Maximiliano Romero (A) | Verhuurd aan Racing Club

Heeft 'ie gewoon wat extra tijd om z'n nageltjes te laten doen een nieuwe oorbelletjes uit te zoeken. Niks aan de hand...
 
Romero bestaat echt niet. Denk even na... Hoe groot is nu de kans dat PSV een of andere Argentijnse superspits binnenhaalt voor 10 miljoen... Met een naam die natuurlijk iedereen doet denker aan Romario... Het is fake news. Ik.vermoed dat Brands dit heeft bedacht om de morrende supporters tevreden te houden. En om de geesten klaar te maken voor wat werkelijk de grote zomertransfer gaat worden: Veltman.

Let op mijn woorden... Ergens begin zomer, zeg: juni, zal PSV beginnen met mededelingen dat het met Romero niet lekker loopt... Om ergens in september - als iedereen wanhopig is - te zeggen dat er een alternatief is: Veltman. We worden bedrogen waar we bij staan. Iemand moet dit stoppen...
 
Romero bestaat echt niet. Denk even na... Hoe groot is nu de kans dat PSV een of andere Argentijnse superspits binnenhaalt voor 10 miljoen... Met een naam die natuurlijk iedereen doet denker aan Romario... Het is fake news. Ik.vermoed dat Brands dit heeft bedacht om de morrende supporters tevreden te houden. En om de geesten klaar te maken voor wat werkelijk de grote zomertransfer gaat worden: Veltman.

Let op mijn woorden... Ergens begin zomer, zeg: juni, zal PSV beginnen met mededelingen dat het met Romero niet lekker loopt... Om ergens in september - als iedereen wanhopig is - te zeggen dat er een alternatief is: Veltman. We worden bedrogen waar we bij staan. Iemand moet dit stoppen...
Maar dat is dan wel een verdediger. Of in ieder geval iemand die daar opgesteld wordt!
 
Maar dat is dan wel een verdediger. Of in ieder geval iemand die daar opgesteld wordt!

Dat laat alleen maar zien wat voor een kwade genius Brands eigenlijk is! Hij weet dat iedere PSV-supporter hunkert naar verdedigers, maar zoals bekend wil-ie daar geen cent aan uitgeven. Dus wat doet-ie: hij verzint een transfer met een zogenaamde Argentijnse topspits-in-wording, zegt vlak voor het einde van de zomertransferwindow dat deze zogeheten Romero terug gaat naar Argentinië (bijvoorbeeld omdat hij door heimwee niet kan spelen, of zoiets), máár... Hij kon nog wel een broodnodige verdediger regelen: Veltman.

Een dag later vertrekt-ie zelf naar Everton, en neemt en passant Arias mee voor een appel en een ei.

Zo gaat het, mensen! Wakker blijven!!
 
Wat ben ik toch ontzettend benieuwd naar deze man.

Het is echt te hopen dat die goed fit wordt, en ik hoop absoluut niet dat dit een blessuregevoelige speler is a la Robben. Hopelijk kan ik hem zien op 4 Augustus tegen Feyenooit om de Super Cup.

Hij ging trouwens aardig los op de platte kar, alsof hij ook een groot aandeel had in het kampioenschap. Tis in ieder geval geen verlegen jongen.
 
Iedere keer als ik zijn naam zie verschijnen denk ik 'oja, die was er ook nog!' En dan ben ik wel nieuwsgierig naar wat hij kan. Maar daarna vergeet ik hem weer, want ik hoor of zie verder niks van hem dus ik word er niet warm of koud van eerlijk gezegd.
 
Iedere keer als ik zijn naam zie verschijnen denk ik 'oja, die was er ook nog!' En dan ben ik wel nieuwsgierig naar wat hij kan. Maar daarna vergeet ik hem weer, want ik hoor of zie verder niks van hem dus ik word er niet warm of koud van eerlijk gezegd.
Denk je dat wij Romero dit seizoen nog even in actie zullen zien tegen ADO of Groningen? Al was het voor maar 10 minuten...zou toch mooi zijn...anders is het wel super zonde van het huurbedrag dat wij extra betaald hebben voor de maanden december t/m mei.....
 
Denk je dat wij Romero dit seizoen nog even in actie zullen zien tegen ADO of Groningen? Al was het voor maar 10 minuten...zou toch mooi zijn...anders is het wel super zonde van het huurbedrag dat wij extra betaald hebben voor de maanden december t/m mei.....

:unsure: En als hij 10 minuten speelt is het geen zonde van het huurbedrag? :rolleyes:
 
Ik hoop dat ie een goed WK speelt en we hem verkopen voor 50 miljoen.

Als die op het WK speelt straks, met Argentinië tegen de Kroaten, is de kans groot dat zij winnen, maar de kans dat de Kroaten de man van glas weer breken is net zo groot :ROFL:
 
Als die op het WK speelt straks, met Argentinië tegen de Kroaten, is de kans groot dat zij winnen, maar de kans dat de Kroaten de man van glas weer breken is net zo groot :ROFL:
Ach de Kroaten van nu zijn de Koraten 2.0
Het zal allemaal niet zo vaart gaan lopen met breken en schoppen.
 
De spier die voor snelheid zorgt. De nieuwe Robben is naar Eindhoven gekomen.

Dat is niet best inderdaad. Bij de huldiging oogde hij ook nog eens best dikkig a la Willems in zijn 'lamtijdagen' (nee, zelfs geen laagtij, maar gewoon lamtij) hier bij PSV. Het was van meet af aan natuurlijk al een gok; een speler kopen voor een forse som geld die dan nog in de revalidatie van een zeer zware blessure zit. Het kon een v.Nistelrooij worden of een Robben qua blessuregevoeligheid en herstel. Voorlopig neigt het helaas naar een Robben inderdaad. Zou zomaar kunnen dat hij voor de rest van zijn carrière in een vicieuze blessurecirkel blijft zitten.
 
Als je hem ziet lijkt hij juist fysiek erg sterk te zijn.Ik kan het gewoon niet rijmen.Misselijke bovenbeenblessure ook.
 
Toch treurig dat hij zolang geblesseerd is. Had hem toch graag eens aan het werk gezien dit jaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan