Maximiliano Romero (A) | Verhuurd aan Racing Club

De gifbeker dat je Ajax al lang en breed had kunnen uitschakelen voor het kampioenschap en je nu lijdzaam moet toezien hoe zij er alsnog mee aan de haal gaan :cautious: De keuze voor het laffe in de Arena heeft PSV de das omgedaan...
Das geen gifbeker wat mij betreft.
 
De gifbeker dat je Ajax al lang en breed had kunnen uitschakelen voor het kampioenschap en je nu lijdzaam moet toezien hoe zij er alsnog mee aan de haal gaan :cautious: De keuze voor het laffe in de Arena heeft PSV de das omgedaan...
Juist. Een laffe van Bommel heeft ons de das omgedaan...:cry:
Wat de gifbeker nog meer betreft is het feit dat we financieel mijlenver achterop raken i.r.t. Ajax...No :money: for us.
Hopelijk komt er een definitieve doorbraak voor Romero, en brengt hij ons in een later stadium de broodnodige miljoenen op.
 
Laatst bewerkt:
Romero mikt op komend seizoen en wil er in de voorbereiding al staan

al ???:confused:

link

Maxi Romero miste zondagmiddag het duel van PSV bij AZ wegens lichte enkelklachten. Het was geen ernstige blessure, omdat hij zaterdag alweer kon trainen. De 20-jarige Argentijn was voor de strijd in Alkmaar echter nog niet wedstrijdfit. Romero had in een oefenduel met Vitesse als invaller net een goede indruk achtergelaten.

De man van glas. :eek: :fear:
 
Romero mikt op komend seizoen en wil er in de voorbereiding al staan

al ???:confused:

link

Maxi Romero miste zondagmiddag het duel van PSV bij AZ wegens lichte enkelklachten. Het was geen ernstige blessure, omdat hij zaterdag alweer kon trainen. De 20-jarige Argentijn was voor de strijd in Alkmaar echter nog niet wedstrijdfit. Romero had in een oefenduel met Vitesse als invaller net een goede indruk achtergelaten.

De man van glas. :eek::fear:
Daarom heb ik vooralsnog geen vertrouwen in Romero: Lozano zou ondanks een kleine blessure wel willen spelen, maar Romero kiest ervoor om niet te spelen.....er was waarschijnlijk geen eer te behalen voor hem...
 
“We weten niet of hij bij ons de kans krijgt” aldus JdJ. Hij heeft 12 milj gekost... misschien moet hij gewoon de kans krijgen in de voorbereiding en niet op voorhand al zeggen dat hij verhuurd wordt.
 
Al jaren vind ik Heerenveen een prima club om talenten te laten groeien .....Romero zou daar goed passen. Indien Heerenveen geen interesse heeft, dan lijkt mij ADO of Utrecht een prima 2e keuze...
 
Hij heeft 12 mlj gekost en na 1.5 seizoen gaan we m maar eens verhuren in de hoop dat ie aan spelen toekomt... Dit is gewoon om te janken. Had 6mlj op de bank gehouden en 6mlj in de verdediging gestoken, waren we een stuk verder dan nu.
 
Hij heeft 12 mlj gekost en na 1.5 seizoen gaan we m maar eens verhuren in de hoop dat ie aan spelen toekomt... Dit is gewoon om te janken. Had 6mlj op de bank gehouden en 6mlj in de verdediging gestoken, waren we een stuk verder dan nu.

Waarom 6 op de bank houden? Had al die miljoenen in de verdediging gestoken, dan hadden we nu niet met een kampioenschapsjinxer in de selectie gezeten.
 
Hij heeft 12 mlj gekost en na 1.5 seizoen gaan we m maar eens verhuren in de hoop dat ie aan spelen toekomt... Dit is gewoon om te janken. Had 6mlj op de bank gehouden en 6mlj in de verdediging gestoken, waren we een stuk verder dan nu.

Als hadden komt is hebben te laat. Het gaat er niet om wat PSV had moeten doen, maar om wat PSV nu moet doen. En dan is verhuren de beste optie.
 
Al jaren vind ik Heerenveen een prima club om talenten te laten groeien .....Romero zou daar goed passen. Indien Heerenveen geen interesse heeft, dan lijkt mij ADO of Utrecht een prima 2e keuze...

Utrecht snap ik en zou ik ook een goede keuze vinden maar waarom in godsnaam ADO?
 
Waarom 6 op de bank houden? Had al die miljoenen in de verdediging gestoken, dan hadden we nu niet met een kampioenschapsjinxer in de selectie gezeten.
Met 6 hadden we die jinxer ook al niet hoeven halen. 6 op de bank -> voor nood, als buffer etc. Nadat Maxi gekocht was werd er geroepen dat er geen verdediger meer gehaald kon worden dacht ik?
 
Terug
Bovenaan Onderaan