Maximiliano Romero (A) | Verhuurd aan Racing Club

Jezus moet er niet aan denken dat ik nu al een kind van 4 zou hebben :grin: Wel mooi voor hem natuurlijk!

Nu we het tegenwoordig toch allemaal over opvoeding hebben, kan iemand mij vertellen hoe komt het dat die Zuid-Amerikaanse gasten altijd zo vroeg vader worden?

Waarom mag Jezus er niet aan denken dat jij een kind van 4 hebt?

Kan zijn dat zijn vriendinnetje dit een mooi tijdstip vond om zwanger te worden. Meneer breekt door, en een kind betekent in ieder geval een garantie voor geld...
 
Alle gekheid op een stokje maar het is niet echt bevorderend voor je carierre als je op deze leeftijd al met die verantwoordelijkheid zit, je focus is gewoon weg althans voor een tijdje. Hij is hier nu en moet alles op alles zetten om te acclimatiseren en te wennen aan hier en hij is al zo jong... We hebben het met Locadia ook gezien: hij heeft er echt lang over gedaan om de professionele draad weer op te pakken, was maanden lang niet echt in vorm en later kwamen ook nog problemen met zijn meisje dat wellicht vond dat hij er nooit was. Op twee fronten kan je het eigenlijk verkloten.
En zijn start is hier al sowieso niet echt gelukkig geweest.
 
Alle gekheid op een stokje maar het is niet echt bevorderend voor je carierre als je op deze leeftijd al met die verantwoordelijkheid zit, je focus is gewoon weg althans voor een tijdje. Hij is hier nu en moet alles op alles zetten om te acclimatiseren en te wennen aan hier en hij is al zo jong... We hebben het met Locadia ook gezien: hij heeft er echt lang over gedaan om de professionele draad weer op te pakken, was maanden lang niet echt in vorm en later kwamen ook nog problemen met zijn meisje dat wellicht vond dat hij er nooit was. Op twee fronten kan je het eigenlijk verkloten.
En zijn start is hier al sowieso niet echt gelukkig geweest.
Ik geloof niet dat zijn vorm daaronder hoeft te lijden.
 
Ik maak me juist meer zorgen over zijn seksuele uitspattingen buitenshuis....ik bedoel, als vrouwtje met zoon daar in Argentinie zit en hij zijn lusten hier in Nederland niet kan botvieren, dan wordt het straks een graag geziene klant in nachtclubs...en als hij nou net de nacht voor een wedstrijd doorgebracht heeft in een nachtclub, dan is de kans dat hij 100% kan presteren op het veld aanzienlijk kleiner....dus, ik hoop dat PSV hem intensief begeleidt en hem extra goed in de gaten houdt...
 
Alle gekheid op een stokje maar het is niet echt bevorderend voor je carierre als je op deze leeftijd al met die verantwoordelijkheid zit, je focus is gewoon weg althans voor een tijdje. Hij is hier nu en moet alles op alles zetten om te acclimatiseren en te wennen aan hier en hij is al zo jong... We hebben het met Locadia ook gezien: hij heeft er echt lang over gedaan om de professionele draad weer op te pakken, was maanden lang niet echt in vorm en later kwamen ook nog problemen met zijn meisje dat wellicht vond dat hij er nooit was. Op twee fronten kan je het eigenlijk verkloten.
En zijn start is hier al sowieso niet echt gelukkig geweest.


Hij neemt geen verantwoordelijkheid maar een nanny. Daarmee is het allemaal opgelost.
 
Vrouwtje en zoon in Argentinië , Romero in Eindhoven......nou dan zal hij gauw beginnen met de bloemetjes buiten te zetten....en geloof me, vreemd gaan, zijn Zuid-Amerikanen erg goed in ...nu maar hopen dat hij extra goed begeleid wordt door PSV, anders schiet hij al zijn kruit weg, voordat hij het veld opgaat ...:unsure::BALL:
Ik maak me juist meer zorgen over zijn seksuele uitspattingen buitenshuis....ik bedoel, als vrouwtje met zoon daar in Argentinie zit en hij zijn lusten hier in Nederland niet kan botvieren, dan wordt het straks een graag geziene klant in nachtclubs...en als hij nou net de nacht voor een wedstrijd doorgebracht heeft in een nachtclub, dan is de kans dat hij 100% kan presteren op het veld aanzienlijk kleiner....dus, ik hoop dat PSV hem intensief begeleidt en hem extra goed in de gaten houdt...

Een beetje voorbarig wellicht om hem alvast te veroordelen voor vreemdgaan.. :rolleyes:
Daarnaast weet je natuurlijk niet (althans ik niet) wat de achtergronden zijn. Voor hetzelfd geld zijn ze al sinds hun 14e samen en was trouwen en kinderen een voorwaarde voor haar familie om haar vertrek naar Europa goed te keuren.. Daarbij, 18-19 is jong voor onze begrippen maar ik denk dat voor veel plaatsen in de wereld (waaronder Zuid Amerika) dit een vrij normale leeftijd is..?
 
