Maximiliano Romero (A) | Verhuurd aan Racing Club

Och en toen we met Willems een zwaargewicht hadden was t ook niet goed :maniac:

Kilo's komen en gaan, maar talent is iets wat je hebt of niet hebt. Lammers is een schattig havoscholiertje figuur wat het meer van zijn schattigheid moet hebben dan een spitsenkiller attitude. Als PSV voor de kampioenschap wilt gaan dan heb je daar bar weinig aan dus.
 
We hebben afgelopen seizoen gezien hoe hard je achter de feiten aanloopt als een paar van je goede spelers uitvallen. Het begon toch echt in die periode dat naast Lammers ook Malen en Bergwijn wegvielen.

Romero moet zeker de kans krijgen. Hij is hier nooit echt fit geweest en heeft in Argentinie gewoon laten zien dat hij wel wat kan. Ik zou een 4-4-2 wel willen zien komend seizoen.

Malen - Romero/Lammers

Gakpo - Thomas - Rosario/Hendrix/aankoop - Ihattaren

? - Viergever - Baumgartl - Dumfries

Unnerstall
De achterhoede blijft muv Dumfries van een droevig niveau en we hebben niet eens een linksback gehaald. Alle geruchten wijzen ook zoals zo vaak met PSV op de interesse voor aanvallers.
En dan het middenveld met alleen maar lichtgewichten, nul creativiteit Ihattaren daargelaten.
Je hebt eigenlijk slechts 3 spelers die het hogere niveau aankunnen, dat zijn Ihattaren, Dumfries en Malen en met wat geluk misschien Gakpo. De rest is of slecht of niet het niveau of gewoon goed genoeg voor de breedte. Ook een Unnerstal moet niet het niveau zijn dat je als topclub nastreeft. Normaal gesproken speelt hij gewoon als reserve een rol.
En het probleem met Romero is altijd zijn fitheid geweest. Hij is gewoon te dik en/of geblesseerd. Zijn voetbalkwaliteiten weten we daardoor niet goed in te schatten maar ik werd al bij zijn aankoop niet echt warm van zijn manier van spelen en begreep ook nooit waarom Brands 10,5 miljoen voor hem heeft neergelegd.
 
De achterhoede blijft muv Dumfries van een droevig niveau en we hebben niet eens een linksback gehaald. Alle geruchten wijzen ook zoals zo vaak met PSV op de interesse voor aanvallers.
En dan het middenveld met alleen maar lichtgewichten, nul creativiteit Ihattaren daargelaten.
Je hebt eigenlijk slechts 3 spelers die het hogere niveau aankunnen, dat zijn Ihattaren, Dumfries en Malen en met wat geluk misschien Gakpo. De rest is of slecht of niet het niveau of gewoon goed genoeg voor de breedte. Ook een Unnerstal moet niet het niveau zijn dat je als topclub nastreeft. Normaal gesproken speelt hij gewoon als reserve een rol.
En het probleem met Romero is altijd zijn fitheid geweest. Hij is gewoon te dik en/of geblesseerd. Zijn voetbalkwaliteiten weten we daardoor niet goed in te schatten maar ik werd al bij zijn aankoop niet echt warm van zijn manier van spelen en begreep ook nooit waarom Brands 10,5 miljoen voor hem heeft neergelegd.

Er schijnt weer een opening te zijn in het Rodriguez-dossier. Dan heb je je gedroomde linksback. Maar dat geheel terzijde.
 
  • Geweldig
Reactions: IPF
Er schijnt weer een opening te zijn in het Rodriguez-dossier. Dan heb je je gedroomde linksback. Maar dat geheel terzijde.
Hopelijk! Vrees alleen met de corona onzekerheid (in NL nog meer mbt voetbal dan andere landen momenteel) dat we zijn salaris niet aan durven :(

Ik hoop nog steeds dat Romero het gaat waarmaken. Maar vrees het niet.
 
Hopelijk! Vrees alleen met de corona onzekerheid (in NL nog meer mbt voetbal dan andere landen momenteel) dat we zijn salaris niet aan durven :(

Ik hoop nog steeds dat Romero het gaat waarmaken. Maar vrees het niet.
Het schijnt dat hij salaris wil inleveren. Zijn doel was natuurlijk het EK halen, en aangezien dat is verplaatst, zou zijn positie hierin ook kunnen veranderen. Zou mooi zijn.

Qua transferbedrag zal het heel laag zijn (1 jaar lopend), dus als je dan iets meer salaris geeft aan een goeie speler, is daar niks mis mee.

