Maximiliano Romero (A) | Verhuurd aan Racing Club

Hij lijkt meer zijn grootste tegenstander dan schmidt hoor. Schmidt heeft al vaker aangegeven het in hem te zien zitten
Maar wat kan Romero meer doen dan dit? In de paar minuutjes die hij krijgt laat hij het zien. Als Schmidt het in hem ziet zitten kan hij dat toch juist tot uiting brengen d.m.v. meer minuten? De beslissing ligt toch bij Schmidt en niet bij Romero?
Waarom niet een keer beginnen met Romero, dan kan je altijd nog wisselen.
 
Volgens mij wil Schmidt hem heel graag de kans geven. Maar elke keer na 1 of 2 invalbeurten is hij weer geblesseerd in plaats van wedstrijdfit.

Iedereen gunt het die jongen en ziet dat hij, mits fit, de meest gevaarlijke spits in de selectie is.
 
Maar wat kan Romero meer doen dan dit? In de paar minuutjes die hij krijgt laat hij het zien. Als Schmidt het in hem ziet zitten kan hij dat toch juist tot uiting brengen d.m.v. meer minuten? De beslissing ligt toch bij Schmidt en niet bij Romero?
Waarom niet een keer beginnen met Romero, dan kan je altijd nog wisselen.
Eens, dat is misschien wat veel. Maar hij zou zeker 30 min kunnen mee doen lijkt me. Maar zeker met Romero moet je wel echt voorzichtig zijn
 
Maar wat kan Romero meer doen dan dit? In de paar minuutjes die hij krijgt laat hij het zien. Als Schmidt het in hem ziet zitten kan hij dat toch juist tot uiting brengen d.m.v. meer minuten? De beslissing ligt toch bij Schmidt en niet bij Romero?
Waarom niet een keer beginnen met Romero, dan kan je altijd nog wisselen.
Ik snap het wel. Elke keer als ik zie dat er in dit topic gepost is denk ik: “Oh, nee, hij zal toch niet weer geblesseerd zijn?”
Qua voetballen zal er heel wat minder reden zijn tot voorzichtigheid dan qua fysiek.
 
Maar wat kan Romero meer doen dan dit? In de paar minuutjes die hij krijgt laat hij het zien. Als Schmidt het in hem ziet zitten kan hij dat toch juist tot uiting brengen d.m.v. meer minuten? De beslissing ligt toch bij Schmidt en niet bij Romero?
Waarom niet een keer beginnen met Romero, dan kan je altijd nog wisselen.
Dat heeft toch alles met het herstel te maken? Tenminste, zo lees ik t tot nu toe?
 
Ik vraag me vooral af of hij ooit mag starten of dat het altijd bij invalbeurtjes van 5 minuten blijft. Want dan zijn het wel dure minuten.
 
Ik vraag me vooral af of hij ooit mag starten of dat het altijd bij invalbeurtjes van 5 minuten blijft. Want dan zijn het wel dure minuten.
Volgens Transfermarkt komt hij weer terug van een “unknown injury” na die invalbeurten van een paar minuten. Ik snap wel dat je dan niet direct in de basis begint.
 
Volgens Transfermarkt komt hij weer terug van een “unknown injury” na die invalbeurten van een paar minuten. Ik snap wel dat je dan niet direct in de basis begint.
Volgensmij verwachte Schmidt hem nog niet eens terug afgelopen weekend. Dat was een verrassender meevaller.

Laat Romero maar een tijdje blessurevrij blijven dan komen de kansen en minuten vanzelf wel.
 
Maar elke keer in de 88e minuut ofzo, dat schiet dan ook niet op. Doe dan inderdaad 70 minuten. En breid de speeltijd dan uit.
Of je ziet het in hem zitten en geeft dus steeds meer tijd, of je laat hem vertrekken omdat hij zo vaak geblesseerd is.
Overigens vond ik zijn karatevoorzet tegen NEC dan nog indrukwekkender, voor zo'n man van glas :sneaky:
Er zal vast wel een plan voor hem klaar liggen. Misschien speelt hij in de beker wel 45 minuten?
 
