Maximiliano Romero (A) | Verhuurd aan Racing Club

Ik vrees met grote vrezen dat Romero ons komend seizoen enorm zal teleurstellen en dat we net als bij Pereiro slechts een handvol goeie wedstrijden te zien zullen krijgen....
 
Voorzichtig aan doen is blijkbaar het devies. Valt me wel een beetje tegen dat hij nog steeds niet voluit kan, maar goed, liever wat rustig aan dan dat hij dadelijk weer geblesseerd is.

Ik heb het vermoeden dat zijn blessure hersteld is maar dat zijn wedstrijdritme en fysiek (lichaam sterkte) te wensen overlaat. Dus dat hij met zijn huidige vorm ("onwennig" en onzeker met het lichaam) er nog niet gaat komen. Dat ze daarom als soort van zelfbescherming hem langzaam brengen omdat hij er anders bij de fans meteen onpopulair maakt.

Nergens op gebaseerd maar dat denk ik.
 
Ik heb het vermoeden dat zijn blessure hersteld is maar dat zijn wedstrijdritme en fysiek (lichaam sterkte) te wensen overlaat. Dus dat hij met zijn huidige vorm ("onwennig" en onzeker met het lichaam) er nog niet gaat komen. Dat ze daarom als soort van zelfbescherming hem langzaam brengen omdat hij er anders bij de fans meteen onpopulair maakt.

Nergens op gebaseerd maar dat denk ik.
Ik denk dat je gelijk hebt, maar niet zozeer om de fans te pleasen, maar omdat ze bang zijn als ze hem te snel brengen, hij weer opnieuw geblesseerd raakt.
 
Laatst bewerkt:
Rick Elfrink zei het volgende over Romero gisteren:
Maxi Romero traint weer gewoon volledig mee bij #PSV. De club doet voorzichtig aan met hem na een lange blessureperiode en waakt voor een nieuwe terugslag.​
 
Hij is pas bezig aan de eerste weken van een 5-jarig contract. Een beetje vroeg om hem nu al af te schrijven.
Maar toch al vanaf januari en dus 7 maanden hier en behalve het nieuws over zijn blessures hebben we geen ander bericht kunnen lezen over hem. Ik bedoel hij is wel de duurste aankoop van PSV en niet zomaar een aankoop die je voor een habbekrats hebt gehaald.
 
Maar toch al vanaf januari en dus 7 maanden hier en behalve het nieuws over zijn blessures hebben we geen ander bericht kunnen lezen over hem. Ik bedoel hij is wel de duurste aankoop van PSV en niet zomaar een aankoop die je voor een habbekrats hebt gehaald.

Ik denk dat Rico en Penalty bedoelen dat het te vroeg is om hem nu al aan de krabpaal te nagelen. :geek:

Dat het verdomde zuur is dat hij nog geen minuten heeft kunnen maken door zijn blessure lijkt me overduidelijk.

Wat ik alleen nog niet zeker weet of de blessure inherrent is aan de speler (e.g. n verrotte bouw zoals van Ginkel zijn knie) of dat het gewoon een geval van domme pech geweest is maar dat na de revalidatie hij geen zwakke plekken in zijn lichaam overhoud? Weet iemand hier meer over de precize aard van de kwetsuur?

Van wat ik begreep was het een blessure aan een van de grote spieren in zijn (boven)been? Dit zou denk ik beter en volledig moeten kunnen herstellen, minder bepalend voor zijn fysieke toekomst dan zaken als bijvoorbeeld een kappotte meniscus of schade aan een pees o.i.d..
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan