toch even geknepen hebben lijkt me.

Koeman had waarschijnlijk zn droom anders ingebeeld dan hoe t nu gaat :)
De enige reden waarom ie niet is ontslagen, is omdat de club dat niet kon betalen. Lijkt me geen ideale werkplek.
 
En toch kan het voor beide best prima uitkomen. Memphis speelt bij een grote club. Messi was daar een icoon maar nu die weg is. Is er denk ik juist meer ruimte voor iemand als Memphis.

Koeman heb ik altijd het idee dat die juist goed presteerd als er weinig budget is en lage verwachting. En tja, het is zijn droomclub. Als hij dit op de rit weet te krijgen is het wel een heel erg jongens droom. Lijkt wel onmogelijk trouwens
Ik zou niet weten aan wie ze taak anders moeten geven. Koeman heeft het heel aardig gedaan gezien de omstandigheden.
Koeman zit daarnaast in een zeer select groepje toptrainers.
 
Ik vind het zo'n naar en arrogant mannetje, dat er ook een deel van mij is wat hoopt dat die gewoon enorm op z'n bek gaat en faalt ( alweer )
 
Ik vind het zo'n naar en arrogant mannetje, dat er ook een deel van mij is wat hoopt dat die gewoon enorm op z'n bek gaat en faalt ( alweer )
Arrogantie kan hem zeker niet ontzegd worden.
Ach voor mij hoeft hij niet op zijn bek te gaan, maar hij mag zich wel eens wat matigend gaan gedragen.
En dat rappen vind ik lachwekkend. :ROFL: :lmao: Niet meer doen wat mij betreft.
De vingers in de oren stoppen na een goal komt ook zeer vreemd over. :horen: :zien:
 
Arrogantie kan hem zeker niet ontzegd worden.
Ach voor mij hoeft hij niet op zijn bek te gaan, maar hij mag zich wel eens wat matigend gaan gedragen.
En dat rappen vind ik lachwekkend. :ROFL: :lmao: Niet meer doen wat mij betreft.
De vingers in de oren stoppen na een goal komt ook zeer vreemd over. :horen: :zien:
Ik heb de docu nog steeds niet gekeken :zien:

Maar waar is hij arrogant dan? Roept hij ergens dat hij beter is dan anderen?

Dat rappen. Doet ie in z’n eigen tijd. Ik hoef er niet naar te luisteren. Wie weet wat Luuk de Jong in z’n vrije tijd doet.

Dat vingers in de oren is tegen kritiek en voor z’n stichting voor dove Ghanezen.

Ik snap oprecht niet waarom mensen zich zo druk maken om Memphis. Beoordeel gewoon z’n voetbal.
 
Ik heb de docu nog steeds niet gekeken :zien:

Maar waar is hij arrogant dan? Roept hij ergens dat hij beter is dan anderen?

Dat rappen. Doet ie in z’n eigen tijd. Ik hoef er niet naar te luisteren. Wie weet wat Luuk de Jong in z’n vrije tijd doet.

Dat vingers in de oren is tegen kritiek en voor z’n stichting voor dove Ghanezen.

Ik snap oprecht niet waarom mensen zich zo druk maken om Memphis. Beoordeel gewoon z’n voetbal.
Luuk heeft samen met Siem een modezaak in Amsterdam, geloof ik.
 
Ik heb de docu nog steeds niet gekeken :zien:

Maar waar is hij arrogant dan? Roept hij ergens dat hij beter is dan anderen?

Dat rappen. Doet ie in z’n eigen tijd. Ik hoef er niet naar te luisteren. Wie weet wat Luuk de Jong in z’n vrije tijd doet.

Dat vingers in de oren is tegen kritiek en voor z’n stichting voor dove Ghanezen.

Ik snap oprecht niet waarom mensen zich zo druk maken om Memphis. Beoordeel gewoon z’n voetbal.
Maar waar is hij arrogant dan? Waar niet?
Dat met die vingers dat weet ik wel, maar 99 % van het publiek niet en in Spanje al zeker niet.
En ik maak me er niet druk om. Hij doet maar.
 
Ik heb de docu nog steeds niet gekeken :zien:

Maar waar is hij arrogant dan? Roept hij ergens dat hij beter is dan anderen?

Dat rappen. Doet ie in z’n eigen tijd. Ik hoef er niet naar te luisteren. Wie weet wat Luuk de Jong in z’n vrije tijd doet.

Dat vingers in de oren is tegen kritiek en voor z’n stichting voor dove Ghanezen.

Ik snap oprecht niet waarom mensen zich zo druk maken om Memphis. Beoordeel gewoon z’n voetbal.
Laat hem maar lekker zichzelf blijven: beste jeugdproduct ooit in de geschiedenis van PSV. Zou mooi zijn als PSV supporters daar achter staan ipv zich zo druk te maken over zijn attitude.
 
Luuk heeft samen met Siem een modezaak in Amsterdam, geloof ik.
Das nog erger dan rappen :eek:
Maar waar is hij arrogant dan? Waar niet?
Dat met die vingers dat weet ik wel, maar 99 % van het publiek niet en in Spanje al zeker niet.
En ik maak me er niet druk om. Hij doet maar.
Ik vraag jou waar wel. Moet je niet met een wedervraag komen natuurlijk. Hoe kan ik nou zeggen waar ie het niet is?
 
Laat hem maar lekker zichzelf blijven: beste jeugdproduct ooit in de geschiedenis van PSV. Zou mooi zijn als PSV supporters daar achter staan ipv zich zo druk te maken over zijn attitude.
Ja maar, hij heeft een hoedje ;)

De tijd dat een speler zijn doelpunt vierde door een vuist in de lucht te steken ligt ver achter ons. De een doet een dansje, de andere schiet, de derde maakt een raar teken voor zijn hoofd en Depay steekt zijn vingers in de oren. Lekker boeiend, als iemand zich daar druk over kan maken heeft ie tijd over.
 
Terug
Bovenaan Onderaan