Misschien is het inderdaad zo dat het fysiek van Romero niet helemaal geweldig is, maar ik denk dat er ook een flinke dosis pech bij zit. Bij zijn verhuur bijVelez heeft hij nml een nette 25 wedstrijden kunnen spelen, en volgens mij zijn ze in Argentinië vrij lomp als ik naar die idioten kijk bij Ajax
 
Volgensmij verwachte Schmidt hem nog niet eens terug afgelopen weekend. Dat was een verrassender meevaller.

Laat Romero maar een tijdje blessurevrij blijven dan komen de kansen en minuten vanzelf wel.
Niet mee eens. Je kunt niet steeds zeggen laat hem maar een tijdje blessure vrij zijn en dan… zonder dat een eerlijke kans te geven. Het is een dilemma en dat weet ik ook maar je moet niet steeds jezelf achter die dilemma’s gaan schuilen. Een speler en zeker een spits heeft veel ritme en vertrouwen nodig. En wie zeg mij dat hij misschien veel fitter was geweest als hij wel meerdere keren na zijn herstel in de basis was gestart zodat hij ritme kon opdoen. En we vergeten hierin ook de psychologische factor: diegene die veel vertrouwen genieten, scoren en positieve energie opdoen, zijn minder vaak geblesseerd dan anderen. Ik vind dat je nu te veel uitgaat van de overwegingen van de medische staf en trainer namelijk dat hij niet ingebracht wordt omdat men voorzichtig met hem wil zijn. Volgens de data van Schmidt waren Doan en Vinicius ook moe maar van Ginkel wel fit en energiek genoeg voor de wedstrijd tegen NEC… Gelukkig herstelde hij zijn eigen fout (opnieuw). Er is alle reden om de keuzes van Schmidt op het gebied van wel of geen fitheid van de spelers volledig in twijfel te trekken.
 
Dat je geen risico's durft te lopen met Romero snap ik wel. De laatste keer dat hij in de basis stond, was het ook meteen weer einde seizoen. Maar ik denk dat het deze week wel tijd wordt om hem eens die kans te gunnen. Iedere keer als hij erin komt merk je dat hij gretig is, en ik denk dat we dat heel goed kunnen gebruiken. Max. 1 helft is genoeg. Dan bouw je vanuit daar maar op en dan kan hij op 23 januari een hattrick maken.
 
Niet mee eens. Je kunt niet steeds zeggen laat hem maar een tijdje blessure vrij zijn en dan… zonder dat een eerlijke kans te geven.
ik juich een kans van Romero toe en volgensmij gaat die ook komen. Maar dan moet hij wel fit zijn.
Het is een dilemma en dat weet ik ook maar je moet niet steeds jezelf achter die dilemma’s gaan schuilen. Een speler en zeker een spits heeft veel ritme en vertrouwen nodig. En wie zeg mij dat hij misschien veel fitter was geweest als hij wel meerdere keren na zijn herstel in de basis was gestart zodat hij ritme kon opdoen.
Romero heeft de voorbereiding gemist wegens een knie operatie. Hij was zelfs medisch niet genoeg voor een transfer (kan een gelukje zijn voor ons achteraf). Toen begon hij de eerste minuten te maken en te gaan spelen bij jong psv. Duidelijk gekozen om hem bij jong te betrekken zodat hij snel minuten kon maken. Helaas kwam er weer een blessure. Waardoor het process blijft haken. Deze jongen heeft nog geen voorbereiding meegemaakt. Het is belangrijk dat hij meters maakt en fit blijft.