EDIT: Oh wacht, dit is het Romero topic. Goed, natuurlijk gaat PSV Romero niet gratis nog een jaar uitlenen. Tijden zijn moeilijk, dus we hebben iedereen nodig. Ik geef Romero ook nog niet op. Hij zal wss niet de 10.5 miljoen waard blijken te zijn, maar dat betekent niet dat hij ook helemaal niks wordt. Misschien een degelijke spits voor de breedte, met enige doorverkoop waarde.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: IPF
De achterhoede blijft muv Dumfries van een droevig niveau en we hebben niet eens een linksback gehaald. Alle geruchten wijzen ook zoals zo vaak met PSV op de interesse voor aanvallers.
En dan het middenveld met alleen maar lichtgewichten, nul creativiteit Ihattaren daargelaten.
Je hebt eigenlijk slechts 3 spelers die het hogere niveau aankunnen, dat zijn Ihattaren, Dumfries en Malen en met wat geluk misschien Gakpo. De rest is of slecht of niet het niveau of gewoon goed genoeg voor de breedte. Ook een Unnerstal moet niet het niveau zijn dat je als topclub nastreeft. Normaal gesproken speelt hij gewoon als reserve een rol.
En het probleem met Romero is altijd zijn fitheid geweest. Hij is gewoon te dik en/of geblesseerd. Zijn voetbalkwaliteiten weten we daardoor niet goed in te schatten maar ik werd al bij zijn aankoop niet echt warm van zijn manier van spelen en begreep ook nooit waarom Brands 10,5 miljoen voor hem heeft neergelegd.
Helemaal eens, dan ben je waarschijnlijk blij met het gerucht dat PSV Rodriguez over wil nemen, kost €1m (betrouwbaarheid: nihil)
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Rodriguez wordt in ieder geval gewaardeerd en weet dat hij niet hoeft te strijden voor een basisplek. Is een van de eerste namen die op het wedstrijdformulier komen te staan. In het geval dat hij het EK wil spelen lijkt de keuze voor ons snel gemaakt. Zodra hij naar AS Roma of Napoli gaat (schijnen ook interesse te hebben) is het nog niet een gegeven dat hij direct speelt.

Positieve verhalen in ieder geval!
 
Rodriguez wordt in ieder geval gewaardeerd en weet dat hij niet hoeft te strijden voor een basisplek. Is een van de eerste namen die op het wedstrijdformulier komen te staan. In het geval dat hij het EK wil spelen lijkt de keuze voor ons snel gemaakt. Zodra hij naar AS Roma of Napoli gaat (schijnen ook interesse te hebben) is het nog niet een gegeven dat hij direct speelt.

Positieve verhalen in ieder geval!

Bij AS Roma en Napoli ga je toch niet voor je plezier voetballen? Alleen voor die ellenlange sintelbaan rondom dat veld zou je die clubs al hun licentie in moeten laten trekken.
 
Bij AS Roma en Napoli ga je toch niet voor je plezier voetballen? Alleen voor die ellenlange sintelbaan rondom dat veld zou je die clubs al hun licentie in moeten laten trekken.

Bij PSV zitten de voetballers ook niet voor hun plezier. Het is leuk als ze het bij een ploeg naar de zin hebben, en warm over de club en haar ambities, fans en verleden praten, maar laten we niet ontkennen dat betaald voetbal voornamelijk om het "b"-woord draait.
 
Dan moet er naast een LB ook een fatsoenlijke CV en 2 middenvelders gekocht worden. Baumgartl is niet goed genoeg, Gakpo op het middenveld ook niet. Thomas is me ook niet meegevallen, komt ook heel veel tekort voor het nivo dat we willen. Unnerstall is voor de eredibvisie voldoende, maar kan Europees echt niet. En is ook volkomen ongeschikt voor het p5ressievoetbal dat Schmidt wil spelen.

Lijkt me een 4-3-3- waarschijnlijker:

Malen - Romero/Lammers - Gakpo/Bruma

Aankoop - Hendrix - Ihattaren (reserves: Thomas, Rosario, Guti, Mauro)

Aankoop - Viergever - Aankoop - Dumfries (reserves:: Obispo, Baumi, Teze, Lb?)

Unnerstall

Dan hebben we maar 3 aankopen nodig.

Probleem is dat we geen geld meer hebben, dus aankopen, zonder verkoop gaan lastig worden. De enige spelers die wat waard zijn zijn Dumfries, Malen en Mo. Een of meerdere van deze 3 verkopen lijkt me desastreus, wat je er ook voor terugkoopt, je wordt er altijd zwakker van. Toch ben ik bang dat dat wel gaat gebeuren, ik vermoed dat JdJ niet het nieuwe seizoen in wil zonder een enkele nieuwe speler.

Kortom, ik zie volgend seizoen niet rooskleurig in.

Verdedigend moet buiten Dumfries en Baumgartl (deed het goed aan het begin en die krijgt het voordeel van de twijfel) iedereen vervangen worden. Dat er nog mensen zijn die Viergever goed genoeg vinden zegt meer over de overige spelers dan de kwaliteiten van Viergever...
 
Verdedigend moet buiten Dumfries en Baumgartl (deed het goed aan het begin en die krijgt het voordeel van de twijfel) iedereen vervangen worden. Dat er nog mensen zijn die Viergever goed genoeg vinden zegt meer over de overige spelers dan de kwaliteiten van Viergever...
In vergelijking met Baumgartl vind ik Viergever een topspeler. Ik denk echt dat Baumi een miskoop is, en Viergever vind ik prima voldoen. Maar wat betreft Baumi ga ik graag omgelijk krijgen
 
Terug
Bovenaan Onderaan