Memphis Depay

Die Memphis is ondanks alle respect die ik heb voor zijn drive en werklust, zo ontzettend dom dat als die geen voetballer was geweest, hij gewoon allang in de goot was beland. Ik zag allerlei foto’s van hem voorbij komen met een baby leeuw in huis op schoot. Daar is veel kritiek op gekomen maar vervolgens plaatste hij nog een foto met dat arme beest bij hem in bed. Hier kan ik echt niet tegen. Bah!
 
Die Memphis is ondanks alle respect die ik heb voor zijn drive en werklust, zo ontzettend dom dat als die geen voetballer was geweest, hij gewoon allang in de goot was beland. Ik zag allerlei foto’s van hem voorbij komen met een baby leeuw in huis op schoot. Daar is veel kritiek op gekomen maar vervolgens plaatste hij nog een foto met dat arme beest bij hem in bed. Hier kan ik echt niet tegen. Bah!

Inderdaad.
Tenzij het een 1 april photoshop is, heeft hij bij deze mijn respect in 1 klap verloren.
 
Inderdaad.
Tenzij het een 1 april photoshop is, heeft hij bij deze mijn respect in 1 klap verloren.
Dat was geen grap. Hij kwam zelfs met een verklaring dat “ de lijgers geen wilde dieren zijn en door mensen worden gemaakt. En ze het in het wild niet eens zullen overleven”. Ja idd ze zijn door mensen gefokt als selfiediertje voor de rijke mensen. Wanneer ze groter worden, worden ze toch gevaarlijk en moeten ze weg. En hierna worden ze afgeschoten. Maar Memphis heeft gelijk, iedereen is dom behalve de kop van Memphis. Van mij mag hij nog een tijdje met zijn knie bezig blijven. Dom volk met te veel geld.
 
Dat was geen grap. Hij kwam zelfs met een verklaring dat “ de lijgers geen wilde dieren zijn en door mensen worden gemaakt. En ze het in het wild niet eens zullen overleven”. Ja idd ze zijn door mensen gefokt als selfiediertje voor de rijke mensen. Wanneer ze groter worden, worden ze toch gevaarlijk en moeten ze weg. En hierna worden ze afgeschoten. Maar Memphis heeft gelijk, iedereen is dom behalve de kop van Memphis. Van mij mag hij nog een tijdje met zijn knie bezig blijven. Dom volk met te veel geld.

De lijst met dieren die als huisdier gehouden mogen worden is veel en veeel te lang. :mad:

De problemen rondom en het misbruik van deze dieren, van fok tm einde leven zijn al zo lang bekend. En dan tóch doen.
Dan ben je heel heel heel erg dom en/óf extreem aandachtsgeil. Wat het ook zij: op t veld hoef ik m niet meer te zien en al helemaal niet in het oranje. Hoop dat zn carrière als n nachtkaars uitgaat. Gaat zn geldkraan snel een stuk dichter. Hopelijk weerhoudt m dat van zulk achterlijk gedrag.
 
Die Memphis is ondanks alle respect die ik heb voor zijn drive en werklust, zo ontzettend dom dat als die geen voetballer was geweest, hij gewoon allang in de goot was beland. Ik zag allerlei foto’s van hem voorbij komen met een baby leeuw in huis op schoot. Daar is veel kritiek op gekomen maar vervolgens plaatste hij nog een foto met dat arme beest bij hem in bed. Hier kan ik echt niet tegen. Bah!

Ik vraag mij af in hoeverre het dom is en gewoon geen flikker geven om deze industrie/praktijken rond het fokken van exotische dieren voor de sier en markt. Eerlijkheidshalve weet je niet of deze lijger inderdaad een naar lot wacht als hij opgroeit. Voor hetzelfde geld is ie van een eigenaar die er verder goed voor zal (blijven) zorgen. Dat maakt echter niet dat ik het goedkeur. Het blijft ijdel vertoon met een beest dat net als vele hondenrassen ook gewoon gefokt is voor de schone schijn en onderhevig is aan wat mensen er mee willen en waarschijnlijk ook allerlei gezondheidsproblemen heeft of zal ontwikkelen. Ik heb wat dat betreft net zoveel tegen mensen die veel geld uitgeven voor rashonden (of raskatten of vul een ander beest in) die puur gefokt zijn voor esthetiek en allerlei gezondheidskwalen hebben.

