Maximiliano Romero (A) | Verhuurd aan Racing Club

Hij heeft nog een contract tot 30.06.2023. Daar hangt PSV nog 2 jaar aan vast.
Hoe erg het ook is voor Romero en hij kan er niets aan doen maar het is voor PSV nog 2 jaar een kostenpost zonder dat er een opbrengst tegenover zal staan. Een ongelukkige samenloop van omstandigheden met alleen maar verliezers. :sad:
Hopelijk kunnen we aan het eind van het seizoen nog concluderen dat zijn goal in de extra tijd tegen Emmen goud waard is gebleken. :rolleyes: Dat het op die 2 punten aankomt.

Dan heeft ie toch bijgedragen :PSV:
 

Hoop dat hij nog weet te slagen bij PSV. Het is die jongen zo gegund
Dat gaat hij! Dat moet gewoon!
Laten we het hopen!
Het is nog niet uitgesloten!
We moeten het maar zien!
Weinig hoop op!
Hij heeft nog niks laten zien!
Miskoop!

Zo alle reacties vast even gepost.
 
Ik was 'm alweer vergeten... :drool:
Nou, mooi! Hopelijk maakt hij de volgende periode op het veld wat langer / meer indruk.

nou, en zeker dat laatste

Wil wel even de grote azijnzeiker uithangen: die late goal tegen Emmen was een technisch compleet mislukte/gemiste kopbal die door de verdediger naast/achter hem het doel in werd gewerkt Een minder mooi ‘jongensboekverhaal’ en wel heel royaal om dit als goede spitsengoal aan Romero toe te schrijven.

Ik heb na 3 jaar -letterlijk- nog heel weinig tot niets van hem in het PSV shirt gezien. Heb werkelijk geen idee of hij kan voetballen.
 
Laatst bewerkt:
nou, en zeker dat laatste

Wil wel even de grote azijnzeiker uithangen: die late goal tegen Emmen was een technisch compleet mislukte/gemiste kopbal die door de verdediger naast/achter hem het doel in werd gewerkt Een minder mooi ‘jongensboekverhaal’ en wel heel royaal om dit als goede spitsengoal aan Romero toe te schrijven.

Ik heb na 3 jaar -letterlijk- nog heel weinig tot niets van hem in het PSV shirt gezien. Heb werkelijk geen idee of hij kan voetballen.
In de wedstrijd waarin hij (na 15 minuten?) uitviel en een basisplaats had, vond ik hem een goede indruk maken. Daar houd ik me maar even aan vast.
 
Ondanks ik veel berichten lees over het vertrouwen in Romero van PSV, waar ik het ook mee eens ben (is volgens mij mits fit een hele prima spits). Heb ik jammer genoeg 0 vertrouwen in zijn fysieke gesteldheid. Zo'n jongen heeft misschien wel de kwaliteiten maar zijn lichaam niet. Laat dat nou net het belangrijkste gereedschap zijn van een voetballer. Ik gok dat zo'n jongen om de haverklap eruit ligt (rode draad al door zijn carrière). Laat me daarentegen graag verrassen maar heb er een hard hoofd in. Want mocht Malen dit seizoen weg gaan heb je al een prima vervanger in huis
 
Ondanks ik veel berichten lees over het vertrouwen in Romero van PSV, waar ik het ook mee eens ben (is volgens mij mits fit een hele prima spits). Heb ik jammer genoeg 0 vertrouwen in zijn fysieke gesteldheid. Zo'n jongen heeft misschien wel de kwaliteiten maar zijn lichaam niet. Laat dat nou net het belangrijkste gereedschap zijn van een voetballer. Ik gok dat zo'n jongen om de haverklap eruit ligt (rode draad al door zijn carrière). Laat me daarentegen graag verrassen maar heb er een hard hoofd in. Want mocht Malen dit seizoen weg gaan heb je al een prima vervanger in huis
Is Madueke niet gewoon de vervanger van Malen? Dat zou ik nl een prima vervanger vinden. Romero wordt dek ik helaas niks meer, weer 10m door de plee
 
Laatst bewerkt:
Ondanks ik veel berichten lees over het vertrouwen in Romero van PSV, waar ik het ook mee eens ben (is volgens mij mits fit een hele prima spits). Heb ik jammer genoeg 0 vertrouwen in zijn fysieke gesteldheid. Zo'n jongen heeft misschien wel de kwaliteiten maar zijn lichaam niet. Laat dat nou net het belangrijkste gereedschap zijn van een voetballer. Ik gok dat zo'n jongen om de haverklap eruit ligt (rode draad al door zijn carrière). Laat me daarentegen graag verrassen maar heb er een hard hoofd in. Want mocht Malen dit seizoen weg gaan heb je al een prima vervanger in huis

We hadden ook zoveel vertrouwen in een zekere Reis.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan