Maximiliano Romero (A) | Verhuurd aan Racing Club

PSV verwacht hem dit seizoen dus niet meer terug, melden diverse media.......
 
Misser van de medische keuring. Hopelijk goed verzekerd, 19 jaar en zolang niet fit zijn is meestal een veeg teken.
 
Dat is niet best inderdaad. Bij de huldiging oogde hij ook nog eens best dikkig a la Willems in zijn 'lamtijdagen' (nee, zelfs geen laagtij, maar gewoon lamtij) hier bij PSV. Het was van meet af aan natuurlijk al een gok; een speler kopen voor een forse som geld die dan nog in de revalidatie van een zeer zware blessure zit. Het kon een v.Nistelrooij worden of een Robben qua blessuregevoeligheid en herstel. Voorlopig neigt het helaas naar een Robben inderdaad. Zou zomaar kunnen dat hij voor de rest van zijn carrière in een vicieuze blessurecirkel blijft zitten.


Waarbij we kunnen concluderen dat Robben, ondanks van glas, nog best aardig heeft mee kunnen komen op het veld.
 
Die jongen is niet voor niets eerst gehuurd.. met de verwachting op aanpassingsproblemen.
Heeft nu een half jaartje kunnen wennen.. kan straks fris starten in het nieuwe seizoen.

Je ziet ook vaker bij jongens die te graag willen dat ze zichzelf overvragen. Niets mis mee.. leert hij alleen maar van.. en ontwikkelt zich..
 
Die jongen is niet voor niets eerst gehuurd.. met de verwachting op aanpassingsproblemen.
Heeft nu een half jaartje kunnen wennen.. kan straks fris starten in het nieuwe seizoen.

Je ziet ook vaker bij jongens die te graag willen dat ze zichzelf overvragen. Niets mis mee.. leert hij alleen maar van.. en ontwikkelt zich..
Vooralsnog wilde hij te graag kindertjes op 18jarige leeftijd......
 
Die jongen is niet voor niets eerst gehuurd.. met de verwachting op aanpassingsproblemen.
Heeft nu een half jaartje kunnen wennen.. kan straks fris starten in het nieuwe seizoen.

Je ziet ook vaker bij jongens die te graag willen dat ze zichzelf overvragen. Niets mis mee.. leert hij alleen maar van.. en ontwikkelt zich..

Ik heb het idee dat ze hem bewust niet hebben gebracht, en dat de huurperiode bedoeld was om het vertrek van Locadia op te vangen, indien De Jong geblesseerd zou raken.
 
Jammer dat we hem niet meer hebben gezien / gaan zien in de laatste wedstrijden. Ben erg benieuwd.. Toch wel hoge verwachtingen van hem.
 
Jammer dat we hem niet meer hebben gezien / gaan zien in de laatste wedstrijden. Ben erg benieuwd.. Toch wel hoge verwachtingen van hem.
Ik inmiddels niet meer, steeds meer angstvisioenen van een hele dure miskoop.

Gelukkig zijn het alleen maar ongefundeerde gedachten van ons, we hebben hem, neem ik aan, allebei nog nooit zien spelen.;)
 
Tja, een van der Meyden, Manolev, Lammers, ook allemaal goede indrukken op de training. Alle overige indrukken zijn toch echt droevig.
 
:ROFL:

Daarom geloof ik ook niet meer in talenten en al die crap, eerst zelf zien dan geloven allemaal. Ook al spelen we in de mickey mouse league toch falen er genoeg. Van Maher's tot aan tig andere waar zoveel hoop en kwaliteit in zat op de trainingen.
 
Ik brand van nieuwsgierigheid hoe het met Romero staat. Is hij inmiddels blessurevrij?
Ik kan nergens een update vinden. Hij bestaat toch nog wel?
Zou verschrikkelijk zijn als er 10+M door de plee gespoeld wordt voor ons PSV en voor haar financiële status.
 
Laatst bewerkt:
Ik brand van nieuwsgierigheid hoe het met Romero staat. Is hij inmiddels blessurevrij?
Ik kan nergens een update vinden. Hij bestaat toch nog wel?
Zou verschrikkelijk zijn als er 10+M door de plee gespoeld wordt voor ons PSV en voor haar financiële status.
Speelt gewoon verstoppertje met PSV. Alleen Brands weet waar die zich verstopt altijd maar ja die is weg.
 
Ik vergeet altijd dat deze jongen bestaat, sterker nog het zou mij niks verbazen als uiteindelijk blijkt dat hij nooit bestaan heeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan