Maximiliano Romero (A) | Verhuurd aan Racing Club

Ik heb het gewoon niet gezien. ;) Alleen gelezen dat hij in de 62e minuut is gewisseld en dat hij niet heeft gescoord. Meer hoeven we waarschijnlijk ook niet te weten. ;)
En deze Romero moet volgend seizoen onze spits worden die er minimaal 20 inschopt...??? Als je vanavond tegen Goahead niet eens een doelpunt maakt en ruim een uur onopvallend rondhuppelt op het veld, wat heb je dan volgend seizoen te zoeken in de eredivisie? Wat mij betreft mag Romero in de zomer verkocht worden voor 8+ miljoen euro...want dit gaat het 'm niet worden....beter nu afscheid, dan nog eens 3 jaar uitsluitend op de bank bij PSV....
 
En deze Romero moet volgend seizoen onze spits worden die er minimaal 20 inschopt...??? Als je vanavond tegen Goahead niet eens een doelpunt maakt en ruim een uur onopvallend rondhuppelt op het veld, wat heb je dan volgend seizoen te zoeken in de eredivisie? Wat mij betreft mag Romero in de zomer verkocht worden voor 8+ miljoen euro...want dit gaat het 'm niet worden....beter nu afscheid, dan nog eens 3 jaar uitsluitend op de bank bij PSV....
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar was hij zo slecht? Dan strik eromheen en voor 50M aan die:SC: slijten.
 
PSV moet hier inderdaad vanaf. Hij heeft niets gebracht en staat alleen een goede doorstroom van talenten in de weg. Kost nodeloos veel energie.
 
PSV moet hier inderdaad vanaf. Hij heeft niets gebracht en staat alleen een goede doorstroom van talenten in de weg. Kost nodeloos veel energie.
Je moet nu juist niet verkopen. Nu levert hij helemaal niks op. Hij was te duur om zomaar weg te doen. Misschien jaartje verhuren aan Utrecht.
 
Je moet nu juist niet verkopen. Nu levert hij helemaal niks op. Hij was te duur om zomaar weg te doen. Misschien jaartje verhuren aan Utrecht.
Ja die zitten echt te wachten op zo'n blessure geval die nog helemaal niets heeft laten zien. Ik snap dat het geld weggooien is maar ergens zul je een streep eronder moeten zetten.

Maar mocht Utrecht komen, dan heel graag ;)
 
En deze Romero moet volgend seizoen onze spits worden die er minimaal 20 inschopt...??? Als je vanavond tegen Goahead niet eens een doelpunt maakt en ruim een uur onopvallend rondhuppelt op het veld, wat heb je dan volgend seizoen te zoeken in de eredivisie? Wat mij betreft mag Romero in de zomer verkocht worden voor 8+ miljoen euro...want dit gaat het 'm niet worden....beter nu afscheid, dan nog eens 3 jaar uitsluitend op de bank bij PSV....

:unsure: En wat mij betreft mag Luckassen voor 100+ miljoen verkocht worden...
 
Te makkelijk ja mja, wat moet je anders met zo'n faal, dan brengt bashen nog enige vorm van vermaak tenminste.
Op hem in verticale toestand en goals hoef je niet snel te rekenen
 
Haha na maanden blessure leed, gaan we hem afkraken omdat hij in een uur tijd niet scoort tegen Go Ahead. Nee, klasse :lol:
Nee, niet omdat hij niet gescoord heeft, maar heeft hij dan in een uur tijd laten zien dat hij beter is dan het niveau van Jong PSV...? Met andere woorden, dat hij gereed is om in de basis te starten bij PSV....dus geen invalbeurten van minder dan 10 minuten vlak voor tijd...?? Dus, zolang Romero nu na ruim anderhalf jaar nog steeds geen basisplaats kan afdwingen bij Mark in het hoofdelftal, zelfs geen plek op de reservebank kan bemachtigen, beschouw ik hem als een miskoop...
 
Nee, niet omdat hij niet gescoord heeft, maar heeft hij dan in een uur tijd laten zien dat hij beter is dan het niveau van Jong PSV...? Met andere woorden, dat hij gereed is om in de basis te starten bij PSV....dus geen invalbeurten van minder dan 10 minuten vlak voor tijd...?? Dus, zolang Romero nu na ruim anderhalf jaar nog steeds geen basisplaats kan afdwingen bij Mark in het hoofdelftal, zelfs geen plek op de reservebank kan bemachtigen, beschouw ik hem als een miskoop...

Het is natuurlijk moeilijk een basisplaats af te dwingen als je in totaal een jaar geblesseerd bent en de rest van de tijd aan het revalideren bent.:unsure:
 
Dat revalideren zit er reeds op....als Romero mee kan doen met Jong PSV, dan betekent het dat hij volledig fit is en dan verwacht je wel dat hij op het niveau van Jong PSV zijn klasse weet te etaleren ....en volgens mij is dat niet gebeurd tegen de Eagles....
 
Terug
Bovenaan Onderaan