Maximiliano Romero (A) | Verhuurd aan Racing Club

Penalty

Forum Hall of Fame Inductee
"Maximiliano Romero komt naar PSV"

Zaakwaarnemer van Argentijn bevestigt medische keuring; PSV houdt slag om de arm

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...helder-komende-week-keuring-in-eindhoven.html

Rolando Zárate, de zaakwaarnemer van Maximiliano Romero, heeft zaterdag bevestigd dat zijn cliënt onderweg is naar PSV. In gesprek met het Argentijnse radiostation Velez 670 zei Zárate dat Romero dinsdag of woensdag in Eindhoven gekeurd wordt.
"PSV heeft ook een bod gedaan en dat is de club waar Max graag willen spelen", aldus Zárate. "Dinsdag of woensdag reizen we af naar Nederland voor een medische keuring."
 
Laatst bewerkt:
In de berichten stond dat een bod van 10 miljoen door een andere club was afgewezen. Heeft PSV dus meer dan dat geboden??!
 
Iemand die weet of hij in de winter of in de zomer aansluit (mochten de geruchten waar zijn)?

 
Nou ik weet het niet hoor maar de speler heeft meestal weinig in te brengen wanneer een club geld wil zien.

Ja precies. Dus wat zo'n zaakwaarnemer als smoesje gebruikt weet ik ook niet precies. Diezelfde bron zei dat PSV 10,5 miljoen betaalde.
 
Met een doorverkooppercentage van 10 procent. Dat is voor een dergelijke transactie weer niet veel als dit % klopt.
 
Ik weet het niet hoor: 10,5 miljoen voor een 18 jarige die nu weer een tijdje stil staat in zijn ontwikkeling....
 
Ik weet het niet hoor: 10,5 miljoen voor een 18 jarige die nu weer een tijdje stil staat in zijn ontwikkeling....

Hij staat niet stil in zijn ontwikkeling. De club waar hij speelt is niet zo best.

https://www.transfermarkt.nl/maximiliano-romero/leistungsdaten/spieler/365758

Na de eerste 2 wedstrijden waarin Romero per wedstrijd 2 x scoorde gaat het niet meer zo best met de resultaten van de club.
De laatste 2 wedstrijden is hij geblesseerd aan de adductorspier. :ai: Had ik nog nooit van gehoord en heb het opgezocht.
Onder de adductoren van het bovenbeen wordt de groep spieren verstaan die het bovenbeen adduceert in de heup, dat wil zeggen het bovenbeen naar binnen, dan wel de beide bovenbenen naar elkaar toe trekt. Het is een beenspier.
Hopelijk valt die blessure dan mee. :shifty:
 
Ik weet het niet hoor: 10,5 miljoen voor een 18 jarige die nu weer een tijdje stil staat in zijn ontwikkeling....

Dan kunnen ze in ieder geval niet beweren dat er geen geld is voor een nieuwe back.
 
Ik weet het niet hoor: 10,5 miljoen voor een 18 jarige die nu weer een tijdje stil staat in zijn ontwikkeling....

Lozano moest ook aardig wat kosten, maar met een mooie doorverkoopregeling werd de transfer toch mogelijk.
Wel fijn dat er opeens een zak geld is voor een aanvaller te halen. Nu nog een aanvallend middenvekdertje en we zijn weer compleet!
 
Er is flink rijtje van mogelijk vertrekkende spelers: Locadia, Pereiro, Arias, Zoet. Lozano wellicht ook al. Het is goed dat PSV al bezig is met het aantrekken van vervangers in een vroeg stadium Zeker als het spelers zijn die al op het lijstje van Brands staan.
 
Laatst bewerkt:
Er is flink rijtje van mogelijk vertrekkende spelers: Locadia, Pereiro, Arias, Zoet. Lozano wellicht ook al. Het is goed dat PVS al bezig is met het aantrekken van vervangers in een vroeg stadium Zeker als het spelers zijn die al op het lijstje van Brands staan.

Heel goed! Zo schijnt er ook interesse in Willems te zijn, misschien kan hij ook al eens voorzichtig op zoek gaan naar een vervanger voor hem.
 
Dan kunnen ze in ieder geval niet beweren dat er geen geld is voor een nieuwe back.

Tja wat moet je onderhand wel of niet geloven? Eerst zegt Toon dat we financieel eigenlijk aan de afgerond zitten waardoor het echt nodig was om de Jong te verkopen om een nieuwe back te kunnen halen... En nu betaalt men 10,5 miljoen voor een 18jarige...
 
Tja wat moet je onderhand wel of niet geloven? Eerst zegt Toon dat we financieel eigenlijk aan de afgerond zitten waardoor het echt nodig was om de Jong te verkopen om een nieuwe back te kunnen halen... En nu betaalt men 10,5 miljoen voor een 18jarige...

Is dat al zeker dan?
 
het blijft wel erg gissen inderdaad waar dit geld vandaan komt als we dit kunnen doen. geen geld voor een back in augustus nu wel voor een spits. Tenzij er wordt afgesproken pas in de zomer te betalen ervan uitgaande dat Locadia, Bergwijn, de Jong en Lozano niet allemaal zullen blijven. Dan is het goed geanticipeerd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan