Maximiliano Romero (A) | Verhuurd aan Racing Club

Hij is niet door de medische keuring gekomen. Tijdens de keuring kwamen er problemen met zijn rechter knie naar boven.
Hij blijft dus op onze begroting drukken...
Ik ben er eigenlijk helemaal niet rouwig om. Ik vond hem veelbelovend in de voorbereiding en voor zijn blessure liet ie ook leuke dingen zien. Hopen dat hij fatsoenlijk herstelt en dan mag ie mooi zijn plek gaan verdienen in het elftal
 
Ik ben er eigenlijk helemaal niet rouwig om. Ik vond hem veelbelovend in de voorbereiding en voor zijn blessure liet ie ook leuke dingen zien. Hopen dat hij fatsoenlijk herstelt en dan mag ie mooi zijn plek gaan verdienen in het elftal
De kans is echter groot dat hij weer geblesseerd afhaakt. Of niet eens aanhaakt :cautious: Hij traint apart van de groep. Dat is geen goed teken. Hij is blijkbaar nog steeds aan het revalideren of weer opnieuw.
 
De kans is echter groot dat hij weer geblesseerd afhaakt. Of niet eens aanhaakt :cautious: Hij traint apart van de groep. Dat is geen goed teken. Hij is blijkbaar nog steeds aan het revalideren of weer opnieuw.
Van een voorste kruisband blessure kun je zelfs sterker terug komen. Zie Ron Vlaar en Van Nistelrooij. Ook duurt zo'n revalidatie super lang en is het belangrijk dat je volledig herstelt en nog belangrijker je spieren rondom je knie volop traint
 
Zeker; blijft een goeie kop op zitten. Hopelijk blijft hij dit seizoen heel en breekt hij door (niet letterlijk).
Dit dus, teveel gezeik mee gehad. Kwam geblesseerd binnen, toen ie kon spelen raakte ie weer geblesseerd.. Ik reken er niet teveel op..
 
Terug
Bovenaan Onderaan