Ik vind nog helemaal niets van hem.

Wat ik wel vreemd vind is dat het hier over een spits van PSV gaat. En dan niet over zijn spel, want niemand heeft hem zien spelen, maar over waar hij zijn pielemuis wel of niet op tijd, te vroeg, óf te laat heeft ingehangen of nog gaat inhangen en wat daar dan de eventuele gevolgen voor zijn.

Boeit me werkelijk niets....
Ga eerst maar eens voetballen, dan hebben we iets om over te praten.
 
Ik vind nog helemaal niets van hem.

Wat ik wel vreemd vind is dat het hier over een spits van PSV gaat. En dan niet over zijn spel, want niemand heeft hem zien spelen, maar over waar hij zijn pielemuis wel of niet op tijd, te vroeg, óf te laat heeft ingehangen of nog gaat inhangen en wat daar dan de eventuele gevolgen voor zijn.

Boeit me werkelijk niets....
Ga eerst meer eens voetballen, dan hebben we iets om over te praten.

Uiteraard heb je helemaal gelijk Bacchus...we hebben nog helemaal niets van Romero gezien in het shirt van PSV..wat dat betreft is het nog maar de vraag of hij volgend seizoen een echte uitblinker gaat worden. Wat wel te hopen is, is dat Cocu hem na de komende interlandperiode wat speelminuten (10-15 minuten) geeft tegen NAC en daarna een halfuur tegen AZ om hem vervolgens (indien hij zijn kwaliteiten duidelijk geëtaleerd heeft) een basisplaats te geven tegen Ajax...in ieder geval niet gaan wachten tot de laatste 2 wedstrijden van het seizoen.
 
Ik maak me juist meer zorgen over zijn seksuele uitspattingen buitenshuis....ik bedoel, als vrouwtje met zoon daar in Argentinie zit en hij zijn lusten hier in Nederland niet kan botvieren, dan wordt het straks een graag geziene klant in nachtclubs...en als hij nou net de nacht voor een wedstrijd doorgebracht heeft in een nachtclub, dan is de kans dat hij 100% kan presteren op het veld aanzienlijk kleiner....dus, ik hoop dat PSV hem intensief begeleidt en hem extra goed in de gaten houdt...
Welke seksuele uitspattingen? Je verzint zomaar wat.

Misschien is hij wel een heel verantwoordelijk persoon of whatever, ik ken hem totaal nog niet.
PSV heeft geinvesteerd in een groot talent, zijn 1e wedstrijd moet nog komen en je schrijft hem al af.
 
Ik vind nog helemaal niets van hem.

Wat ik wel vreemd vind is dat het hier over een spits van PSV gaat. En dan niet over zijn spel, want niemand heeft hem zien spelen, maar over waar hij zijn pielemuis wel of niet op tijd, te vroeg, óf te laat heeft ingehangen of nog gaat inhangen en wat daar dan de eventuele gevolgen voor zijn.

Boeit me werkelijk niets....
Ga eerst meer eens voetballen, dan hebben we iets om over te praten.

De laatste spelers die al ruim 15 paginas in hun topic hadden voordat ze hun eerste wedstrijdbalcontact voor PSV gemaakt hadden waren (als ik t goed herinner) Maher en Pereiro. Hopelijk vergaat het Romero een stuk beter dan die twee.
 
Welke seksuele uitspattingen? Je verzint zomaar wat.

Misschien is hij wel een heel verantwoordelijk persoon of whatever, ik ken hem totaal nog niet.
PSV heeft geinvesteerd in een groot talent, zijn 1e wedstrijd moet nog komen en je schrijft hem al af.

Hoho, ik heb hem niet afgeschreven, ik zeg alleen dat hij goed begeleid moet worden door PSV, anders krijg je een speler die zich niet volledig concentreert op het spel.
 
[...]in ieder geval niet gaan wachten tot de laatste 2 wedstrijden van het seizoen.
Cocu wisselt in de wedstrijd ook laat en nieuwelingen krijgen héél laat hun schamele minuutjes.
Dat zal met 'Maxi' wel hetzelfde zijn. Héél laat, heel weinig & heel kort.
 
Cocu wisselt in de wedstrijd ook laat en nieuwelingen krijgen héél laat hun schamele minuutjes.
Dat zal met 'Maxi' wel hetzelfde zijn. Héél laat, heel weinig & heel kort.

Zou dat nou kosten, een half jaartje een spits huren?
 
Terug
Bovenaan Onderaan