Lijkt me gevaarlijk om nu al te roepen dat Romero 60 min of langer moet spelen op het hoogste niveau. Laat hem ook maar opbouwen (en in combinatie met jong psv). Romero volgende week basis starten en dat hij eraf moet met kramp is ook niet lekker voor zijn vertrouwen( ik zeg niet dat dit gebeurd maar zoiets is aanwezig).
En we vergeten hierin ook de psychologische factor: diegene die veel vertrouwen genieten, scoren en positieve energie opdoen, zijn minder vaak geblesseerd dan anderen.
Robben kreeg al het vertrouwen van de wereld en was vaak geblesseerd. Mij lijkt het eerder aan pech te liggen dan vertrouwen. Integendeel Schmidt heeft al meermaals zijn vertrouwen uitgespreekt over Romero.
Ik vind dat je nu te veel uitgaat van de overwegingen van de medische staf en trainer namelijk dat hij niet ingebracht wordt omdat men voorzichtig met hem wil zijn.
Gedeeltelijk. Enerzijds ook kwaliteit. Ik geloof best dat Romero nog niet het niveau dit seizoen (door pech) heeft gehaald om 60 - 90 min te presteren. Dan zijn opties zahavi, vinicius, gakpo en vertessen beter.
Volgens de data van Schmidt waren Doan en Vinicius ook moe maar van Ginkel wel fit en energiek genoeg voor de wedstrijd tegen NEC… Gelukkig herstelde hij zijn eigen fout (opnieuw).
Energiek en fit zit wel een verschil tussen. Ik geloof best dat data aantoont dat de spieren van Vinicius, Doan en Guti tegen het max aanzetten gezien de uitwedstrijd van donderdag. Genoeg wetenschappelijk bewijs van het verleden wat dat ondersteund.

Wil niet zeggen dat van Ginkel de beste keus is/was .

Er is alle reden om de keuzes van Schmidt op het gebied van wel of geen fitheid van de spelers volledig in twijfel te trekken.
Tuurlijk. Maar Maxi is meer geblesseerd geweest dan fit in de afgelopen jaren bij psv. Dan vind ik het wat te vroeg om te roepen dat hij zomaar wat meer minuten moet maken.

Ik vind Romero goed en ben blij dat hij alweer minuten maakt. Maar ik denk ook dat het proces nog wat tijd nodig heeft. Als Romero 3 maanden fit is dan geloof ik heilig dat hij flink wat minuten heeft gemaakt voor psv.
 
ik juich een kans van Romero toe en volgensmij gaat die ook komen. Maar dan moet hij wel fit zijn.

Romero heeft de voorbereiding gemist wegens een knie operatie. Hij was zelfs medisch niet genoeg voor een transfer (kan een gelukje zijn voor ons achteraf). Toen begon hij de eerste minuten te maken en te gaan spelen bij jong psv. Duidelijk gekozen om hem bij jong te betrekken zodat hij snel minuten kon maken. Helaas kwam er weer een blessure. Waardoor het process blijft haken. Deze jongen heeft nog geen voorbereiding meegemaakt. Het is belangrijk dat hij meters maakt en fit blijft.

Lijkt me gevaarlijk om nu al te roepen dat Romero 60 min of langer moet spelen op het hoogste niveau. Laat hem ook maar opbouwen (en in combinatie met jong psv). Romero volgende week basis starten en dat hij eraf moet met kramp is ook niet lekker voor zijn vertrouwen( ik zeg niet dat dit gebeurd maar zoiets is aanwezig).

Robben kreeg al het vertrouwen van de wereld en was vaak geblesseerd. Mij lijkt het eerder aan pech te liggen dan vertrouwen. Integendeel Schmidt heeft al meermaals zijn vertrouwen uitgespreekt over Romero.

Gedeeltelijk. Enerzijds ook kwaliteit. Ik geloof best dat Romero nog niet het niveau dit seizoen (door pech) heeft gehaald om 60 - 90 min te presteren. Dan zijn opties zahavi, vinicius, gakpo en vertessen beter.

Energiek en fit zit wel een verschil tussen. Ik geloof best dat data aantoont dat de spieren van Vinicius, Doan en Guti tegen het max aanzetten gezien de uitwedstrijd van donderdag. Genoeg wetenschappelijk bewijs van het verleden wat dat ondersteund.

Wil niet zeggen dat van Ginkel de beste keus is/was .


Tuurlijk. Maar Maxi is meer geblesseerd geweest dan fit in de afgelopen jaren bij psv. Dan vind ik het wat te vroeg om te roepen dat hij zomaar wat meer minuten moet maken.

