Maximiliano Romero (A) | Verhuurd aan Racing Club

Hadden ze hem niet beter aan een middenmotor in de Eredivisie kunnen verhuren?
Dan blijf je zitten met het feit dat die jongen niet lekker in zijn vel zit, zo in een vreemd land. Die Alvarez van ajaks schijnt ook last te hebben van heimwee. En of je daar wel of geen last van krijgt, is van te voren lastig te bepalen. In het geval van Romero dus een goeie. Laat hem maar in eigen omgeving groeien. Wellicht een jongen met potentie, maar vooralsnog zie ik hem niet naar PSV komen om daar echt een rol te spelen.
 
Dan blijf je zitten met het feit dat die jongen niet lekker in zijn vel zit, zo in een vreemd land. Die Alvarez van ajaks schijnt ook last te hebben van heimwee. En of je daar wel of geen last van krijgt, is van te voren lastig te bepalen. In het geval van Romero dus een goeie. Laat hem maar in eigen omgeving groeien. Wellicht een jongen met potentie, maar vooralsnog zie ik hem niet naar PSV komen om daar echt een rol te spelen.

Een Gauchos restaurant franchise vanuit het stadion runnen?
 
De beste man schijnt nu de kans te krijgen onder Schmidt. PSV heeft avances van Velez afgeslagen omdat het financiële plaatje niet goed was. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar hem, maar dat is misschien valse hoop?
 
De beste man schijnt nu de kans te krijgen onder Schmidt. PSV heeft avances van Velez afgeslagen omdat het financiële plaatje niet goed was. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar hem, maar dat is misschien valse hoop?
Ben benieuwd hoeveel Velez voor hem wou betalen dan. Hoewel het bedrag eigenlijk niet uitmaakt want die Argentijnen betalen toch nooit.
 
Ben benieuwd hoeveel Velez voor hem wou betalen dan. Hoewel het bedrag eigenlijk niet uitmaakt want die Argentijnen betalen toch nooit.
Volgens de berichten precies €0. Men wilde hem gratis nog een jaar huren. begrijp wel dat PSV daar niet mee akkoord gaat. Ben benieuwd wat hij kan, of het een miskoop is of gewoon een jonge jongen die wat meer tijd nodig heeft.
 
De strijd van de exotische figuren dus, onze al 1x gefaalde figuur vs Antony van ajaks :unsure:
Kijken wie het er beter van af brengt
 
Ik ben ook wel benieuwd naar zijn kwaliteiten ls hij fit is eerlijk gezegd. En aangezien PSV toch geen geld heeft om aankopen te doen lijkt het me prima als ze hem weer terughalen.
Precies, laat de nieuwe trainer maar kijken of hij er wat mee kan, mocht die het ook niks vinden dan maar weer verhuren of, nog liever, verkopen.
 
We hebben afgelopen seizoen gezien hoe hard je achter de feiten aanloopt als een paar van je goede spelers uitvallen. Het begon toch echt in die periode dat naast Lammers ook Malen en Bergwijn wegvielen.

Romero moet zeker de kans krijgen. Hij is hier nooit echt fit geweest en heeft in Argentinie gewoon laten zien dat hij wel wat kan. Ik zou een 4-4-2 wel willen zien komend seizoen.

Malen - Romero/Lammers

Gakpo - Thomas - Rosario/Hendrix/aankoop - Ihattaren

? - Viergever - Baumgartl - Dumfries

Unnerstall
 
We hebben afgelopen seizoen gezien hoe hard je achter de feiten aanloopt als een paar van je goede spelers uitvallen. Het begon toch echt in die periode dat naast Lammers ook Malen en Bergwijn wegvielen.

Romero moet zeker de kans krijgen. Hij is hier nooit echt fit geweest en heeft in Argentinie gewoon laten zien dat hij wel wat kan. Ik zou een 4-4-2 wel willen zien komend seizoen.

Malen - Romero/Lammers

Gakpo - Thomas - Rosario/Hendrix/aankoop - Ihattaren

? - Viergever - Baumgartl - Dumfries

Unnerstall

Vergeet Mauro niet. Ik zie hem persoonlijk liever dan al die andere middenvelders.
 
We hebben afgelopen seizoen gezien hoe hard je achter de feiten aanloopt als een paar van je goede spelers uitvallen. Het begon toch echt in die periode dat naast Lammers ook Malen en Bergwijn wegvielen.

Romero moet zeker de kans krijgen. Hij is hier nooit echt fit geweest en heeft in Argentinie gewoon laten zien dat hij wel wat kan. Ik zou een 4-4-2 wel willen zien komend seizoen.

Malen - Romero/Lammers

Gakpo - Thomas - Rosario/Hendrix/aankoop - Ihattaren

? - Viergever - Baumgartl - Dumfries

Unnerstall
Dan moet er naast een LB ook een fatsoenlijke CV en 2 middenvelders gekocht worden. Baumgartl is niet goed genoeg, Gakpo op het middenveld ook niet. Thomas is me ook niet meegevallen, komt ook heel veel tekort voor het nivo dat we willen. Unnerstall is voor de eredibvisie voldoende, maar kan Europees echt niet. En is ook volkomen ongeschikt voor het p5ressievoetbal dat Schmidt wil spelen.

Lijkt me een 4-3-3- waarschijnlijker:

Malen - Romero/Lammers - Gakpo/Bruma

Aankoop - Hendrix - Ihattaren (reserves: Thomas, Rosario, Guti, Mauro)

Aankoop - Viergever - Aankoop - Dumfries (reserves:: Obispo, Baumi, Teze, Lb?)

Unnerstall

Dan hebben we maar 3 aankopen nodig.

Probleem is dat we geen geld meer hebben, dus aankopen, zonder verkoop gaan lastig worden. De enige spelers die wat waard zijn zijn Dumfries, Malen en Mo. Een of meerdere van deze 3 verkopen lijkt me desastreus, wat je er ook voor terugkoopt, je wordt er altijd zwakker van. Toch ben ik bang dat dat wel gaat gebeuren, ik vermoed dat JdJ niet het nieuwe seizoen in wil zonder een enkele nieuwe speler.

Kortom, ik zie volgend seizoen niet rooskleurig in.
 
Misschien zeg ik vreemde dingen maar ik denk dat juist sadilek een speler is die onder Schmidt wel eens kan verrassen in positieve zin. Niet op de flank maar achter de middenvelders in een 3-1-4-2 ofzo (of 5-1-2-2 bij verdedigen).
 
Laatst bewerkt:
Lammers is veels te licht voor PSV, Romero is nog maar de vraag hoe en of die het doet. Dus het voorhoedeprobleem is behoorlijk riskant hoe dan ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan