Maximiliano Romero (A) | Verhuurd aan Racing Club

Zijn management mikt op een rentree in de komende weken.
"Romero is een groot talent", spreekt Uria beschermend over zijn cliënt en vriend. "Onthoud wat ik zeg: hij zal hier heel succesvol worden. Hij heeft een contract getekend voor vijf jaar. PSV is geduldig."

link

Ajax bood zes miljoen Ajax voor de spits. "Maar Maxi wilde naar PSV. Ronaldo, Romário en Romero. Mooi toch?"
:)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: IPF
Zijn management mikt op een rentree in de komende weken.
"Romero is een groot talent", spreekt Uria beschermend over zijn cliënt en vriend. "Onthoud wat ik zeg: hij zal hier heel succesvol worden. Hij heeft een contract getekend voor vijf jaar. PSV is geduldig."

link

Ajax boodt zes miljoen Ajax voor de spits. "Maar Maxi wilde naar PSV. Ronaldo, Romário en Romero. Mooi toch?"
:)

boodt? :bandage:
 
Ajax als werkwoord, is dat als je jezelf overschreeuwt om vervolgens te falen en je daarvan de buitenwereld de schuld geeft?
Ik ajax, jij ajaxt, wij ajaxen? Notoire ajaxers: Trump en Erdogan?
 
Geen speeltijd gisteren. Dat had ik wel verwacht. Nu moesten we kijken naar de hardwerkende, maar slechte Verreth.
 
Geen speeltijd gisteren. Dat had ik wel verwacht. Nu moesten we kijken naar de hardwerkende, maar slechte Verreth.

Het zal vast in een programma uitgedacht zijn. Ik vond het ook jammer, moet ik zeggen. Van de andere kant was het voor hem gisteren waarschijnlijk ook moeilijk geweest, dus veel gemist heeft hij niet.
 
Zat bij de wedstrijdselectie van PSV 1 op de Vijverberg, maar net als Guti geen speeltijd gekregen. Twee spelers die zo'n 18 M vertegenwoordigen !!! Zelfs bij de 1-3 geen minuten mogen maken.:sad:
 
Zat bij de wedstrijdselectie van PSV 1 op de Vijverberg, maar net als Guti geen speeltijd gekregen. Twee spelers die zo'n 18 M vertegenwoordigen !!! Zelfs bij de 1-3 geen minuten mogen maken.:sad:

Als geld een criterium is om bij PSV1 te kunnen spelen, dan zal de steenrijke ouwe Bondscoach ook eens een belletje met Van Bommel wagen. Neem ik een joetje voor hen mee.
 
Romero kunnen echt wel afschrijven en als een miskoop beschouwen. Bijna 1 jaar onder contract en genoeg niet gezien.
Kans begint idd groter te worden. Aan de andere kant opmerkelijk dat je het vandaag zegt een dag nadat hij in de wedstrijdselectie zit. Oftewel als hij zo doorgaat dan gaat hij echt wel minuten maken. Dat hij gisteren niet invalt dat kan te maken hebben met dat het en te vroeg kwam en MvB niet wilde wisselen. Malen staat logischwijs nog hoger in de pikorde.

Mijn gevoel zegt me dat we binnenkort Romero aan het werk gaan zien. Of het een miskoop is? Voor dat geld vrees ik het wel. Maar gelukkig is hij nog jong. Wanneer hij minuten maakt en het prima doet dan zit je als spits tegenwoordig weer zo aan een waarde van plus 10 mljn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan