Maximiliano Romero (A) | Verhuurd aan Racing Club

Dat is een ietwat verouderd Brabants woord voor "nieuwe spits". Als in "De parvenu van Nieuw-Woensel brak de wedstrijd tegen Brabantia open, doordat zijn machtig schot tegen het lederen monster het net deed bollen."
Imponeren met een ravissante, ja zelfs lucillische vocabulaire, de facto absit invidia verbo het enige mijner kunne.
Is dit Woensels of buitenlands? :grin:
 
Wow, da's toch wel een heel erg andere definitie van het woord dan de Nederlandse versie. Je ziet trouwens wel vaker dat de Engelse varianten van bepaalde Nederlandse woorden niet dezelfde lading dekken. Zo zocht ik laatst de Engelse vertaling van het woord 'proleet' op, en waar mijn woordenboek het woord definieert als "(pejoratief) persoon van grove levensopvatting of van onbeschaafd
gedrag", of "(pejoratief) persoon met weinig verfijnd gedrag," wat allebei precies de lading dekte van de persoon die ik ermee wilde omschrijven, was de Engelse versie van dit woord een stuk milder; de definitie van die Engelse versie repte slechts over "the common people".


alleen kwam dit denk ik van de belgische betekenis
 
:lmao:(Y)
Zul je net zien dat zijn linkerbeen ook iets langer is geworden.:ROFL:

Zijn derde been wel, af en toe.

Maar goed, blijkbaar is het al nieuws als hij volledig kan meetrainen. Dat heeft die huurperiode van een half jaar dan toch mooi opgeleverd! :)(Y):unsure:
 
In Argentinië zegt men dat PSV veel te veel heeft betaald voor hem, melden de media. We gaan zien of ze ongelijk hebben.
 
Het hoeft ook geen Messi2 te worden, als die maar goed of te goed is voor onze mickey mouse competitie is het allemaal prima. Dan zal er altijd wel iemand intrappen dat hij goed is en hem voor geld kopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan