Maximiliano Romero (A) | Verhuurd aan Racing Club

Dat revalideren zit er reeds op....als Romero mee kan doen met Jong PSV, dan betekent het dat hij volledig fit is en dan verwacht je wel dat hij op het niveau van Jong PSV zijn klasse weet te etaleren ....en volgens mij is dat niet gebeurd tegen de Eagles....

Spelers van PSV-1 die terugkomen van een blessure beginnen doorgaans altijd eerst in Jong PSV om weer ritme op te doen en volledig wedstrijdfit te worden. Fit genoeg om mee te doen bij Jong-PSV wil dus nog niet gelijk zeggen dat hij volledig wedstrijdfit is. Hij maakte na lange afwezigheid zijn eerste minuten en zal zijn gevoel moeten terugwinnen, evenals het gevoel voor zijn medespelers. Ook is het een pure afmaker, dus hij is afhankelijk van de toevoer van zijn teamgenoten. Als die er niet komt zal hij dus ook niet scoren. Voor zijn type speler zal het extra moeilijk zijn om de vorm en het vertrouwen te hervinden.
 
RAZINHO heb je hem zien spelen tegen GAE? Aangezien je zo stellig over komt dat hij helemaal niks heeft laten zien in die wedstrijd.
 
Jullie kennen De Bondscoach misschien als een tikje links, maar in één opzicht ben ik tamelijk ouderwetsch: een man met drie vlechtjes in zijn haar, gaat er volgend seizoen geen 20plus in leggen.
En inmiddels ook heel wat vlechtjes in zijn knieën ....
 
Jullie kennen De Bondscoach misschien als een tikje links, maar in één opzicht ben ik tamelijk ouderwetsch: een man met drie vlechtjes in zijn haar, gaat er volgend seizoen geen 20plus in leggen.

:unsure:

cbfd628369c5c8db450445b5e93d11b7.jpg


In de seizoenen 1985/86 en 1986/87 kwam Gullit voor PSV uit. Het was een succesvolle periode, met respectievelijk 24 en 22 doelpunten, twee Nederlandse landstitels en een titel als Nederlands Voetballer van het Jaar en winnaar van de Gouden Bal (1987).

:D
 
Terug
Bovenaan Onderaan