Meeste gehate, grootste blunder of grandioze miskoop elftal.

Jonathanpsv

Routinier
Zoals iedereen weet zijn er ook zat spelers die het niet waard zijn/waren om dit mooie shirt te dragen.

Maak een elftal miskopen of spelers die nooit ons mooie shirt hadden mogen dragen!

Maak er geen discussie topic van, maar vooral plezier met elkaar om deze miskleunen.

Uiteraard krijgen Ralf Edström en Antenor de eer om te beginnen met hun elftal.

Elftal miskopen is moeilijker dan het beste team. Ik heb wel een zwak voor legends zoals Haibin Zhou. Die kwam natuurlijk met 0 verwachtingen binnen dus dan vind ik hem niet zo'n miskoop als Adam Maher, terwijl Maher natuurlijk wel een betere speler was voor ons dan Zhou.

Gewoon even een rijtje iconen, opdat ze nooit vergeten mogen worden: Alexander "de Egyptische Messi" Jakobsen, Rabiu Ibrahim, Reimond Manco, Fágner, Aleksandar Boljevic, Boris Cmiljanic, Beto da Silva, Ramon Pascal Lundqvist, Trent Sainsbury, Aziz Behich, Toni Lato, Konstantinos Mitroglu, Carlos Vinicius, Luis Felipe, Adrian Fein, Ki-Jana Hoever.

Potentiële toetreders tot deze Hall of Fame: Rick Karsdorp en Tyrell Malacia.

Elftal miskopen is moeilijker dan het beste team. Ik heb wel een zwak voor legends zoals Haibin Zhou. Die kwam natuurlijk met 0 verwachtingen binnen dus dan vind ik hem niet zo'n miskoop als Adam Maher, terwijl Maher natuurlijk wel een betere speler was voor ons dan Zhou.

Gewoon even een rijtje iconen, opdat ze nooit vergeten mogen worden: Alexander "de Egyptische Messi" Jakobsen, Rabiu Ibrahim, Reimond Manco, Fágner, Aleksandar Boljevic, Boris Cmiljanic, Beto da Silva, Ramon Pascal Lundqvist, Trent Sainsbury, Aziz Behich, Toni Lato, Konstantinos Mitroglu, Carlos Vinicius, Luis Felipe, Adrian Fein, Ki-Jana Hoever.

Rabiu mijn goat.

Beetje lastig dit. Je hebt spelers die aangetrokken zijn en amper minuten hebben gemaakt. Daar kan je een elftal van maken (Archie Thompson, Andy vd Meyde bv). Je kan een elftal met slechte spelers neerzetten die wel aardig wat minuten nog hebben gemaakt, maar ook dure aankopen die het uiteindelijk niet hebben laten zien.

Beetje lastig dit. Je hebt spelers die aangetrokken zijn en amper minuten hebben gemaakt. Daar kan je een elftal van maken (Archie Thompson, Andy vd Meyde bv). Je kan een elftal met slechte spelers neerzetten die wel aardig wat minuten nog hebben gemaakt, maar ook dure aankopen die het uiteindelijk niet hebben laten zien.
En dan hen je nog de speler wiens naam niet genoemd mag worden. Dure aankoop, kon je al verwachten dat het niet echt iets zou worden, werd nog een stuk erger en werd nog moeilijk ook. Werd vier keer verhuurd, en niemand hoefde hem te hebben. En veel hebben we er niet meer voor gevangen. :cry::cry::cry:

Mee eens uiteindelijk om het toch beter positief te houden.

Dat waren inderdaad van die spelers. Hoever en Lato had ik meer van verwacht. Mitroglu na zijn magnifieke pirouette. actie.

Maher heeft gefaald maar ook nog een kleine rol in het kampioenschap gehad.

Mee eens uiteindelijk om het toch beter positief te houden.

Dat waren inderdaad van die spelers. Hoever en Lato had ik meer van verwacht. Mitroglu na zijn magnifieke pirouette. actie.

Maher heeft gefaald maar ook nog een kleine rol in het kampioenschap gehad.
Er zijn ook wel spelers geweest die de verwachtingen niet waar hebben gemaakt, maar alsnog wel heel soms belangrijk zijn geweest met goals (Ramselaar, Maher oa)

Denk dat Manolev ook wel ergens een plekje in deze discussie heeft, al heeft van der Gijp hem ook wel volledig de grond in geframed bij momenten.

Terug
Bovenaan Onderaan