Maximiliano Romero (A) | Verhuurd aan Racing Club

Begon na de laatste terugval dan ook te twijfelen of hij het wel gaat redden, maar twijfel is vooralsnog weer volledig weg, geef die man minuten!
 
In die schamele minuten dat we Romero kunnen zien spelen zie je dat het een echte spits is en hier 20 keer beter in is dan Zahavi (toegegeven, dat is niet moeilijk). Zijn loopacties doen me aan Kezman denken, altijd anticiperen op waar de bal kan komen, snel/behendig, opduiken voor verdedigers en doelgericht.

Als hij toch eens heel kan blijven...
 
In die schamele minuten dat we Romero kunnen zien spelen zie je dat het een echte spits is en hier 20 keer beter in is dan Zahavi (toegegeven, dat is niet moeilijk). Zijn loopacties doen me aan Kezman denken, altijd anticiperen op waar de bal kan komen, opduiken voor verdedigers en doelgericht.

Als hij toch eens heel kan blijven...
...en de kans krijgt van Schmidt om een keer meer dan een paar minuten te spelen.
 
Zijn contract loopt zomer 2023 af. Zou mooi zijn als hij wil verlengen als hij dit seizoen wel wat kan laten zien. Lijkt me dat hij daar niet moeilijk over zal doen, gezien hij nog weinig heeft kunnen laten zien (en clubs van naam niet in de rij zullen staan) en PSV heel veel in hem geïnvesteerd heeft. Maar goed, eerst het maar eens laten zien en fit blijven...
 
Zijn contract loopt zomer 2023 af. Zou mooi zijn als hij wil verlengen als hij dit seizoen wel wat kan laten zien. Lijkt me dat hij daar niet moeilijk over zal doen, gezien hij nog weinig heeft kunnen laten zien (en clubs van naam niet in de rij zullen staan) en PSV heel veel in hem geïnvesteerd heeft. Maar goed, eerst het maar eens laten zien en fit blijven...

Een soort Reis situatie, maar dan met neusschotje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan