Maximiliano Romero (A) | Verhuurd aan Racing Club

Ik hoop dat Romero de eerst volgende wedstrijd van Jong PSV wat speelminuten krijgt (minimaal een uur), zodat hij wellicht kan invallen tegen NAC voor een kwartier en daarna langer inzetbaar is tegen AZ en Ajax...ik zou het zonde vinden als Romero pas tegen ADO of Groningen voor het eerst in actie kan komen in het hoofdelftal...
 
Ik hoop dat Romero de eerst volgende wedstrijd van Jong PSV wat speelminuten krijgt (minimaal een uur), zodat hij wellicht kan invallen tegen NAC voor een kwartier en daarna langer inzetbaar is tegen AZ en Ajax...ik zou het zonde vinden als Romero pas tegen ADO of Groningen voor het eerst in actie kan komen in het hoofdelftal...

Dat zou betekenen dat Cocu Luukje niet zou opstellen. Denk je dat dat gebeurt?
 
Ik hoop dat Romero de eerst volgende wedstrijd van Jong PSV wat speelminuten krijgt (minimaal een uur), zodat hij wellicht kan invallen tegen NAC voor een kwartier en daarna langer inzetbaar is tegen AZ en Ajax...ik zou het zonde vinden als Romero pas tegen ADO of Groningen voor het eerst in actie kan komen in het hoofdelftal...
Ik denk dat Maxi pas in het nieuwe seizoen voor PSV 1 gaat spelen.
 
Maximiliano Romero ontbreekt de komende dagen bij PSV. Zit vanwege privé-redenen in Argentinië. Geen terugslag of nieuwe blessure. Dus debuut volgend weekend (bij Jong of 1) is nog niet uitgesloten.
bron: Twan Spierts PSV netwerk
 
Maximiliano Romero ontbreekt de komende dagen bij PSV. Zit vanwege privé-redenen in Argentinië. Geen terugslag of nieuwe blessure. Dus debuut volgend weekend (bij Jong of 1) is nog niet uitgesloten.
bron: Twan Spierts PSV netwerk

Als ze 'm maar niet uit het vliegtuig gooien.
 
Zal toch wel wat ernstigs zijn in zijn familie laten we het hopen dat hij mentaal hiervan geen terugslag krijgt.
 
Tjongejonge....Romero....kersverse vader van een zoon geworden...pas 19 jaar en nu reeds vader...die laat er ook geen gras over groeien...nou Romero, hopelijk schiet je ook raak tussen de palen voor PSV....gefeliciteerd !! :proost::BALL:
 
Tjongejonge....Romero....kersverse vader van een zoon geworden...pas 19 jaar en nu reeds vader...die laat er ook geen gras over groeien...nou Romero, hopelijk schiet je ook raak tussen de palen voor PSV....gefeliciteerd !! :proost::BALL:

Jezus moet er niet aan denken dat ik nu al een kind van 4 zou hebben :grin: Wel mooi voor hem natuurlijk!

Nu we het tegenwoordig toch allemaal over opvoeding hebben, kan iemand mij vertellen hoe komt het dat die Zuid-Amerikaanse gasten altijd zo vroeg vader worden?
 
Jezus moet er niet aan denken dat ik nu al een kind van 4 zou hebben :grin: Wel mooi voor hem natuurlijk!

Nu we het tegenwoordig toch allemaal over opvoeding hebben, kan iemand mij vertellen hoe komt het dat die Zuid-Amerikaanse gasten altijd zo vroeg vader worden?
Omdat je van de paus geen condooms mag gebruiken?
 
Vrouwtje en zoon in Argentinië , Romero in Eindhoven......nou dan zal hij gauw beginnen met de bloemetjes buiten te zetten....en geloof me, vreemd gaan, zijn Zuid-Amerikanen erg goed in ...nu maar hopen dat hij extra goed begeleid wordt door PSV, anders schiet hij al zijn kruit weg, voordat hij het veld opgaat ...:unsure::BALL:
 
Linksback misschien?
Laat Marcel het maar niet horen, want dan wordt 'ie meteen gehaald bij wijze van investering in de toekomst. (Lees: Verdediger die gratis of voor weinig wordt opgepikt om de supporters zoet te houden en waarvan iedereen weet dat 'ie het eerste nooit gaat halen en uiteindelijk verhuurd wordt aan NAC)
 
Terug
Bovenaan Onderaan