Maximiliano Romero (A) | Verhuurd aan Racing Club

Is dat al zeker dan?

Ja sportief directeur van VFB Stuttgart feliciteerde PSV met deze aankoop: “ PSV heeft meer geboden. Ik kan PSV alleen maar feliciteren. De realiteit is dat PSV meer heeft geboden dan wij”....
 
Ja sportief directeur van VFB Stuttgart feliciteerde PSV met deze aankoop: “ PSV heeft meer geboden. Ik kan PSV alleen maar feliciteren. De realiteit is dat PSV meer heeft geboden dan wij”....

Ja, of die beste man dekt zichzelf in dat ie het sportief aflegt tegen PSV... Anders mogen de hoge heren wel ff iets uitleggen. Daarbij vrees ik dan ook geen extra verdediger in de winterstop..
 
Naast het punt dat ik niet snap waar het geld vandaan komt en dat de statistieken en beelden van die jongen in vergelijking met de vraagprijs mij niet bepaald omver blazen, ben ik altijd voor een uitbreiding van het Latijns/Zuid-Amerikaanse contingent bij PSV.
 
Leuk en wel allemaal. Maar waarom bijna 11 miljoen euro betalen voor een talent die zich nog helemaal moet bewijzen, terwijl we nu veel meer gebaat zijn bij 2 ervaren krachten in de verdediging....let wel, Lozano kostte ook veel, maar die had zich al ruim bewezen in de Mexicaanse competitie, terwijl deze 18-jarige Romero nog heel weinig heeft laten zien....ik begrijp Brands al 5 jaar vrijwel niet qua visie en beleid...
 
Wat zullen Malen, Mauro, Lammers en Gudmundsson denken van deze aankoop? Leuk, nog een leeftijdsgenoot in onze linie? Tenzij hij in de voetsporen gaat treden van Maradona en Messi, kan ik geen enkel excuus vinden waarom PSV dergelijke belabberde financiële staat en dito verdediging tot zo'n aankoop over gaat.
 
''Volgens Zarate wilde Romero ook naar PSV, omdat de club altijd actief is in Europese toernooien''

Gelukkig hebben ze geen internet in Maximaland
 
''Volgens Zarate wilde Romero ook naar PSV, omdat de club altijd actief is in Europese toernooien''

Gelukkig hebben ze geen internet in Maximaland

Als europees voetbal zo belangrijk is voor hem kan hij misschien beter even de rest van het seizoen afwachten, want het kan zomaar gebeuren dat PSV het allemaal nog weggeeft. Het spel lijkt iig nergens op, en als het geluk dan ook nog eens uitblijft...
 
Nederlandse clubs gaan EU voetbal sowieso niet vaak meer halen, laat staan enig rol in betekenen. Dus meneer gaat letterlijk en figuurlijk van een heel koud kermis thuis komen. Heb ook medelijden met Lozano, zijn beeld van PSV en NL was vast ook totaal anders, en nu zit die vast tussen overige prutsers waar die het mee moet doen.

Iedereen maakt fouten, alleen zij worden als nog goed betaald al hebben ze het kut.
 
Nederlandse clubs gaan EU voetbal sowieso niet vaak meer halen, laat staan enig rol in betekenen.

Champions League bedoel je neem ik aan? Waarom niet? Als kampioen hoef je je niet te kwalificeren tegen de toplanden en volg je een makkelijker traject. Moet je nog wel doorkomen, maar het is echt niet onmogelijk.
Er wordt tegenwoordig altijd zo dramatisch gedaan over een paar plaatsen verlies op de ranglijst, maar het helpt wel als NL eens met minder ploegen hoeft deel te nemen. En je dus de punten door minder ploegen hoef te delen. Dit jaar was het extreem met verzaken van iedereen, maar dat is niet structureel elk jaar hetzelfde.

