Maximiliano Romero (A) | Verhuurd aan Racing Club

Iemand die iets meer weet van deze Romero?

Ik heb wat filmpjes opgezocht, maar daar valt nog niet veel over te zeggen. Hij lijkt tweebenig, links beter dan rechts, redelijk snel en wel sterk, maar niet altijd stabiel (evenwicht), maar dat laatste is gebruikelijk voor z'n leeftijd denk ik.

10 mln... dan moet PSV wel heel zeker van haar zaak zijn...
 
Ik vind het echt totaal ongeloofwaardig. Aan het einde van de transferperiode hoorde ik nog dat we geen geld hadden en dat het allemaal moeilijk was en nu gaan we ineens een 18 jarige Argentijn kopen voor 10 miljoen? Hoe dan?
 
Ik vind het echt totaal ongeloofwaardig. Aan het einde van de transferperiode hoorde ik nog dat we geen geld hadden en dat het allemaal moeilijk was en nu gaan we ineens een 18 jarige Argentijn kopen voor 10 miljoen? Hoe dan?

:unsure:In de winterstop verkopen ze Maher en Ritzmaier voor € 10 miljoen. :re: ;)

 
Ik vind het echt totaal ongeloofwaardig. Aan het einde van de transferperiode hoorde ik nog dat we geen geld hadden en dat het allemaal moeilijk was en nu gaan we ineens een 18 jarige Argentijn kopen voor 10 miljoen? Hoe dan?

Ik snap er ook niks van.
 
Ik vind het echt totaal ongeloofwaardig. Aan het einde van de transferperiode hoorde ik nog dat we geen geld hadden en dat het allemaal moeilijk was en nu gaan we ineens een 18 jarige Argentijn kopen voor 10 miljoen? Hoe dan?

Ik blijf erbij : bitcoins.
 
Het zal me niks verbazen als Brands onderdeel is van een Zuid-Amerikaanse maffia clan en op die wijze spelers als Pereiro, Lozano, Mauro en nu dus Romero weet te financieren . Brands als loopjongen in Nederland voor de Maffiabazen....:shootl::brands:
 
Het zal me niks verbazen als Brands onderdeel is van een Zuid-Amerikaanse maffia clan en op die wijze spelers als Pereiro, Lozano, Mauro en nu dus Romero weet te financieren . Brands als loopjongen in Nederland voor de Maffiabazen....:shootl::brands:

Was dat maar waar. Dan hadden mislukkelingen als Ramselaar en Luckassen nooit naar PSV gekomen en had ik niet m'n tijd hoeven verdoen met Houthakker Hendrix.
 
Als dit doorgaat en Brands daadwerkelijk gaat melden dat er geen geld is voor een verdediger, diskwalificeert hij zichzelf totaal.

Ik vind het echt totaal ongeloofwaardig. Aan het einde van de transferperiode hoorde ik nog dat we geen geld hadden en dat het allemaal moeilijk was en nu gaan we ineens een 18 jarige Argentijn kopen voor 10 miljoen? Hoe dan?

Lijkt mij een vrij duidelijk verhaal. PSV is rond met een club over de verkoop van een van onze aanvallers. Dat is het enige mogelijke scenario. Lijkt mij sterk dat PSV een groep investeerders bereid heeft gevonden om deze transfer te financieren. Lijkt mij ook sterk dat Gerbrands een oude sok in de schoonmaakkast heeft gevonden met 10 miljoen. Vlak voor aanvang van het seizoen zijn er verschillende biedingen gedaan op De Jong, Locadia en Bergwijn. Daarnaast staat Lozano in de belangstelling maar lijkt mij niet dat hij nu al vertrekt. Ik hoop op De Jong. Ik verwacht Locadia (zou wel aparte situatie kunnen opleveren gezien zijn blessure). Ik hoop niet op Bergwijn. Ze willen het pas bekendmaken in de winterstop. Beter voor onderhandelingspositie met aantrekken van Argentijnse aanvaller. Beter om onrust te voorkomen in eigen selectie. Brands zal dan ook niet blij zijn met uit de school klappen van Duitse club en huidige club van Romero.
 