Ik vind Romero goed en ben blij dat hij alweer minuten maakt. Maar ik denk ook dat het proces nog wat tijd nodig heeft. Als Romero 3 maanden fit is dan geloof ik heilig dat hij flink wat minuten heeft gemaakt voor psv.
Ik wist dat je met het voorbeeld Robben zou komen. Ik geef het toe, was ook een inkoppertje van mij;)
Maar als ik kijk hoeveel blessures wij steeds hebben en hoe fit de teams zijn die wel constant met dezelfde opstelling spelen, dan vraag ik me af of wij een capabel technische en medische staf hebben. Ik denk zelf van niet want je kunt niet alles steeds op domme pech schuiven.
Verder is de data erg belangrijk maar bij PSV is dat een doel op zich geworden dan een middel wat jou kan helpen. Zoals eerder al gezegd mist onze trainer intuïtie en heeft geen plan B. Door extreem gebruik van data heeft hij deze vaardigheden niet meer ontwikkeld. Daarom spelen we ook altijd te eenzijdig en zien we nooit een briljante ingeving tijdens de wedstrijd.
En over Romero worden we het niet met elkaar eens. Je gaat te veel uit van wat Schmidt verklaart over de spelers en ben je bijna kritiekloos. Ik ben dan weer misschien het andere uiterste en zie te veel fouten die er soms misschien niet zijn.
 
Ik wist dat je met het voorbeeld Robben zou komen. Ik geef het toe, was ook een inkoppertje van mij;)
Uiteraard op een voetbalforum. Inkoppertjes moet je maken :)
Maar als ik kijk hoeveel blessures wij steeds hebben en hoe fit de teams zijn die wel constant met dezelfde opstelling spelen, dan vraag ik me af of wij een capabel technische en medische staf hebben. Ik denk zelf van niet want je kunt niet alles steeds op domme pech schuiven.
Bij Madueke kan dat wellicht. Maar Romero zijn blessure historie speelt zich al af voor Schmidt. Hoogstens de medische staf is de schuldige maar gezien de blessures van Romero. Schat ik Romero toch in als pech vogel.
Verder is de data erg belangrijk maar bij PSV is dat een doel op zich geworden dan een middel wat jou kan helpen. Zoals eerder al gezegd mist onze trainer intuïtie en heeft geen plan B. Door extreem gebruik van data heeft hij deze vaardigheden niet meer ontwikkeld. Daarom spelen we ook altijd te eenzijdig en zien we nooit een briljante ingeving tijdens de wedstrijd.
Hiermee eens hoor.
En over Romero worden we het niet met elkaar eens. Je gaat te veel uit van wat Schmidt verklaart over de spelers en
Romero zijn blessure geschiedenis speelt begon al ruim voor Schmidt. Ik zie Romero zijn pech eigenlijk niet/nauwelijks gekoppeld aan Schmidt zijn beleid. Denk dat flink wat supporters Romero al afgeschreven hadden voordat Schmidt bekend werd dat hij coach werd. Ook de afkeuring van de Italiaanse club (die rond was met Romero) beloofde weinig goeds. Maar we hoeven het zeker niet eens worden vanavond, dat is ook zeker waar.

ben je bijna kritiekloos. Ik ben dan weer misschien het andere uiterste en zie te veel fouten die er soms misschien niet zijn.
Schmidt zijn Yin en Yang op het forum? (a)
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Uiteraard op een voetbalforum. Inkoppertjes moet je maken :)

Bij Madueke kan dat wellicht. Maar Romero zijn blessure historie speelt zich al af voor Schmidt. Hoogstens de medische staf is de schuldige maar gezien de blessures van Romero. Schat ik Romero toch in als pech vogel.

Hiermee eens hoor.

Romero zijn blessure geschiedenis speelt begon al ruim voor Schmidt. Ik zie Romero zijn pech eigenlijk niet/nauwelijks gekoppeld aan Schmidt zijn beleid. Denk dat flink wat supporters Romero al afgeschreven hadden voordat Schmidt bekend werd dat hij coach werd. Ook de afkeuring van de Italiaanse club (die rond was met Romero) beloofde weinig goeds. Maar we hoeven het zeker niet eens worden vanavond, dat is ook zeker waar.


Schmidt zijn Yin en Yang op het forum? (a)
🤣🤣
 
Terug
Bovenaan Onderaan