Dat dramatische gedoe over NL ploegen in Europa.. Vorig jaar was Ajax nog EL finalist en het jaar ervoor heeft PSV overwinterd in de CL. Dat is ook niet structureel, maar het heeft dus ook geen pas om te doen alsof we al jaren niks meer voorstellen en presteren. Het is juist de subtop en de incidentele aanwaaiers zoals Heracles, Zwolle, Ado etc waardoor we met teveel ploegen jaarlijks te weinig punten scoren.
 
Leuk en wel allemaal. Maar waarom bijna 11 miljoen euro betalen voor een talent die zich nog helemaal moet bewijzen, terwijl we nu veel meer gebaat zijn bij 2 ervaren krachten in de verdediging....let wel, Lozano kostte ook veel, maar die had zich al ruim bewezen in de Mexicaanse competitie, terwijl deze 18-jarige Romero nog heel weinig heeft laten zien....ik begrijp Brands al 5 jaar vrijwel niet qua visie en beleid...

Brands koopt alleen nog maar aanvallers in de hoop Cocu wat minder verdedigend te laten spelen.

Net zoiets als wiskundeboeken voor mijn zoon kopen in de hoop dat ie dan zijn PS4 wat vaker laat staan.:re:
 
Brands koopt alleen nog maar aanvallers in de hoop Cocu wat minder verdedigend te laten spelen.

Net zoiets als wiskundeboeken voor mijn zoon kopen in de hoop dat ie dan zijn PS4 wat vaker laat staan.:re:

Met de huidige selectie zouden we dan 2-4-4 moeten gaan spelen.
 
Wat zullen Malen, Mauro, Lammers en Gudmundsson denken van deze aankoop? Leuk, nog een leeftijdsgenoot in onze linie? Tenzij hij in de voetsporen gaat treden van Maradona en Messi, kan ik geen enkel excuus vinden waarom PSV dergelijke belabberde financiële staat en dito verdediging tot zo'n aankoop over gaat.

Wat die jongens zullen denken? Nou gewoon wat heel NL denkt over PSV. En zeker wat de coach denkt: het is hier geen speeltuin...
 
Aha nu snap ik hem. Het potje geld voor de verdedigers staat waarschijnlijk boven het potje geld voor de aanvallers, door een gat in de kast viel al dat geld plots in het potje voor de aanvallers. Logische reden voor het feit dat we geen verdedigers konden kopen.
 
Laatst bewerkt:
[h=1]PSV heeft mondeling akkoord over transfer van spits Maximiliano Romero[/h] https://www.ed.nl/psv/psv-heeft-mon...ansfer-van-spits-maximiliano-romero~acd0f187/

PSV heeft op hoofdlijnen een mondeling akkoord over een transfer van Maximiliano Romero (18) naar Eindhoven. Romero moet volgens de planning eerst deze week in Eindhoven medisch gekeurd worden en er zal op een aantal punten nog overeenstemming bereikt moeten worden. Voor de buitenwacht is nog niet volledig duidelijk of het gaat om een winter- of zomertransfer. Romero gaat in Eindhoven, als alles tot een goed einde komt, in principe tot 2023 tekenen.
 
Geen logische aankoop.... En maar zeggen dat er geen geld is. Zou PSV spelers met extern geld financieren? Die beleggers zien natuurlijk meer brood in een talentvolle aanvaller dan in een linksback. Daar wordt over het algemeen toch minder aan verdiend.
 
Vreemd verhaal, of ze kijken per (kalender)jaar naar het budget, was het in de zomer no het budget van 2017 kunnen ze deze jongen in januari kopen met het budget van 2018 Qua omgang met het geld snap ik het dan, de positie waar de speler voor gehaald wordt snap ik echter niet. (alhoewel we met een echte spits misschien minder last hebben van 'uitblinkende keepers' van de tegenstander...
 
Geen logische aankoop.... En maar zeggen dat er geen geld is. Zou PSV spelers met extern geld financieren? Die beleggers zien natuurlijk meer brood in een talentvolle aanvaller dan in een linksback. Daar wordt over het algemeen toch minder aan verdiend.

Als dit doorgaat en Brands daadwerkelijk gaat melden dat er geen geld is voor een verdediger, diskwalificeert hij zichzelf totaal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan