Mauro Júnior (V)

Geen fan, leuke nr 16 van je selectie maar geen basismateriaal. Lat moet hoger, ik vind het dan ook weinig ambitieus om hem aanvoerder te maken.
Teveel fouten. Door ren en vliegwerk lost hij het vaker wel op maar op een hoger niveau ga je eraan. Laag rendement, niet doelgericht en matige techniek. Compenseert door hard werken, maar wmb is dat niet genoeg.

Geen fan, leuke nr 16 van je selectie maar geen basismateriaal. Lat moet hoger, ik vind het dan ook weinig ambitieus om hem aanvoerder te maken.
Teveel fouten. Door ren en vliegwerk lost hij het vaker wel op maar op een hoger niveau ga je eraan. Laag rendement, niet doelgericht en matige techniek. Compenseert door hard werken, maar wmb is dat niet genoeg.
Wow…blijft toch bijzonder hoe we als fans van dezelfde club totaal verschillend naar dezelfde speler kunnen kijken haha…

En is aanvoerder zolang Schouten er uit ligt. Hij zal vast goed in het veld of in de kleedkamer, maar zijn interviews zijn heel slecht vind ik. Het is een cliché machine.
Echt een geweldige speler maar dit hoort een waterdrager te zijn. Cocu, van Bommel, Lerby, dat waren aanvoerders. PSV mist een klootzak en/of een speler waar het team tegenop kijkt. Niemand trekt de kar. Geweldig dat hij blijft maar dit elftal mist straks de over mijn lijk mentaliteit en dat kan niet anders dan punten kosten wanneer het Bosz bal niet werkt.

Echt een geweldige speler maar dit hoort een waterdrager te zijn. Cocu, van Bommel, Lerby, dat waren aanvoerders. PSV mist een klootzak en/of een speler waar het team tegenop kijkt. Niemand trekt de kar. Geweldig dat hij blijft maar dit elftal mist straks de over mijn lijk mentaliteit en dat kan niet anders dan punten kosten wanneer het Bosz bal niet werkt.
Mauro is voor mij net als bijvoorbeeld Dumfries een prima keuze als aanvoerder (Peer wil de Interviews niet). Beter dan n Van Ginkel, Wijnaldum, Affelay bijv. Mauro is denk ik meer een Type als Timmy (Simons), Dumf, of Guardado.. in de eerste plek zelf alles geven in t veld en op de Training, .. en daarnaast gewoon direct zijn richting je teamgenoten. Geen nare trekjes nodig. Ik denk dat Bosz keuze ook laat zien dat Mauro goed in de groep gerespecteerd word. Wellicht laat je/ Mensen zich (on)bewust een beetje bevooroordelen door de jr? Is echt geen groentje meer en in mijn ogen al twee jaar sterkhouder. Beter in alles dan n Dest die dan 25mio zou moeten zijn?

Laatst bewerkt:
Lijkt in de voorselectie van Brazilië te zitten, definitieve selectie wordt a.s. woensdag bekendgemaakt. Zou gaaf zijn als we weer een Braziliaans international hebben, en volledig verdiend ook. Eigenlijk al raar dat hij niet mee was naar het WK.
Geen idee, heb t WK niet gevolgd en weet niet met wie hij concurreren. Maar wel mooi om te horen :PSV:

Terug
Bovenaan Onderaan