Heel jammer van Memphis, want ik had net zo veel respect ontwikkeld voor zijn prestaties (in Oranje) en drive om te herstellen van zijn blessure.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik vraag mij af in hoeverre het dom is en gewoon geen flikker geven om deze industrie/praktijken rond het fokken van exotische dieren voor de sier en markt. Eerlijkheidshalve weet je niet of deze lijger inderdaad een naar lot wacht als hij opgroeit. Voor hetzelfde geld is ie van een eigenaar die er verder goed voor zal (blijven) zorgen. Dat maakt echter niet dat ik het goedkeur. Het blijft ijdel vertoon met een beest dat net als vele hondenrassen ook gewoon gefokt is voor de schone schijn en onderhevig is aan wat mensen er mee willen en waarschijnlijk ook allerlei gezondheidsproblemen heeft of zal ontwikkelen. Ik heb wat dat betreft net zoveel tegen mensen die veel geld uitgeven voor rashonden (of raskatten of vul een ander beest in) die puur gefokt zijn voor esthetiek en allerlei gezondheidskwalen hebben.

Heel jammer van Memphis, want ik had net zo veel respect ontwikkeld voor zijn prestaties (in Oranje) en drive om te herstellen van zijn blessure.
Helemaal eens, met de toevoeging dat een liger als huisdier houden nóg erger is.
Dit zijn dieren die groter worden dan een tijger (!), heel veel beweging nodig hebben en dan het liefst in de nacht, en vele kilo's rauw vlees per dag eten (wilden we niet juist naar minder??).
Waar mensen met pronkhonden en pronkkatten al zeer egoïstisch en onetisch bezig zijn, is een idioot met een liger dat nog nét ff meer.
 
Tiger king op Netflix is een mooie serie voor hem om deze dagen door te komen….. Bizar om te zien dat er in gevangenschap meer tijgers leven dan in de vrije natuur alleen maar om er flink aan te verdienen.
 
Tiger king op Netflix is een mooie serie voor hem om deze dagen door te komen….. Bizar om te zien dat er in gevangenschap meer tijgers leven dan in de vrije natuur alleen maar om er flink aan te verdienen.
Die serie heb ik toevallig ook gekeken. Bizarre figuren. Ook lijkt Amerika dan weer een raar land te zijn.....
 
Het schijnt overigens niet z'n eigen lijgertje geweest te zijn.

Geen idee van wie dan en of dat kosjer is, maar goed.
 
Het schijnt overigens niet z'n eigen lijgertje geweest te zijn.

Geen idee van wie dan en of dat kosjer is, maar goed.
Klopt maar zijn verklaring over de lijgers maakte weer heel wat kapot. En na de kritiek plaatste hij nog een foto. Hij dacht: met “ me” hoedjes trek ik “ me” ook nooit iets aan van alles en dus doe ik het nu ook met dat beest. Er is werkelijk niemand in zijn omgeving die tegen hem zegt joh, eerst wijs en dan pas eigenwijs....
 
Klopt maar zijn verklaring over de lijgers maakte weer heel wat kapot. En na de kritiek plaatste hij nog een foto. Hij dacht dat ik met mijn hoedjes ook, “ me” niets aantrekken van alles en dus doe ik het nu ook met dat beest. Er is werkelijk niemand in zijn omgeving die tegen hem zegt joh, eerst wijs en dan pas eigenwijs....

Oh, ik vind Depay een vreemde snuiterd.. maar ik dacht, voor de volledigheid, ik meld het effe. :geek:
 
Het schijnt overigens niet z'n eigen lijgertje geweest te zijn.

Geen idee van wie dan en of dat kosjer is, maar goed.

Fotos werden ook gemaakt in Dubai. Het is niet van hem, en hij is ook niet in Nederland.

Vervolgens wordt die in een 'DM' uitgemaakt voor bananenplukker. Tja, dat soort mensen zijn dan wel de eerste die volop juichen als Memphis de winnende maakt in een EK-finale.
 
Terug
Bovenaan Onderaan