Maximiliano Romero (A) | Verhuurd aan Racing Club

Tja, wat dat artikel waard is? Ze verbazen zich erover dat hij nog niet in PSV1 heeft gespeeld. Ze weten blijkbaar niet dat hij alleen maar geblesseerd was.

Helemaal niks eigenlijk. Maar het is wel leuk dat berichten altijd zo tegenstrijdig kunnen zijn. Hij zal zijn voeten moeten laten spreken, ik kijk er in ieder geval naar uit om hem aan het werk te zien
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Dank u Bondscoach. Ik dacht even dom als altijd te gaan slapen, maar op de valreep toch nog iets geleerd vandaag! Heerlijk, keep 'm coming!
 
Opnieuw geblesseerd geraakt? (zomaar een gokje)

Van Bommel was er nog niet bij. Ik denk dat ze het op zeker speelden en het debuteren van Maxi uitstellen totdat de trainer er in elk geval bij is. Hoe lullig zou je je als assistent/waarnemend trainer voelen als je het aantal minuten dat ie aankan verkeerd inschat of hij in een lompe actie aangetikt word..
 
Als Romero bij de eerstvolgende oefenwedstrijd niet in de basis start en minimaal 75 minuten speelt, dan vrees ik dat het niet zo'n geweldige aankoop geweest is voor PSV....we hebben het per slot van rekening over een speler die al ruim een half jaar aan de kant staat, ruim de tijd heeft gekregen om te revalideren en nu toch zeker wel zijn klasse en waarde voor PSV moet laten zien....het moet geen gevalletje Pereiro worden, die maar een handvol goede wedstrijden per seizoen gaat spelen.
 
Heren, het moment is (hopelijk) eindelijk daar. Romero zit op de bank dus ik heb goede hoop dat we hem de tweede helft voor het eerst in actie mogen zien. Spannuuund
 
Terug
Bovenaan Onderaan