Maximiliano Romero (A) | Verhuurd aan Racing Club

Laat die jongen zich maar de volle 100% bezig houden op het redden van zijn cariere; fit worden en zich in elke wedstrijd van zijn beste kant laten zien en zich ontwikkelen bij Velez. Meer dan dat willen en uitten in de media, of plannen wat hij na dit jaar doet heeft echt geen zin. Doet hij het goed dan is hij er volgend jaar weer bij in Eindhoven, lukt het niet dan missen we dit jaar ook niks. Als hij nu had geroepen dat hij volgend jaar de topspits van PSV denkt te zijn dan had mij dat geenzins gerustgesteld.
Je hebt gelijk. Ik denk toch dat hij zich in Eindhoven niet thuisvoelde. Dat kwam mede natuurlijk door zijn vervelende blessure. Hopelijk krijgen we over 1 jaar ofzo, een geweldenaar terug bij PSV.
 
Je hebt gelijk. Ik denk toch dat hij zich in Eindhoven niet thuisvoelde. Dat kwam mede natuurlijk door zijn vervelende blessure. Hopelijk krijgen we over 1 jaar ofzo, een geweldenaar terug bij PSV.
Hopelijk hebben we volgend jaar die 'geweldenaar' niet meer nodig na de 36 goals van Lammers :D.

Lijkt me dat we Romero niet meer terugzien in Eindhoven, zonde van alle poen
 
Laat die jongen zich maar de volle 100% bezig houden op het redden van zijn cariere; fit worden en zich in elke wedstrijd van zijn beste kant laten zien en zich ontwikkelen bij Velez. Meer dan dat willen en uitten in de media, of plannen wat hij na dit jaar doet heeft echt geen zin. Doet hij het goed dan is hij er volgend jaar weer bij in Eindhoven, lukt het niet dan missen we dit jaar ook niks. Als hij nu had geroepen dat hij volgend jaar de topspits van PSV denkt te zijn dan had mij dat geenzins gerustgesteld.

Eensch.
 
Persoonlijk heb ik nog wel vertrouwen in deze jongen. Een echte klassieke nummer 9, die in- en rondom het zestien meter gebied een kei-harde killer is. Hopelijk kan hij zichzelf herpakken in Argentinie en volgend jaar alsnog op volle sterkte terugkeren en ons laten zien waarom wij hem vorig seizoen met zoveel bombarie hebben binnen gehaald.

Het voetballen kan hij niet verleerd zijn en het is een talent die op nagenoeg ieder scoutingslijstje van Europese (sub)topclubs staat.
 
Hij zou er zomaar 20 in kunnen schieten dit seizoen, dan verkopen we hem meteen door. Zijn we van dat gezeik af.
 
als hij nu op scoutinglijstjes staat van Europese subtoppers
en psv er echt geen vertrouwen meer in heeft hadden ze hem echt wel vekocht
of niet?
Dergelijke clubs zijn natuurlijk ook niet achterlijk en hebben gezien wat een jaar hij gehad heeft. Daarnaast, ik betwijfel sterk of PSV daadwerkelijk de intentie gehad heeft hem nu al te verkopen, ik vermoed namelijk van niet. Vanwege hiervoor genoemde redenen.
 
De hele situatie rondom Romero doet me denken aan Gabriel Barbosa bij Inter. Toen Frank de Boer daar trainer werd, haalde Inter voor veel geld het veelbelovende talent Gabriel Barbosa van Santos. Nou, dat was niet bepaald een succes. Het was steeds de vraag of hij misschien 'nu' wel door zou breken, maar uiteindelijk werd-ie verhuurd aan Benfica, waar hij ook niet slaagde. Toen werd hij weer verhuurd aan Santos, en inmiddels aan Flamengo. Ik ben bang dat het ook die kant op zal gaan met Romero: verhuren aan Argentijnse clubs en uiteindelijk voor een minimaal bedrag van de hand worden gedaan.
 
De hele situatie rondom Romero doet me denken aan Gabriel Barbosa bij Inter. Toen Frank de Boer daar trainer werd, haalde Inter voor veel geld het veelbelovende talent Gabriel Barbosa van Santos. Nou, dat was niet bepaald een succes. Het was steeds de vraag of hij misschien 'nu' wel door zou breken, maar uiteindelijk werd-ie verhuurd aan Benfica, waar hij ook niet slaagde. Toen werd hij weer verhuurd aan Santos, en inmiddels aan Flamengo. Ik ben bang dat het ook die kant op zal gaan met Romero: verhuren aan Argentijnse clubs en uiteindelijk voor een minimaal bedrag van de hand worden gedaan.
Een dergelijk scenario vrees ik ook.
 
hij heeft zn eerste goal in Argentinië erin liggen

:unsure: Wat schieten wij ermee op?

De 2-0 in het uiteindelijke 2-2 gelijke spel tegen Racing Club Avellaneda, in de Argentijnse Primera Division.

Ze zullen bij Velez Sarsfield wel net zo'n belabberde keeper hebben als bij PSV. :cautious:
 
:unsure: Wat schieten wij ermee op?

De 2-0 in het uiteindelijke 2-2 gelijke spel tegen Racing Club Avellaneda, in de Argentijnse Primera Division.

Ze zullen bij Velez Sarsfield wel net zo'n belabberde keeper hebben als bij PSV. :cautious:
dit seizoen niets, maar als hij gewoon elke wedstrijd speelt en beter wordt. Heb je voor volgend jaar wel een wel met Malen, Lammers, Romero en Piroe gewoon een prima bezetting voorin.

ze hebben inderdaad een hele matige keeper, nog minder dan bij ons
 
dit seizoen niets, maar als hij gewoon elke wedstrijd speelt en beter wordt. Heb je voor volgend jaar wel een wel met Malen, Lammers, Romero en Piroe gewoon een prima bezetting voorin.

ze hebben inderdaad een hele matige keeper, nog minder dan bij ons

Romero komt niet meer terug bij PSV. :cautious: Leg je er maar bij neer. :sleep:
 
7 duels gespeeld: 1 doelpunt, 2 assists.

Ik ben benieuwd hoe hij zich dit jaar ontwikkelt. Persoonlijk verwacht ik hem volgend jaar niet als eerste spits van PSV.
Iemand hier een actieve volger van de Argentijnse competitie?
 
7 duels gespeeld: 1 doelpunt, 2 assists.

Ik ben benieuwd hoe hij zich dit jaar ontwikkelt. Persoonlijk verwacht ik hem volgend jaar niet als eerste spits van PSV.
Iemand hier een actieve volger van de Argentijnse competitie?
Dat zou mooi zijn, ik ben ondertussen ook wel benieuwd.

Ik moet zeggen dat ik er niet bijzonder veel vertrouwen meer in heb. Maar wellicht weet hij te verrassen. En daarnaast, als Malen zo doorgaat is hij van de zomer onhoudbaar. Dan mag je aan bedragen van 60 miljoen euro gaan denken, misschien zelfs meer. Mocht Romero opeens meevallen, heb je wel een ideaal scenario met zowel Romero als Lammers voor de spitspositie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan