Meeste gehate, grootste blunder of grandioze miskoop elftal.

Marcelo.

Dat vond ik toch zo’n irritante speler. Ook een verschrikkelijke PSV periode.
Bleek uiteindelijk bij Lyon prima te kunnen verdedigen. Maar ons viel hij vooral op door chaos en domme keuzes. Had het voetballen niet uitgevonden, zeg maar.

Marcelo.

Dat vond ik toch zo’n irritante speler. Ook een verschrikkelijke PSV periode.
Zanka. Zo’n bijnaam die een hoop klasse doet verwachten. Het was al niets, en toen hij nog eens een kans kreeg dacht hij dat achter het stand een spelen in de eigen zestien een goed idee was. Echt elke euro aan verbrast.

• Leuk
Reactions: DrJ
Bleek uiteindelijk bij Lyon prima te kunnen verdedigen. Maar ons viel hij vooral op door chaos en domme keuzes. Had het voetballen niet uitgevonden, zeg maar.
Probleem met Marcelo was dat ie niet kon voetballen. Iets wat wij in Nederland wel van onze verdedigers verwachtten. En onderschatting tegen kleine tegenstanders

Al was Derijck die naast hem stond erger in mijn optiek. Ik kan me ook nog wel momenten herinneren dat Derijck stond te klooien, Marcelo dat moest opvangen (wat hem dan niet lukte) en dat Marcelo de volledige schuld kreeg.

Nee was zeker niet zo slecht. Van der Gijp zorgde dat iedereen hem slecht vond.
Beetje sneu ook.
Die overdreef wat. Manolev was nou ook niet het niveau wat we normaal gesproken moeten hebben maar voor PSV gewoon een degelijke speler.

Wat recentere?

Die bal die Zoet over de lijn liet gaan tegen Feyenoord. En die uitbal die geen uitbal, kwam een goal uit, werd gegeven tegen Ajax...

Terug
Bovenaan Onderaan