Laatst bewerkt:
Wat mij opvalt in de filmpjes die van zijn “skills” zijn gemaakt: doorzetten, Suarez-achtig rommelen maar toch de bal aan zijn voet houden, niet super snel, goed in overspelen en overzicht houden, fysiek heel sterk.
Hij is maar 18 en speelt in een fysieke competitie waar hij zijn mannetje moet staan en dat doet hij.
Benieuwd of hij zijn geld waard is.
 
Was dat maar waar. Dan hadden mislukkelingen als Ramselaar en Luckassen nooit naar PSV gekomen en had ik niet m'n tijd hoeven verdoen met Houthakker Hendrix.

Om maar te zwijgen over het eeuwige talent Pereiro :D
 
Wat mij opvalt in de filmpjes die van zijn “skills” zijn gemaakt: doorzetten, Suarez-achtig rommelen maar toch de bal aan zijn voet houden, niet super snel, goed in overspelen en overzicht houden, fysiek heel sterk.
Hij is maar 18 en speelt in een fysieke competitie waar hij zijn mannetje moet staan en dat doet hij.
Benieuwd of hij zijn geld waard is.

Ik vind het altijd prima als het Zuid/Latijns-Amerikaanse aandeel aan spelers bij PSV toeneemt, maar ik ben het met je eens dat je zelfs bij het zien van de filmpjes, die toch de beste momenten pakken, niet bepaald de indruk krijgt dat je hier met een of ander zeer bijzonder talent te maken hebt, en daar ga je dan 10 miljoen voor neerleggen, terwijl de verdediging en met name de flanken juist aangevuld moeten worden? En inderdaad, wat moeten de aanvallers zoals Malen, Lammers, Mauro etc., hiervan denken? Afgaande op het filmpje vind ik die spelers namelijk beter ogen dan deze Romero, maar goed, we gaan het zien.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik vind het echt totaal ongeloofwaardig. Aan het einde van de transferperiode hoorde ik nog dat we geen geld hadden en dat het allemaal moeilijk was en nu gaan we ineens een 18 jarige Argentijn kopen voor 10 miljoen? Hoe dan?

Het geld voor deze jongen was alvast opzij gezet, en toen was er niets meer om een linksback van te kopen?

Ik snap er weinig meer van. Er zou weinig gebeuren in de winterstop. Sowieso niemand weg, maar er moest nog wel een linksback bij komen. Sinds dat nieuws zijn de berichten: Een 18-jarige centrale verdediger uit Jong PSV tekent bij, een 16-jarige Noor uit PSV B tekent, en een onbekende 18-jarige centrumspits uit Argentinië komt voor 10 miljoen. Geweldig nieuws.



Net nog even over na zitten denken: het moet welhaast een transfer in de zomerstop zijn, die nu alvast wordt beklonken. Vooruitlopend op een vertrek van De Jong én Locadia. Dat is qua financiën en samenstelling van de selectie nog wel te begrijpen. Maar dan nog verwacht je toch eerder nieuws over een linksback per 1-1-2018, zou ik denken. Dat, of (en) een linksbenige CV met een goede inspeelpass.
 
Las nu op een of andere fansite met typisch beroerde grammatica dat Romero eerder al eens in nadrukkelijke belangstelling stond van Arsenal, maar dat die toen zijn afgehaakt nadat Romero een zware knieblessure had opgelopen...
 
Ik vind het altijd prima als het Zuid/Latijns-Amerikaanse aandeel aan spelers bij PSV toeneemt, maar ik ben het met je eens dat je zelfs bij het zien van de filmpjes, die toch de beste momenten pakken, niet bepaald de indruk krijgt dat je hier met een of ander zeer bijzonder talent te maken hebt, en daar ga je dan 10 miljoen voor neerleggen, terwijl de verdediging en met name de flanken juist aangevuld moeten worden? En inderdaad, wat moeten de aanvallers zoals Malen, Lammers, Mauro etc., hiervan denken? Afgaande op het filmpje vind ik die spelers namelijk beter ogen dan deze Romero, maar goed, we gaan het zien.

Lammers komt te kort, dat weet hij elf hopelijk ook inmiddels. Die anderen zijn veel meer flankspeler nr 10en. Niet relevant wat zij ervan vinden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan