Maximiliano Romero (A) | Verhuurd aan Racing Club

Opnieuw fysieke problemen voor PSV-spits Maxi Romero en vrees voor weken absentie

link

Berichten dat hij sowieso vijf weken ‘out’ is, worden nog niet bevestigd. Wel lijkt zijn meespelen tegen Ajax op zondag hoe dan ook niet mogelijk en wordt gevreesd voor een langere periode van afwezigheid.

De man van gebroken glas is weer geblesseerd. :eek: :sad:
 

Opnieuw fysieke problemen voor PSV-spits Maxi Romero en vrees voor weken absentie

link

Berichten dat hij sowieso vijf weken ‘out’ is, worden nog niet bevestigd. Wel lijkt zijn meespelen tegen Ajax op zondag hoe dan ook niet mogelijk en wordt gevreesd voor een langere periode van afwezigheid.

De man van gebroken glas is weer geblesseerd. :eek: :sad:

Het zit er voor hem niet in...
 
Blijft zuur. Heeft nog geen twee volledige wedstrijden voor ons gespeeld, maar er iets van 3 voor PSV beslist. Een goede speler die het niet gaat waarmaken.
 
Zahavi en Vertessen in de spits.
Bruma als Joker.
( veel meer opties hebben we niet denk ik. Maar dat terzijde )
Ik zou beginnen met Bruma; als je dan wisselt word je er in principe sterker van, en Bruma zal met een volgende basisplaats met meer vertrouwen beginnen. Win-win.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Nu is het over en uit lijkt me. Niemand gaat zich nog branden aan zo'n enorm blessuregevoelige speler. Ik neem aan dat de penningmeester 'm financieel al heeft afgeschreven. Boekverlies pakken en door.
 
Nu is het over en uit lijkt me. Niemand gaat zich nog branden aan zo'n enorm blessuregevoelige speler. Ik neem aan dat de penningmeester 'm financieel al heeft afgeschreven. Boekverlies pakken en door.
Dit is het zo ongeveer:
27 nov. 2017 tot einde van het seizoen Blessure Aductorspier
18 aug. 2018 tot 31 augustus Onbekende blessure
2 mrt. 2019 tot 19 april 2019 Knieblessure
september 2020 Operatie aan de knie. Hele seizoen uitgeschakeld.
25 november 2021 Liesblessure
23 januari 2022 Blessure

:sad:
 
Nu is het over en uit lijkt me. Niemand gaat zich nog branden aan zo'n enorm blessuregevoelige speler. Ik neem aan dat de penningmeester 'm financieel al heeft afgeschreven. Boekverlies pakken en door.
Als ze een speler zouden afschrijven over vijf jaar dan is hij al bijna afgeschreven. En dan heeft hij nog nauwelijks een wedstrijd voor PSV gespeeld. Het is bijna een prestatie zo blessuregevoelig te zijn.
Maar enorm vervelend, met name voor hem. :(
 
Als ze een speler zouden afschrijven over vijf jaar dan is hij al bijna afgeschreven. En dan heeft hij nog nauwelijks een wedstrijd voor PSV gespeeld. Het is bijna een prestatie zo blessuregevoelig te zijn.
Maar enorm vervelend, met name voor hem. :(

Helemaal eens. Maar objectuef gezien moeten we niet meer veel tijd aan 'm besteden. Netjes opknappen en einde contract.
 
Terug
Bovenaan Onderaan