Maximiliano Romero (A) | Verhuurd aan Racing Club

Die oh zo bewierookte Brands. Ik kan zien dat JdJ 8 jaar heeft meegelopen met hem.
Een handvol goede aankopen tegenover misschien wel tientallen miskopen.
 
Hoe PSV hier ooit zoveel geld voor heeft neergelegd. Onvoorstelbaar. Categorie Bruma.
Zeg maar zo’n beetje als Sylla Sow van RKC:

Selectie 18, basiselftal: 9, ingevallen: 6, zonder invalbeurt bij de selectie: 3
3 goals en 2 assists.
Hahaha, zeg je maar wat of heb je echt lopen zoeken?
 
Hoe PSV hier ooit zoveel geld voor heeft neergelegd. Onvoorstelbaar. Categorie Bruma.

Hahaha, zeg je maar wat of heb je echt lopen zoeken?
Nee, ik dacht, zo’n aanvaller van RKC kan het toch niet veel minder goed doen. En dat was zo. :sad:

En je hebt gelijk. Met de financiën van PSV is zo’n heel jonge (buitenlandse) jongen een zeer risicovolle investering. Ook een jongen die qua karakter niet echt voorspelbaar is. Dan kun je beter investeren in zo’n Frenkie of van Dijk, waarvan iedereen al kon zien dat ze kwaliteiten hadden, en die voor een relatieve habbekrats te krijgen waren.
 
Maar vergeet niet, hij is nog jong hè. Genoeg spelers die alsnog doorbreken. Hoeveel jonge spitsen van 19/20 breken er nou echt door bij ons, of überhaupt.
mij heb wellicht tegen beter weten in nog hoop op een doorbraak. 🙈
 
Hij is nog altijd jong, wellicht komt het nog. Ik schrijf hem nog niet af. Gewoon meenemen op kamp komende zomer.
Heeft Romero dan nog zin om terug te keren naar PSV...? Let maar op mijn woorden: zijn Argentijnse club gaat hem over een tijdje spotgoedkoop, bijna gratis terugkopen. En intussen speelt hij in Argentinie, terwijl hij eigendom van PSV is.....puur amateurisme van de PSV leiding. Nu Bergwijn verkocht is, had ik Romero in deze winterstop terug gehaald, zodat we een extra spits in huis zouden hebben.
 
Heeft Romero dan nog zin om terug te keren naar PSV...? Let maar op mijn woorden: zijn Argentijnse club gaat hem over een tijdje spotgoedkoop, bijna gratis terugkopen. En intussen speelt hij in Argentinie, terwijl hij eigendom van PSV is.....puur amateurisme van de PSV leiding. Nu Bergwijn verkocht is, had ik Romero in deze winterstop terug gehaald, zodat we een extra spits in huis zouden hebben.

Wie zegt dat de mogelijkheid om hem terug te halen tijdens de winterstop in het contract is opgenomen ?
Ben je op de hoogte van een eventuele transfersom ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan