Maximiliano Romero (A) | Verhuurd aan Racing Club

Zomaar een aanname: Voor het einde van de werkweek traint hij weer apart, ivm terugval of nieuwe blessure.
Remy, denk aan het Placebo-effect. Dat kan ook andersom werken en dan krijg je een mogelijk langdurige vloek op Romero.
Laten we dus allen denken dat hij spoedig wedstrijdfit is en daar geloof in houden.
 
Als ik iets koop van twintig euro en het werkt niet word ik al pissig. Laat staan tien miljoen... Ergens ook weer een cultfiguur, de duurste aankoop in de spits en dan gewoon nooit spelen. Ik heb ook vermoedens dat hij helemaal niet kan voetballen en dat dat voor ons verborgen wordt gehouden.
 
Remy, denk aan het Placebo-effect. Dat kan ook andersom werken en dan krijg je een mogelijk langdurige vloek op Romero.
Laten we dus allen denken dat hij spoedig wedstrijdfit is en daar geloof in houden.
We kunnen dat helaas niet beïnvloeden door iets te denken. Als dat zou kunnen had PSV de afgelopen jaren alleen maar toppers in de selectie gehad en mooie wedstrijden gespeeld.:S:
 
10 maanden bij ons, daarvan 7 maanden geblesseerd geweest en 3 maanden gesukkeld met acclimatisatie en terugval. En hij wordt alweer afgeschreven door iedereen. Manmanman. Heeft nog gewoon een contract voor 4 jaar. Kunnen we niet gewoon nog even afwachten voordat we iedereen de grond in praten? Dat we niet iedereen overhypen als Ajax, vooruit, maar dit is wel erg overdreven.
 
We kunnen dat helaas niet beïnvloeden door iets te denken. Als dat zou kunnen had PSV de afgelopen jaren alleen maar toppers in de selectie gehad en mooie wedstrijden gespeeld.:S:

We hadden gewoon drie jaar geleden in kleermakerzit in een kring moeten gaan zitten met de handen ineen geslagen en heel hard ooooohm moeten mompelen, onderwijl heel hard denkend aan een andere trainer.

Dat hadden we moeten doen, ipv met argumenten proberen te staven dat het ook anders kon, terwijl we continu kletsklats om de oren werden geslagen met het weerwoord ‘kampioenschappen’ van onze scorebordsupporters.

Ik begin wel in mijn eentje nu: Maxi Romerooooohm: topfit en topperrrrrrrroooohm.
 
10 maanden bij ons, daarvan 7 maanden geblesseerd geweest en 3 maanden gesukkeld met acclimatisatie en terugval. En hij wordt alweer afgeschreven door iedereen. Manmanman. Heeft nog gewoon een contract voor 4 jaar. Kunnen we niet gewoon nog even afwachten voordat we iedereen de grond in praten? Dat we niet iedereen overhypen als Ajax, vooruit, maar dit is wel erg overdreven.
De Franse bondscoach heeft een waarschuwing afgegeven richting Mendy, speler van Man City. Hij kwakkelt lang met allerlei blessures en de indruk is dat hij zelf een aandeel in heeft door niet op te letten wat ie eet, hoeveel rust hij neemt en wat hij er voor laat om volledig fit te worden. PSV zou zo een jonge speler beter in de gaten moeten houden en hem aan een stevige begeleiding onderwerpen. Hij is weliswaar op 18 jarige leeftijd pappa geworden maar hij moet leren dat bijv het overgewicht waarmee hij in Eindhoven aankwam, hier gewoon niet kan. En actief zijn in bed is hartstikke prima maar topsport bedrijven is geen kantoorbaan hebben. Alles moet kloppen. Halve krachten leggen het uiteindelijk af tegen de echte profs.
 
Was ie maanden hier lekker aan het acclimatiseren mag hij weer in Argentinië revalideren zodat we hem nu het winter word weer kunnen terug halen.. Acclimatiseren is onzin.
 
Romero komt er dus aan, maar zien jullie Mark dan Luuk passeren...?? Luuk is aanvoerder en ik heb er een hard hoofd in dat Romero voor de winterstop een basisplaats krijgt van Mark....
 
Romero komt er dus aan, maar zien jullie Mark dan Luuk passeren...?? Luuk is aanvoerder en ik heb er een hard hoofd in dat Romero voor de winterstop een basisplaats krijgt van Mark....

Misschien in de bekerwedstrijd tegen RKC.
 
Terug
Bovenaan Onderaan