Maximiliano Romero (A) | Verhuurd aan Racing Club

Lozano voor 10 miljoen extra verkopen. Probleem solved.
Als Lozano in de poulefase van de CL een onuitwisbare indruk achterlaat en de echt grote topclubs dingen naar zijn handtekening, dan moet PSV direct de vraagprijs opschroeven naar minimaal 60 miljoen euro....als Frenkie de Jong nu al 50-60 miljoen euro moet opleveren voor Ajax, dan moet PSV minimaal 60 miljoen euro vragen bij een succesvolle optreden van Lozano in de CL .....
 
Ik vrees toch een beetje dat hij hier niet gelukkig is en dat hij straks wegens heimwee terug wil gaan omdat hij hier niet aan spelen toekomt. Ik kan ernaast zitten met mijn logica, want het is ook mogelijk dat hij vriendschapsbanden met Pereiro, Lozano en Guti heeft.

Of met Schwaab. Het blijft gissen. Dodelijk, die onzekerheid met wie de beste man vriendschapsbanden heeft.
 
Nu pas een plan met hem gemaakt? Volgens is het gewoon aan beide kanten niet echt goed gegaan. Hij kwam hier al niet fit aan, krijgt ondertussen op jonge leeftijd een kind met alles wat er bij komt kijken, net verhuisd en waarschijnlijk nog levend met de maatstaven van Argentinië. Volgens mij had hij ook al overgewicht. In die landen wordt daar niet echt op gelet.
En dan PSV die pas na dit alles en na 3 blessure en pas na 9 maanden een plan met hem maakt om eerst helemaal fit te worden. Nee dan schiet het idd allemaal niet echt op. Onprofessioneel aan beide kanten alsof hier in Eindhoven geld aan de bomen groeit....
 
Iets met het was allemaal te mooi om waar te zijn...

Was een gok waard maar het blijft een, letterlijk en figuurlijk dik faal dossier.
 
:unsure: Voorlopig wel, maar het tij kan nog keren. :sleep:

Misschien in de wateren van zijn vriendin, daar voor is die blijkbaar wel gezond en fit voor, maar voor PSV zal het ook in aankomende maanden een nutteloos figuur zijn.

Verder zal het ongetwijfeld wel een poepie zijn, maar dat interesseert me weinig omdat hij niet doet waar die voor betaald word.
 
En dat allemaal voor 1 vd duurste spelers ooit van PSV. Ik durf dit topic ook niet meer aan te klikken, positieve ontwikkelingen zijn in 2018 niet meer te verwachten.
 
Maximiliano Romero heeft vandaag de groepstraining hervat in Eindhoven.

Het werd eens tijd. :sleep:
 
Terug
Bovenaan Onderaan