Maximiliano Romero (A) | Verhuurd aan Racing Club

Volgens mij zit hij ook nooit in het Philips Stadion bij wedstrijden van PSV of wel?
Misschien een idee om een groot spandoek voor hem te maken. Ik zal wel maten van mij vragen van Lighttown Madness.
 
Volgens mij zit hij ook nooit in het Philips Stadion bij wedstrijden van PSV of wel?
Misschien een idee om een groot spandoek voor hem te maken. Ik zal wel maten van mij vragen van Lighttown Madness.
Waarom?
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik sluit niet uit dat hij niet kan aarden. Maar dat zou voor mij logischer klinken wanneer hij steeds maar weer in eigen land zou willen revalideren.

Wat dacht je van een lijf dat gewoon gewend is aan een ander klimaat. De een kan daar beter mee omgaan dan de ander.
 
Ik heb het vannacht aan klanten/vrienden van mij van LM gevraagd. Antwoord ws: "Dat doen we niet". Van de andere kant wilde die gast dolgraag naar PSV. Ik heb hem ook maar uit mijn hoofd gezet. Hopelijk worden we later nog positief verrast.

Lijkt me ook een beetje veel eer voor iemand die ik nog maar zelden gezien heb. Brands dacht na de zekerheid van Maher natuurlijk dat hij voor dat geld net zo goed een gokje kon wagen. Ik ga mer maar van uit dat dit een gevalletje "jammer" is, dan valt alles extra uiteindelijk mee.
 
Lijkt me ook een beetje veel eer voor iemand die ik nog maar zelden gezien heb. Brands dacht na de zekerheid van Maher natuurlijk dat hij voor dat geld net zo goed een gokje kon wagen. Ik ga mer maar van uit dat dit een gevalletje "jammer" is, dan valt alles extra uiteindelijk mee.

Precies dat laatste. Zeker nu PSV de groepsfase van de CL heeft bereikt is het gelukkig niet meer iets om je heel druk om te maken en is het alleen maar 'jammer', verder niks. Mocht het niks meer worden is het een gevalletje gegokt en verloren, wat gezien zijn zware blessure eigenlijk altijd al meer voor de hand lag. Het is als een aankoop van een tweedehands product: soms heb je mazzel en blijkt het perfect in orde te zijn, en soms is het precies wat je vreest bij de aankoop van een tweedehands product, namelijk dat het allerlei defecten vertoont.
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Kom op zeg. We hebben vanaf april tropenweer gehad. En zo extreem zijn de verschillen niet, ook bij “normaal” weer.

Totaal ander klimaat. Los van temperatuur. Tropenweer of niet. Daarbij komt zo'n gastje op 18-jarige leeftijd in een totaal nieuwe omgeving, waarbij ook nog eens verwacht wordt dat hij meteen voor 35.000 mensen gaat laten zien dat hij de 10 miljoen waard is. Ik ken kinderen die die met minder druk te maken hebben. Begrijp me niet verkeerd, ik vind hem niet zielig. Staan meer dan goede verdiensten tegenover. Maar geef hem even de tijd. En wellicht lukt het niet. Het zou niet de eerste speler zijn die talent genoeg heeft, maar uiteindelijk pas terug in Zuid-Amerika een beetje een carriere opbouwt.
 
We zullen zien, maar het is nu al een opmerkelijk verhaal. Mocht het misgaan: heel erg jammer/zonde, maar er staan genoeg positieve transferverhalen tegenover. Jongen had bovendien een uitstekende reputatie in Argentinië, dus de aankoop is prima te verdedigen.
 
Precies dat laatste. Zeker nu PSV de groepsfase van de CL heeft bereikt is het gelukkig niet meer iets om je heel druk om te maken en is het alleen maar 'jammer', verder niks. Mocht het niks meer worden is het een gevalletje gegokt en verloren, wat gezien zijn zware blessure eigenlijk altijd al meer voor de hand lag. Het is als een aankoop van een tweedehands product: soms heb je mazzel en blijkt het perfect in orde te zijn, en soms is het precies wat je vreest bij de aankoop van een tweedehands product, namelijk dat het allerlei defecten vertoont.
PSV is niet in de positie om zulk gokgedrag er op na te houden. 10 miljoen gokken, ook al heb je de CL inkomsten binnen, is gewoon onverantwoord beleid (zeker gezien het feit dat ie eerder al een zware blessure had gehad). Ik kan kan mij nog herinneren dat Gerbrands vorig jaar riep De Jong had moeten verkopen om financieel gezond te blijven. Dan kunnen we niet heel makkelijk roepen ach, gegokt en verloren.
 
PSV is niet in de positie om zulk gokgedrag er op na te houden. 10 miljoen gokken, ook al heb je de CL inkomsten binnen, is gewoon onverantwoord beleid (zeker gezien het feit dat ie eerder al een zware blessure had gehad). Ik kan kan mij nog herinneren dat Gerbrands vorig jaar riep De Jong had moeten verkopen om financieel gezond te blijven. Dan kunnen we niet heel makkelijk roepen ach, gegokt en verloren.
Precies. PSV moet dit soort aankopen niet doen, tenzij het ook eens spelers voor 45 miljoen gaat verkopen.
 
PSV is niet in de positie om zulk gokgedrag er op na te houden. 10 miljoen gokken, ook al heb je de CL inkomsten binnen, is gewoon onverantwoord beleid (zeker gezien het feit dat ie eerder al een zware blessure had gehad). Ik kan kan mij nog herinneren dat Gerbrands vorig jaar riep De Jong had moeten verkopen om financieel gezond te blijven. Dan kunnen we niet heel makkelijk roepen ach, gegokt en verloren.

Daarom zeg ik het ook nu dat de groepsfase CL is bereikt. Brands heeft hem gekocht; die is nu weg. Het leed is geschied, etc., en het maakt niks meer uit omdat er dankzij het halen van de CL weer centen komen binnenrollen, dus het heeft nu geen zin om je nog druk te maken over het aankoopbedrag en dat het een gok was.
 
"Dit soort aankopen" als in; geen spelers kopen die niet binnen een jaar slagen?
 
Daarom zeg ik het ook nu dat de groepsfase CL is bereikt. Brands heeft hem gekocht; die is nu weg. Het leed is geschied, etc., en het maakt niks meer uit omdat er dankzij het halen van de CL weer centen komen binnenrollen, dus het heeft nu geen zin om je nog druk te maken over het aankoopbedrag en dat het een gok was.
Ach ja druk maken doe ik niet hoor ;) Het is gewoon balen; hij is nog duurder dan Lozano...
 
Terug
Bovenaan Onderaan