Maximiliano Romero (A) | Verhuurd aan Racing Club

Prijzig glas in Argentinië. Betekent dus dat we zo'n 25 miljoen kunnen afschrijven voor Romero, Pereiro en Guti terwijl de gratis Bergwijn, Malen, Ihattaren en Gakpo ons een veelvoud gaat opleveren van dat bedrag. Moraal van het verhaal: steek je geld en energie vooral op de beste jeugdscouting van Nederland.
 
Prijzig glas in Argentinië. Betekent dus dat we zo'n 25 miljoen kunnen afschrijven voor Romero, Pereiro en Guti terwijl de gratis Bergwijn, Malen, Ihattaren en Gakpo ons een veelvoud gaat opleveren van dat bedrag. Moraal van het verhaal: steek je geld en energie vooral op de beste jeugdscouting van Nederland.
Hier kan ik het niet anders als mee eens zijn! Beter investeren in eugen talent en routine en hardheid van buiten
 
Prijzig glas in Argentinië. Betekent dus dat we zo'n 25 miljoen kunnen afschrijven voor Romero, Pereiro en Guti terwijl de gratis Bergwijn, Malen, Ihattaren en Gakpo ons een veelvoud gaat opleveren van dat bedrag. Moraal van het verhaal: steek je geld en energie vooral op de beste jeugdscouting van Nederland.
Je vergeet Lukassen en Ramselaar nog....
 
Indd, geen jeugd of dergelijks meer uit het buitenland. Stel ervaren internationals zoals Guardado en Moreno zijn welkom maar verder is het spijtig genoeg niets...
 
De toekomst ziet er dus zonnig uit voor PSV. Onze jeugd levert de basis voor het elftal de komende jaren en we kunnen ons transfergeld in onze zakken houden.

En Romero, ach, ik heb vorige week de serie "Sunderland 'til I die" gezien op Netflix. Ik denk dat we Romero wel voor een miljoentje of 10 aan Sunderland kunnen verpatsen.
 
En Romero, ach, ik heb vorige week de serie "Sunderland 'til I die" gezien op Netflix. Ik denk dat we Romero wel voor een miljoentje of 10 aan Sunderland kunnen verpatsen.
Off topic, maar wat een geweldige documentaireserie was dat.
 
Prijzig glas in Argentinië. Betekent dus dat we zo'n 25 miljoen kunnen afschrijven voor Romero, Pereiro en Guti terwijl de gratis Bergwijn, Malen, Ihattaren en Gakpo ons een veelvoud gaat opleveren van dat bedrag. Moraal van het verhaal: steek je geld en energie vooral op de beste jeugdscouting van Nederland.
Ik vind dat Pereiro echt wel een meerwaarde heeft gehad de afgelopen seizoen. Vind het niet fair om hem in het rijtje van Romero te zetten.
 
Als die ooit heel is meteen aan iemand uitlenen die ook zijn salaris overneemt, dan net zo lang uitlenen tot zijn contract afloopt en dan op straat gooien.
 
Ik vind dat Pereiro echt wel een meerwaarde heeft gehad de afgelopen seizoen. Vind het niet fair om hem in het rijtje van Romero te zetten.

Pereiro heeft zeker zijn voetballende waarde gehad maar dat rijtje ging over financiële waarde. De kans dat Pereiro niet bijtekent is levensgroot en de kans dat Guti en Romero iets gaan opbrengen is ook klein.
 
Welkom bij het maandelijkse forumonderdeel "hoeveel heeft Romero gespeeld?"!

Voor maart komt de teller op..........*tromgeroffel*................59 minuten tegen Helmond Sport in de KK-divisie!! :clap2::CHEER::DANCE:
Sindsdien is hij helaas uitgeschakeld met een knieblessure.

Tot volgende maand!
 
Welkom bij het maandelijkse forumonderdeel "hoeveel heeft Romero gespeeld?"!

Voor maart komt de teller op..........*tromgeroffel*................59 minuten tegen Helmond Sport in de KK-divisie!! :clap2::CHEER::DANCE:
Sindsdien is hij helaas uitgeschakeld met een knieblessure.

Tot volgende maand!
Tijd voor n twitter-account @kanromerospelen
 
Welkom bij het maandelijkse forumonderdeel "hoeveel heeft Romero gespeeld?"!

Voor maart komt de teller op..........*tromgeroffel*................59 minuten tegen Helmond Sport in de KK-divisie!! :clap2::CHEER::DANCE:
Sindsdien is hij helaas uitgeschakeld met een knieblessure.

Tot volgende maand!

In totaal heeft Maximiliano Romero dit seizoen bij PSV gespeeld:
Eredivisie 9 minuten
Champions League 11 minuten
1e Divisie 646 minuten
Totaal 666 minuten :eek: :adevil:
 
Romero is, en dat kunnen we na anderhalf jaar rustig concluderen, de grootste miskoop van deze eeuw in het shirt van PSV....met zoveel tamtam binnen gehaald door Brands, maar zelfs nu geen vaste waarde, laatstaan uitblinker bij Jong PSV...lekkere scouts hebben we rondlopen bij PSV....11 miljoen euro naar de maan...
 
Romero is, en dat kunnen we na anderhalf jaar rustig concluderen, de grootste miskoop van deze eeuw in het shirt van PSV....met zoveel tamtam binnen gehaald door Brands, maar zelfs nu geen vaste waarde, laatstaan uitblinker bij Jong PSV...lekkere scouts hebben we rondlopen bij PSV....11 miljoen euro naar de maan...
Nou, zijn fysieke gesteldheid is verkeerd beoordeeld. Van zijn voetbalkwaliteiten kunnen we nog geen beeld hebben. Ik ga er vanuit dat die er wel zijn.
 
Nou, zijn fysieke gesteldheid is verkeerd beoordeeld. Van zijn voetbalkwaliteiten kunnen we nog geen beeld hebben. Ik ga er vanuit dat die er wel zijn.

John de Jong zal er waarschijnlijk alle begrip voor hebben... :cautious:
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Hij zit weer bij de selectie van JPSV vanavond, u kunt nu inzetten op hoe lang het duurt voor de volgende blessure.
 
Terug
Bovenaan Onderaan