Maximiliano Romero (A) | Verhuurd aan Racing Club

Ik heb zojuist het interview met hem gelezen. Op de een of andere manier heb ik er vertrouwen in dat hij alsnog kan gaan slagen onder Roger Schmidt nu hij ogenschijnlijk van zijn blessure af is. Bij veel spelers hoor ik dat ze nog niet met de trainer hebben gepraat, terwijl Maxi al heeft gebabbeld over zijn positie in een systeem met twee spitsen. Zowel een topfitte Malen als Romero in de spits, een droomduo in wording?
 
Misschien ben ik weer de blinde optimistische fan, maar ik ben eigenlijk ook wel hyped over Romero. Hij komt echt vastberaden en volwassen over.

Ik deel dat gevoel, wat voornamelijk komt doordat hij zo anders oogt dan in zijn eerste periode. Toen oogde hij verloren, ongelukkig en daardoor ook minder gemotiveerd. Zoals hij nu is (afgetraind, vastberaden, met zelfvertrouwen na een prima laatste paar maanden in Argentinië) voelt hij als een nieuwe aankoop en begint hij wat mij betreft op 0. We hebben de echte Romero nog niet gezien. Die kan natuurlijk straks alsnog te licht blijken, maar voor nu ben ik benieuwd naar hem als naar een nieuwe aankoop en zijn spel in Argentinië biedt perspectief.
 
Laatst bewerkt:

Mooi interview trouwens. Openhartig en bewust van waar het mis ging. Let ook even op de klassegoal van hem in het shirt van Velez die ze tonen, dan zie je wel dat deze jongen mits fit en met vertrouwen echt wel kan ballen.
 

Mooi interview trouwens. Openhartig en bewust van waar het mis ging. Let ook even op de klassegoal van hem in het shirt van Velez die ze tonen, dan zie je wel dat deze jongen mits fit en met vertrouwen echt wel kan ballen.
Romero werd/wordt op Football Manager ook altijd gezien als groot talent. Natuurlijk zegt dit niet alles, maar ik vind dat ze bij FM altijd aardig in de buurt zitten met de beoordelingen van spelers. (Behalve als ze voor Ajax spelen, dan zijn ze te goed ;))
 

Mooi interview trouwens. Openhartig en bewust van waar het mis ging. Let ook even op de klassegoal van hem in het shirt van Velez die ze tonen, dan zie je wel dat deze jongen mits fit en met vertrouwen echt wel kan ballen.

Hopelijk gaat hij alsnog slagen; vind dat hij wel de uitstraling heeft van een topper. Blijf me overigens verbazen over de belabberde geluidskwaliteit van video's bij PSV. Zijn fatsoenlijke microfoons te duur voor PSV of zo? Nu klinkt die interviewer alsof hij onder de douche staat, en laatst bij het interview van de pers met Schmidt kon je de vragenstellers niet eens horen. Dat moet toch niet zo moeilijk zijn om te regelen? Tjonge jonge zeg, krijg er bijna plaatsvervangende schaamte van.

Uit het interview haal ik overigens ook het gemis van Pedro Salazar, die toch altijd een extra steun was voor de Zuid-Amerikaanse jongens, net als Mart van den Heuvel dat in het algemeen is. Kennelijk heeft PSV nu niemand die die jongens opvangt en de cultuurschok en het alleen op de wereld gevoel een beetje voor ze verzacht. Niet iedereen heeft dat nodig, maar sommigen gedijen er beter door.
 
Laatst bewerkt:
Romero gewoon verhuren....zelfs in deze voorbereidingen met oefenwedstrijden heeft Schmidt niks gehad aan deze Romero....verhuren, maar deze keer aan een Europese club, bijvoorbeeld Spaanse competitie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan