Memphis Depay

Wat een droevig mannetje is het toch ook :braak:
En dan heb je Twitter die je account op hold of ban doet als je het alleen al typt ongeacht context. Wereld vergaat echt

EwdKE-9XMAIjiU5
 
Heeft depay niks mee te maken blijkbaar, wel grappig. Zelfs n paar sportverslaggevers gebanned voor t woord memphis op twitter.
 
Memphis bereikt akkoord met Barcelona

link

Volgens Marca heeft Memphis Depay een akkoord bereikt met Barcelona.
Er is Memphis veel aan gelegen om zijn droomtransfer te verwezenlijken: volgens Marca is hij bereid om qua salaris fors in te leveren. Barça is daarmee akkoord gegaan.

Helemaal zeker is de transfer nog niet, voegt de Spaanse sportkrant eraan toe: als Koeman in Barcelona blijft, speelt Memphis volgend seizoen in Camp Nou. Maar als president Joan Laporta besluit een trainerswissel door te voeren, ontstaat er een nieuwe situatie. Barça en Memphis zouden dan opnieuw om tafel moeten.
 
Memphis bereikt akkoord met Barcelona

link

Volgens Marca heeft Memphis Depay een akkoord bereikt met Barcelona.
Er is Memphis veel aan gelegen om zijn droomtransfer te verwezenlijken: volgens Marca is hij bereid om qua salaris fors in te leveren. Barça is daarmee akkoord gegaan.

Helemaal zeker is de transfer nog niet, voegt de Spaanse sportkrant eraan toe: als Koeman in Barcelona blijft, speelt Memphis volgend seizoen in Camp Nou. Maar als president Joan Laporta besluit een trainerswissel door te voeren, ontstaat er een nieuwe situatie. Barça en Memphis zouden dan opnieuw om tafel moeten.
Zonder Koeman moet hij daar zeker niet heen gaan. Met Koeman snap ik dat best.
 
Ach Memphis gaf zelf ook toe dat hij een beetje een "kut jong" was destijds. Was hij ook. Kon het interview wat ik gisterenavond zag best waarderen, eerlijk en volwassen.
het feit dat ie dat zelf al toegeeft (ondanks mediatraining) zegt al heel wat. Ik bedoel Memphis is geen makkelijke maar hij gaat er wel altijd voor.
 
Dolberg, Tsjech, Panenka, moeten jullie niet werken ofzo ipv aan drugs te doen in de middag :sleep: :mad:
Printscreen was gewoon random van iemand duhhh,
Jaja, en maar roepen dat je geen ajacied bent, het is wel weer heeeeel toevallig :maniac: :maniac: (geintje moet kunnen toch)
 
Terug
Bovenaan Onderaan