Maximiliano Romero (A) | Verhuurd aan Racing Club

Ik denk dat meer dan genoeg Argentijnse of Italiaanse spitsen dan hun hele succesvolle carrière lang als een F-je hebben gevoetbald.
Wat dat betreft natuurlijk een gemiste kans voor die Argentijnse teams om hier F-jes te komen scouten.
 
A match made in hell dus?

Ik vind die speelstijl van Simeone en Van Bommel wel mooi. Met het hele team etc. Aan de andere kant: als je spits weinig arbeid verricht, zal hij heel fit zijn op die paar momenten, die er toe doen. Op z'n Romario's.
 
De scouting moet hier toch wat aan doen. Na Pereiro en ook Guti is dit de 3e Latino die gehaald wordt zonder op bepaalde specifieke eigenschappen te letten. Ook die andere twee kunnen vaak het tempo niet aan en doen of niets aan meeverdedigen of doen aan quasi meeverdedigen.

Misschien zijn die scouts daar alleen maar de mooiste latina's op de tribunes aan het scouten.
 
De scouting moet hier toch wat aan doen. Na Pereiro en ook Guti is dit de 3e Latino die gehaald wordt zonder op bepaalde specifieke eigenschappen te letten. Ook die andere twee kunnen vaak het tempo niet aan en doen of niets aan meeverdedigen of doen aan quasi meeverdedigen.

Precies. Omschakeling was ook onder Cocu essentieel. Dit moet je eruit kunnen scouten.
 
Ik vermoed dat de meesten meer benieuwd zijn naar een filmpje dat laat zien hoe snel hij na de penalty terug sprintte naar eigen helft? :sneaky:
 
Ik vermoed dat de meesten meer benieuwd zijn naar een filmpje dat laat zien hoe snel hij na de penalty terug sprintte naar eigen helft? :sneaky:

Toch, er zit wel druk op zo'n penalty, want het bleek een beslissende. Vergt ook de juiste mentaliteit om hem dan goed binnen te schieten.
 
Tja, Romero.....wederom de hele wedstrijd op de bank gezeten....zal mij erg benieuwen of we Romero nog dit seizoen in de basis zullen zien starten in de Eredivisie .....:cautious:;)
 
Tja, Romero.....wederom de hele wedstrijd op de bank gezeten....zal mij erg benieuwen of we Romero nog dit seizoen in de basis zullen zien starten in de Eredivisie .....:cautious:;)
Ik zag het later. Bij Argentinië o20. Zegt niks over PSV natuurlijk.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan