Maximiliano Romero (A) | Verhuurd aan Racing Club

Super rot, uiterst zonde voor Romero en ook een gemis voor PSV. Hoe gaan we dit opvangen, met onze buitenspelers, Ihattaren, de jeugd, een aankoop?
Klaar. Dit is heel triest, Niveau Reis. Net op het moment dat ie door gaat breken, gaat het gruwelijk mis.
Situatie is inderdaad vergelijkbaar met Reis, alleen leek Reis door een serie doelpunten bij PSV veel te gaan brengen.
Romero heeft bij PSV daarentegen zijn klasse nog niet laten zien. Het is altijd maar afwachten of hij nog op niveau komt na al die zware blessures maar hij is nog jong dus ik hoop dat hij er bovenop komt.
 
Waarom gebeurt dit altijd bij PSV? Echt verschrikkelijk.

Stap je als held van het veld af tegen Emmen, krijg je een paar dagen later tegen Mura een verdiende basisplaats, is het na 9 minuten einde seizoen. Enorm sneu voor Maxi zelf. Aan alles zie je dat die jongen zo enorm graag wilt slagen bij PSV. Maar die klote blessure's houden hem iedere keer tegen. Hopelijk is die mentaal nog altijd sterk en komt die sterker dan ooit terug.
 
Waarom gebeurt dit altijd bij PSV? Echt verschrikkelijk.

Stap je als held van het veld af tegen Emmen, krijg je een paar dagen later tegen Mura een verdiende basisplaats, is het na 9 minuten einde seizoen. Enorm sneu voor Maxi zelf. Aan alles zie je dat die jongen zo enorm graag wilt slagen bij PSV. Maar die klote blessure's houden hem iedere keer tegen. Hopelijk is die mentaal nog altijd sterk en komt die sterker dan ooit terug.

Het psychologische effect zal het ergst zijn. Straks ben je na een jaar revalideren weer wedstrijdfit en dan? Durf je nog voluit te gaan? Zul je na een half uur weer het veld af moeten en dan weer die vreselijke revalidatieperiode in? Hoeveel van je kwaliteiten heb je ingeleverd door de blessure? Ik vrees er eerlijk gezegd voor.
 
Super rot, uiterst zonde voor Romero en ook een gemis voor PSV. Hoe gaan we dit opvangen, met onze buitenspelers, Ihattaren, de jeugd, een aankoop?

Situatie is inderdaad vergelijkbaar met Reis, alleen leek Reis door een serie doelpunten bij PSV veel te gaan brengen.
Romero heeft bij PSV daarentegen zijn klasse nog niet laten zien. Het is altijd maar afwachten of hij nog op niveau komt na al die zware blessures maar hij is nog jong dus ik hoop dat hij er bovenop komt.
Ja, Reis was al een stevige stap verder. Die had al o.a. Een Europees visitekaartje afgegeven.
Toch zag je bij Maxi ook een bepaalde gedrevenheid, had ik de hoop, het gevoel dat hij er een mooi seizoen van zou maken. Is allemaal weg nu. Mentaal moet die jongen ook stuk zitten. Hij heeft eigenlijk nog niks bereikt, en op het eerste de beste moment dat het er op lijkt dat iets gaat gebeuren, gaat het wéér mis.
Dit gaat me niet meer worden. Hoop dat ik ernaast zit,gun die jongen het allerbeste, maar dit is klaar.
 
Einde Seizoen voor Romero

link

Nader onderzoek heeft uitgewezen dat Maxi Romero gisteren in Slovenië een zware knieblessure heeft opgelopen. De Argentijnse aanvaller komt dit seizoen niet meer in actie. Romero moet een operatie ondergaan en zal daarna maanden moeten revalideren.

Tsja ... alweer een seizoen naar de knoppen voor Romero voor het goed en wel begonnen is.
Erg triest voor hem. :sad:
Zo ontzettend sneu... Dit gun je niemand. (Dat hoor je dan te zeggen, maar ik kan er wel een paar verzinnen hoor. ;))
Benieuwd hoe dit afloopt. Einde carrière, of wéér een lang revalidatietraject? Ik kan me eigenlijk ook wel voorstellen dat de moed hem in de schoenen zakt met zo'n vooruitzicht.
 
Zo ontzettend sneu... Dit gun je niemand. (Dat hoor je dan te zeggen, maar ik kan er wel een paar verzinnen hoor. ;))
Benieuwd hoe dit afloopt. Einde carrière, of wéér een lang revalidatietraject? Ik kan me eigenlijk ook wel voorstellen dat de moed hem in de schoenen zakt met zo'n vooruitzicht.

Ja dat kan ik me ook voorstellen. Hij zal waarschijnlijk naar Argentinië afreizen om te revalideren. Ik kan me niet voorstellen dat hij een heel seizoen in Eindhoven gaat revalideren. En het zal me benieuwen of we hem ooit nog bij PSV zien spelen. Ik vrees het ergste voor hem.
 
Al moeten we Romero met veel verlies verkopen, maar ik zou PSV adviseren om hem te verkopen zodra hij gerevalideerd is en weer volop traint met de selectie. Een toekomst bij PSV heeft hij in mijn ogen niet. Geen verhuur, maar direct verkoop, ook als we enkele miljoenen euro’s verlies gaan leiden op Romero.
 
Al moeten we Romero met veel verlies verkopen, maar ik zou PSV adviseren om hem te verkopen zodra hij gerevalideerd is en weer volop traint met de selectie. Een toekomst bij PSV heeft hij in mijn ogen niet. Geen verhuur, maar direct verkoop, ook als we enkele miljoenen euro’s verlies gaan leiden op Romero.
Hij heeft al zoveel gekost nu dus schrijf die laatste 2 miljoen die je misschien krijgt ook maar af en probeer er zelf nog alles uit te halen wat in hem zit straks.
 
In 4 jaar nog geen 25 officiële wedstrijden gespeeld... Lijkt me ook amper verkoopbaar begin volgend seizoen. Geen idee welke club het met hem aandurft. En dan is het nog maar de vraag of hij heel erg veel in wil leveren.
 
In 4 jaar nog geen 25 officiële wedstrijden gespeeld... Lijkt me ook amper verkoopbaar begin volgend seizoen. Geen idee welke club het met hem aandurft. En dan is het nog maar de vraag of hij heel erg veel in wil leveren.

Hij heeft nog een contract tot 30.06.2023. Daar hangt PSV nog 2 jaar aan vast.
Hoe erg het ook is voor Romero en hij kan er niets aan doen maar het is voor PSV nog 2 jaar een kostenpost zonder dat er een opbrengst tegenover zal staan. Een ongelukkige samenloop van omstandigheden met alleen maar verliezers. :sad:
Hopelijk kunnen we aan het eind van het seizoen nog concluderen dat zijn goal in de extra tijd tegen Emmen goud waard is gebleken. :rolleyes: Dat het op die 2 punten aankomt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan