Maximiliano Romero (A) | Verhuurd aan Racing Club

Kans begint idd groter te worden. Aan de andere kant opmerkelijk dat je het vandaag zegt een dag nadat hij in de wedstrijdselectie zit. Oftewel als hij zo doorgaat dan gaat hij echt wel minuten maken. Dat hij gisteren niet invalt dat kan te maken hebben met dat het en te vroeg kwam en MvB niet wilde wisselen. Malen staat logischwijs nog hoger in de pikorde.

Mijn gevoel zegt me dat we binnenkort Romero aan het werk gaan zien. Of het een miskoop is? Voor dat geld vrees ik het wel. Maar gelukkig is hij nog jong. Wanneer hij minuten maakt en het prima doet dan zit je als spits tegenwoordig weer zo aan een waarde van plus 10 mljn.
Dolberg zat na een half seizoen op 50. Een hattrick tegen zeg FC Emmen doet wonderen. Moet je wel de ajaks-bonus vanaf trekken. Als na een seizoen elke wedstrijd van Jong PSV meegespeeld te hebben er niet uitkomt, dan is er reden tot zorg.
 
Heeft nog een contract tot 2023. Is er een jaar lang uit geweest met een blessure en heeft nu nog ruim 4,5 jaar om zich te bewijzen.

Maar inderdaad, laten we vooral mensen afschrijven die nog niet eens de kans gekregen hebben zich te laten zien.

Zullen we anders de taakverdeling zo afspreken:
- Sommige mensen op het forum mogen hem afschrijven
- Medische en trainersstaf van PSV werken aan zijn herstel en om hem wedstrijdfit te krijgen.

Zo heeft ieder zijn rol in dit vluchtige aardse bestaan.
 
Zullen we anders de taakverdeling zo afspreken:
- Sommige mensen op het forum mogen hem afschrijven
- Medische en trainersstaf van PSV werken aan zijn herstel en om hem wedstrijdfit te krijgen.

Zo heeft ieder zijn rol in dit vluchtige aardse bestaan.
Lijkt me een prima afspraak! Met als toevoeging dat andere mensen op het forum de eerstgenoemde groep dan af en toe mogen voorzien van wat nuance :D
 
Zullen we anders de taakverdeling zo afspreken:
- Sommige mensen op het forum mogen hem afschrijven
- Medische en trainersstaf van PSV werken aan zijn herstel en om hem wedstrijdfit te krijgen.

Zo heeft ieder zijn rol in dit vluchtige aardse bestaan.
Zo, de preek van de week en dat op zondagochtend.
 
Zullen we anders de taakverdeling zo afspreken:
- Sommige mensen op het forum mogen hem afschrijven
- Medische en trainersstaf van PSV werken aan zijn herstel en om hem wedstrijdfit te krijgen.

Zo heeft ieder zijn rol in dit vluchtige aardse bestaan.

Zo, de preek van de week en dat op zondagochtend.
En sla je in eenklap de basis onder het forum weg. Bedankt :mad::mad:
 
Als geld een criterium is om bij PSV1 te kunnen spelen, dan zal de steenrijke ouwe Bondscoach ook eens een belletje met Van Bommel wagen. Neem ik een joetje voor hen mee.

Geld moet geen criterium zijn, maar wedstrijden tegen dit soort tegenstanders moet je m.i. op moment dat het gespeeld is wel gebruiken om bepaalde spelers wat minuten te geven. Lastig is dat de 3e nu pas redelijk laat viel, natuurlijk. Maar zorg gewoon dat je die jongens hebt warmlopen, tien minuten zou zeker voor Romero al een geweldige boost hebben gebracht.
 
Twee keer gescoord vandaag. Ik heb er niets van gezien, dus ik weet niet hoe hij verder heeft gespeeld. Maar toch goed voor het 'gevoel'.
 
Ziet het ernaar uit dat Romero voor de winterstop een basisplasts krijgt in de hoofdmacht van PSV...?? Na zijn 2 doelpunten tegen Jong AZ lijkt dat eindelijk wel tot de mogelijkgeden te behoren.....
 
Ziet het ernaar uit dat Romero voor de winterstop een basisplasts krijgt in de hoofdmacht van PSV...?? Na zijn 2 doelpunten tegen Jong AZ lijkt dat eindelijk wel tot de mogelijkgeden te behoren.....
Volgens Cassiera zegt dat weinig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan