Memphis Depay

Memphis duwt scheidsrechter

https://www.vi.nl/nieuws/memphis-duwt-scheidsrechter-en-levert-assist-bij-zege-op-benfica

Memphis Depay zorgde met een paar goede schoten en individuele acties voor gevaar en kreeg het twintig minuten voor rust na een op hem gemaakte overtreding aan de stok met de arbiter. Die kreeg een duw van Memphis, maar liet de aanvaller op het veld staan. Memphis kwam met slechts een gele kaart goed weg.

:unsure: Hij moet oppassen dat hij niet volledig ontspoort. Wat een malloot. :maniac:
Het valt mee, maar het is duidelijk een rode kaart. Hij moet zeker oppassen!
 
Inbrekers nemen voor 1,5 miljoen aan spullen mee uit huis Depay

link

Memphis Depay kreeg vrijdagavond na de verloren wedstrijd van Olympique Lyon tegen Nice (0-1) een onaangename verrassing. Bij thuiskomst bleek dat er tijdens de wedstrijd ingebroken was in zijn huis.

Volgens de Franse sportkant L'Équipe zouden de inbrekers voor 1,5 miljoen euro aan spullen hebben buitgemaakt.

Voor € 1,5 miljoen aan spullen gestolen. :oops: Er zijn dagen dat ik het niet in huis heb. ;)
 
Inbrekers nemen voor 1,5 miljoen aan spullen mee uit huis Depay

link

Memphis Depay kreeg vrijdagavond na de verloren wedstrijd van Olympique Lyon tegen Nice (0-1) een onaangename verrassing. Bij thuiskomst bleek dat er tijdens de wedstrijd ingebroken was in zijn huis.

Volgens de Franse sportkant L'Équipe zouden de inbrekers voor 1,5 miljoen euro aan spullen hebben buitgemaakt.

Voor € 1,5 miljoen aan spullen gestolen. :oops: Er zijn dagen dat ik het niet in huis heb. ;)
€1,5 mlj. die is dus zijn halve hoedencollectie kwijt ;)
 
Inbrekers nemen voor 1,5 miljoen aan spullen mee uit huis Depay

link

Memphis Depay kreeg vrijdagavond na de verloren wedstrijd van Olympique Lyon tegen Nice (0-1) een onaangename verrassing. Bij thuiskomst bleek dat er tijdens de wedstrijd ingebroken was in zijn huis.

Volgens de Franse sportkant L'Équipe zouden de inbrekers voor 1,5 miljoen euro aan spullen hebben buitgemaakt.

Voor € 1,5 miljoen aan spullen gestolen. :oops: Er zijn dagen dat ik het niet in huis heb. ;)
Klot voor hem moet hij toch weer 3 maanden voor werken. o.O
 
Dat noem ik geen "spullen". Maar het maakt toch benieuwd, was het een schilderij? Een setje te dure horloge's? Wat sieraden?
Ik ook niet maar hij zal het als 1 van zijn vele speeltjes zien, en dan valt het met gemak onder de verzamelnaam: "spullen" ..;)
 
Dat noem ik geen "spullen". Maar het maakt toch benieuwd, was het een schilderij? Een setje te dure horloge's? Wat sieraden?
Dit soort jongens hebben zeker stuk of 10 horloges van elk 200 ton hoor. En dan heb ik het niet eens over de sieraden van zijn vrouw...
Nee schilderijen denk ik toch niet, nee :maniac:
 
Dit soort jongens hebben zeker stuk of 10 horloges van elk 200 ton hoor. En dan heb ik het niet eens over de sieraden van zijn vrouw...
Nee schilderijen denk ik toch niet, nee :maniac:
200 ton, dat zijn hele dure of hele zware horloges. ;P
 
200 ton, dat zijn hele dure of hele zware horloges. ;P
Guus Hiddink kreeg 8 jaar geleden al voor zijn afscheid bij Chelsea een horloge van €100.000 als cadeau... Dus zo gek is dat niet. ;)
 
Guus Hiddink kreeg 8 jaar geleden al voor zijn afscheid bij Chelsea een horloge van €100.000 als cadeau... Dus zo gek is dat niet. ;)
Dan is 200 ton wel de overtreffende trap, of niet? €20.000.000,- voor een horloge?
 
Wel mooi om eens de andere kant van Memphis te zien: fragment DWDD. Hij heeft een stichting opgericht waarmee hij blinde en dove kinderen in Ghana ondersteunt, en was daar afgelopen zomer om ook een nummer op te nemen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan