Pijlsnelventje
Assistent Coach
Marcelo.
Dat vond ik toch zo’n irritante speler. Ook een verschrikkelijke PSV periode.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Bleek uiteindelijk bij Lyon prima te kunnen verdedigen. Maar ons viel hij vooral op door chaos en domme keuzes. Had het voetballen niet uitgevonden, zeg maar.Marcelo.
Ik vond Derijck nog tikkie slechter.Marcelo.
Zanka. Zo’n bijnaam die een hoop klasse doet verwachten. Het was al niets, en toen hij nog eens een kans kreeg dacht hij dat achter het stand een spelen in de eigen zestien een goed idee was. Echt elke euro aan verbrast.Marcelo.
Samen toch het duo Peppie en Kokkie?Ik vond Derijck nog tikkie slechter.
100%Samen toch het duo Peppie en Kokkie?

Misschien Kromkamp? 100% Kromramp, verbaast me dat ie slechts 1x genoemd is tot dusver.Maar Marcus Berg zal zeker in het rijtje komen en misschien ook wel Jan Kromkamp.
Ja staat net iets hoger als het polletje van van Breukelen.Gootste blunder, Mark die die speler van Milan liet lopen...
Manolev is wel de cult held der culthelden. Was niet eens zo slecht eigenlijkDenk dat Manolev ook wel ergens een plekje in deze discussie heeft, al heeft van der Gijp hem ook wel volledig de grond in geframed bij momenten.
Nee was zeker niet zo slecht. Van der Gijp zorgde dat iedereen hem slecht vond.Manolev is wel de cult held der culthelden. Was niet eens zo slecht eigenlijk
Misschien Kromkamp? 100% Kromramp, verbaast me dat ie slechts 1x genoemd is tot dusver.
Probleem met Marcelo was dat ie niet kon voetballen. Iets wat wij in Nederland wel van onze verdedigers verwachtten. En onderschatting tegen kleine tegenstandersBleek uiteindelijk bij Lyon prima te kunnen verdedigen. Maar ons viel hij vooral op door chaos en domme keuzes. Had het voetballen niet uitgevonden, zeg maar.
Waarbij het allerergste nog wel is dat we helemaal niet kansloos waren geweest in een evt finale tegen het Liverpool van toen.Enige moment wat mij nog nachtmerries geeft is Van Bommel tegen Milan.
Qua periode eens. Als spellers eruit gaan zien als bange hertjes in het licht van een koplamp.Marcelo.
Die overdreef wat. Manolev was nou ook niet het niveau wat we normaal gesproken moeten hebben maar voor PSV gewoon een degelijke speler.Nee was zeker niet zo slecht. Van der Gijp zorgde dat iedereen hem slecht vond.
Beetje sneu ook.
Absoluut. De verwachting die daar was als ze weer eens winterkampioen waren, waarna ze het daarna weer lieten lopen…Fred Rutten, dat was de meest vervelende PSV periode in mijn believing
Maar Jantje was lange tijd basisspeler en Vukovic zeker niet.Haha nou Vukovic was echt stukken minder als Jantje hoor.
What about de gehele wedstrijd thuis tegen Arsenal? Pijnlijk. En ‘em nog uitkijken ook. Dat lijdzame toezien. Alsof je thuiskomt, je vrouw met de buurman betrapt en ze je beleefd vragen of je nog even geduld hebt, ze zijn zo klaar.Wat recentere?